do you remember me? kapitel 70

Mamma stängde av duschen medans Pattie virade in mig i en stor handduk och kramade om mig hårt..
Mamma såg att jag skakade och frågade vad som hade hänt... men jag sa inget utan pekade bara på tidningen... mamma tog upp den och ställde sig så Pattie också såg...


Justins perspektiv:
Hela kvällen kollade vi bara på film och Selena var väldigt närgången.. efter att vi hade sett typ hundra filmer kändes det som så gick vi och la oss och jag somnade direkt.
På morgonen vaknade jag före Selena så jag gick upp, jag suckade tungt när jag tänkte på vad jag precis hade gjort. Jag reste mig sakta för att inte väcka Selena sedan gick jag ned för att läsa dagens tidning..
När jag fick se första sidan blev jag väldigt chockad och rädd..
Fuck!

Det var bilder på mig och Selena.. jag visste inte att dom skulle fota, fast egentligen så är det väl klart. Jag är ju världskändis, precis som Selena...
Vafan skulle Zoé säga, shit jag måste ringa henne!
Jag tog snabbt upp min iphone, sökte upp Zoés namn och tryckte sedan "ring"
Det gick 5 toner sedan svarade hon.


Zoés perspektiv:
- Förhelvetet Justin!!
Nästan skrek Pattie.
- Men lilla hjärtat!
Sa mamma och omfamnade mig.
Jag låg och grät i mammas famn, precis som jag gjorde när jag var liten.
Jag grät och grät och tillslut hade jag inte flera tårar, jag kände mig så tom.. så ensam..
Helt utmattad gick vi ned och åt upp frukosten och bestämde oss sedan för att åka in till Zadar för att shoppa.
Just när jag hade ätit upp ringde min iphone, allas ögon vändes mot den och jag gick sakta fram och kollade vem det var " justinälskling " stod det.. jag tog sakta upp iphonen och satt den mot örat, Men jag sa inget utan tryckte bara på " svara " knappen.
- ZOÉ DET ÄR INTE SOM DU TROR....
Jag hörde inte mer vad han sa för jag klickade honom.. Mamma och Pattie kollade oroligt på mig, jag trängde fram ett svagt leénde sedan gick jag upp på mitt rum.. jag tog på mig kläder av min egna collection:

Sedan sminkade jag mig lätt och gick sedan ned till resten av familjen..
Mamma hade:

Och Pattie tog:

Sedan stack vi till Zadar, i bilen lyssnade vi på lite glad musik och jag blev faktiskt gladare:)
Sedan tog jag upp min iphone.
Jag hade minst 50 missade samtal och 20 sms.
Jag låste upp min iphone och just då ringde det... jag klickade på " svara " och satt sedan iphonen mot örat.
Jag hörde bara Justin skrika en massa.
Sedan sa jag endast tre ord.. dom tre orden som kommer förändra mitt liv.
- det .. är .. slut..
Sedan la jag på och när vi var inne i stan så stack vi till en smyckes affär för att lämna tillbaka förlovningsringen.
Det var dyr.. vääääääldigt dyr.
Vi tackade och gick sedan vidare.

Justins perspektiv:
http://www.youtube.com/watch?v=_j6IBdHW_rY&feature=BFa&list=PL1C34A6087C929669&index=33
Lyssna samtidigt.
Jag ringde Zoé minst 50 gånger och skickade nog runt 20 sms...
När jag ringde för 51:e gången så svarade hon...
Jag började direkt skrika förlåt och massa sådant..
Sedan sa hon dom tre orden jag fruktat mest i hela mitt liv..
- det.. är .. slut...
Sedan la hon på...

Kommentarer
Postat av: Lisa'

kan knappt vänta till nästa del!:)

2011-06-04 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0