do you remember me? kapitel 69

När jag var klar tog jag en handduk runt midjan och gick sedan ut, och där stod Selena och kollade på mig med stora ögon, hon bet sig i läppen och det gjorde min lite upphetsad.
Jag gick sakta mot henne och hon log stort mot mig..
Nu var vi väldigt nära och jag lutade míg fram..


Selenas perspektiv:
Justin kom ut med en handduk runt midjan, shit vad sexig han är.. han har växt till sig ganska rejält.
Jag bet mig i läppen för att inte glo ut honom, men jag märkte att han och kollade på mig, jag kollade honom i ögonen och sedan började han gå emot mig... jag log stort mot honom och när han var väldigt nära mig så lutade han sig sakta fram emot mig... Jag kollade lite osäkert på honom och sedan lutade jag mig också fram och precis när våra läppar skulle mötas i en extremt efterlängtad kyss så vände Justin bort huvudet..
Jag fattar ingenting nu? vill han ha mig eller inte?
- Vi måste bli klara, intervjun börjar snart.
Stammade Justin fram, jag bara nickade instämmande och sedan sminkade jag klart mig och tog mig väska med mobilen och resterande sedan gick vi...
Det var en sådan pinsamtystnad mellan oss, det kändes jätte obehagligt.
När vi äntligen kom till studion där vi skulle bli intervjuade så sklijdes vi åt utan att ens kolla på varandra.

Zoés perspektiv:
Hela kvällen var helt underbar och jag märkte att jag verkligen hade saknat hela min släkt!
Vi gick hem runt 5 på natten och både jag och Pattie ramlade in i huset.. lika så mamma.
Vi var så trötta så vi nästan inte visste vart vi skulle ta vägen.. men vi somnade väldigt gott iallafall...
Nästa morgon vaknade jag av att solen sken in i mitt rum, jag satt mig sakta upp i sängen och gnuggade mig i ögonen, sedan kollade jag ut i fönstert och kom då att tänka på Justin, han hade blivit så förändrad av att vara med Selena i typ två dagar, hur skulle då resten av hans liv se ut och han inte kan stå upp för sig själv och sin åsikt... ja en annan sak ni måste veta om mig är att jag HATAR bokstavligentalat folk som inte vågar stå upp för sig själv och sin egna åsikt.-
Det är det värsta jag vet.. och om min egna man inte kan göra det? hur ska det då gå?
Jag suckade och skakade på huvudet sedan gick jag upp ur sängen och gick ned, jag gick ut på altanen och drog fram en solstol och satt mig i den.

http://www.youtube.com/watch?v=xXVrnv7gnVQ
lyssna samtidigt.
Vi var faktiskt ganska rika inte för att skryta men mamma hade bra jobb... och alla ni undrar säkert vart min pappa är... ja ni förstår han och mamma skiljdes när jag var runt 10-11 års ålderna och han har skaffat ny fru och sådär.. men när jag var yngre träffade jag honom varannan vecka, men vi träffas väldigt sällan nu.. han skickar lite pengar då och då... och det är klart jag saknar honom extremt mycket, verkligen..
Men jag har faktiskt tänkt att ta upp kontakten igen.. för han är ju endå min pappa... eller som jag brukar kalla honom.. tatti.
tata=pappa ( på kroatiska)
Jag kände att det började koka på mig nu så jag tog ett dopp i vår extremt stora swimmingpool.
Undra vad Justin gör?

Justins perspektiv:
Vafan höll jag på med? kyssa Selena?
Jag vet inte vad som händer med mig.. jag har blivit helt störd..
och jag vet att Zoé hatar när folk inte vågar stå upp för sig själv och sin egna åsikt.
Och det är precis det jag gör nu.. jävla pucko!
Men Selena är så vacker.. och så perfekt... jag vet inte om hon är mer perfekt är Zoé men hon är inte långt ifrån.
På intervjun frågade dom massa saker om våra låtar och om oss och bla bla bla...
Sedan kom frågan jag fruktat mest.. är det något mellan dig och Selena?
Jag blev väldigt nervös och sedan svarade Selena:
- Ja något är det väl, asså vi har mycket känslor inblandade.
- Jasså... vad säger du Justin?
Jag suckade tungt och viskade " förlåt Zoé " sedan sa jag:
- Ja, precis som Selena säger.. det är mycket känslor inblandade.
Intervjun gick vidare och jag kände mig som ett svin.. rent ut sagt.
Hur fan kan jag ens sjunka så lågt...
Efter intervjun stack jag och Selena till stranden.. och hon tog min hand när vi gick där..
Klicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlek

När vi väl va på stranden så hoppade Selena upp i min famn och kysste mig, och jag måste erkänna.. jag gillade det.

Vi hade en väldigt trevlig dag... Men efter dagen kom jag och tänka på Zoé....
FUCK!

Zoés perspektiv:
När jag hade badat klart gick jag upp och gjorde frukost.. sedan sprang jag till konsum och handlade bullar och dagens tidning.
När jag såg framsidan på tidningen blev jag allt annat än glad...

bieber har skaffat ny flickvän? vad hände med Zoé och förlovningen?
Jag sprang hem och slängde alla saker på marken sedan tog jag tidningen och satt mig på altanen.
Jag bläddrade fram till sidorna där artiklen var.

Klicka på bilden för att se den i fullstorlek
Jag stängde tidningen för jag blev så extremt äcklad.. jag kunde inte förstå att jag hade låtit den killen ta min oskuld.. fyfan vad jag känner mig äcklig... jag sprang upp och hoppade in i duschen och tvättade av mig och mitt underliv.. fyfan... efter ett tag bröt jag ihop... ja jag bli alltid arg och leker att jag inte bryr mig sen typ en timme efter bryter jag ihop... jag gled sakta ned mot duschväggen och började gråta och skaka.

Jag hörde hur det knackade på mig dörr och och mamma och Pattie kom inspringandes.
Mamma stängde av duschen medans Pattie virade in mig i en stor handduk och kramade om mig hårt..
Mamma såg att jag skakade och frågade vad som hade hänt... men jag sa inget utan pekade bara på tidningen... mamma tog upp och och ställde sig så Pattie också såg...
-

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jäätttee bra !!längtar tills nästa chapter :D

2011-06-04 @ 16:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0