Do you remember me? Kapitel 68

När konserten var slut åkte vi inom BK och sedan till hotellet, guess what?
jag ska dela rum med Selena,jag vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt..
Och det fanns såklart bara 1 säng. När vi kom till rummet gick jag och Selena in, vi satt oss på sängen och började äta... jag vet inte hur denna veckan kommer gå? älskar jag Zoé eller gick vi för fort fram..
jag kan inte ens tänka klart nu...



Selenas perspektiv:
Shit vad Justin har blivit snygg! Han flörtade ganska mycket med mig, men av tidningarna hade jag hört att han var förlovad? dom kanske hade gjort slut och brytit förlovningen.. för isåfall kan ju jag flörta tillbaka jag menar känslorna finns fortfarande kvar, och det har dom alltid gjort.. vi hade det väldigt bra tillsammans.
Och tro det eller ej men Justin var min första kärlek och kommer alltid att vara min första kärlek.. no matter what.
Vi satt och åt och kollade på varandra då och då.. Helt plötsligt när jag skulle ta en tugga på min hamburgare så lutade Justin sig fram och strök sin tumme precis brevid min läpp.

Och drog sedan sakta bort den, jag upptäckte då att jag hade haft sås på min kind, han log mot mig och stoppade in tummen i munnen, jag kommer ihåg när han gjorde så när vi var tillsammans, han är alltså samma Justin som den Justins som jag älskade var. Alltså helt underbar.
Det blev tyst i rummet och han kollade rakt in i mina ögon, precis när våra huvuen började närma sig varandra
så ringde Justins mobil.
Han hoppade till och kollade på mobilen, sen på mig igen. sedan reste han sig och kollade på mobilen, när han kollade på mobilen suckade han tungt, sedan sa han ursäkta och gick ut ur rummet och svarade.

Zoés perspektiv:
Jag hade tråkigt typ hela kvällen, jag vet inte om jag var ovanligt tråkig för jag saknade Justin eller om min släkt hade blivit tråkig.. och jag konstaterade ganska snabbt att det var jag.. så jag reste mig upp och gick iväg, till stranden och ringde till Justin.. Det tog ganska lång tid för honom att svara men tillslut svarade han ganska irriterat.
LOS ANGELES, CA - FEBRUARY 20:  Singer Justin Bieber talks on the cell phone in the audience during the 2011 NBA All-Star game at Staples Center on February 20, 2011 in Los Angeles, California. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement.  (Photo by Jason Merritt/Getty Images)
- Hej!
- oj hej justin..
- mm, vad vill du?
- shit förlåt, nej ingenting. jag ville bara se så allt gick bra, men förlåt för jag ringer och stör. Hejdå.
- Nej Zoé förlåt det va inte så jag menade.
- Jo Justin, det var precis så du menade.
Han skulle precis säga något men jag klickade honom, vafan är hans problem nu.. det är säkert hon Selena som gör honom helt psyko!
Han ringde igen men jag svarade inte då iheller, se saken med mig är att jag hatar att förlåta killar när dom är taskiga, jag hade ett tidigare förhållande med en kille som behandlade mig som skit, och då vågade jag inte stå upp för mig själv, jag lät honom behandla mig hur fan han ville i ungefär ett år, efter det förhållandet så blev jag jättehård mot killar, och jag kan inte sluta.. jag tänker om en kille är elak mot mig så tänker jag så fuck honom då fast innerst inne så älskar jag honom så sjukt mycket, precis som jag gillar att känna smärtan på något sätt, jag vet inte...Jag kom tillbaka till verkligheten och Justin hade slutat ringa.
Jag gick tillbaka till huset och resten av kvällen hade jag faktiskt kul med min släkt.
Och ringen som jag fick av Justin var av.

Justins perspektiv:
Min mobil började ringa precis när jag var nära att kyssa Selena, vafan höll jag på med? Och när jag såg att det var Zoé så blev jag arg på henne?
- Hej!
- oj hej justin..
- mm, vad vill du?
- shit förlåt, nej ingenting. jag ville bara se så allt gick bra, men förlåt för jag ringer och stör. Hejdå.
- Nej Zoé förlåt det va inte så jag menade.
- Jo Justin, det var precis så du menade.
Jag skulle precis säga imot med då klickade hon mig, jävla idiot Justin! Jag ringde henne typ 5 gånger efter det men hon svarade inte, och jag vet att Zoé har svårt att förlåta killar, sedan ett tidigare förhållande. Så varför i hela fridens namn är jag så elak mot henne!? Hon är ju nästan min fru!
Jag gick tillbaka till Selena och hon log mot mig, och jag var ju tvungen att le tillbaka, hon har ett väldigt vackert leénde.

Hon frågade vem det var och jag ljög om att det var mamma, jag vet faktiskt inte varför jag ljög.
Hon bara log som svar och sedan fortsatte vi att äta, när vi hade ätit upp fixade vi oss för klockan var mycket och sedan hoppade vi i säng, jag la mig med ryggen mot Selena och jag hörde hur hon suckade. Sedan somnade jag.
Nästa morgon vaknade jag av att Selena låg och kollade på mig, och jag log.. det var precis såhär det var när vi var tillsammans, jag saknade det såklart.. Jag satt mig upp och vi beställde roomservice. Jordgubbar och scones. Precis som jag och Zoé brukade äta.. Vi åt och hade en väldigt trevlig tid, Vi blev väldigt intima och flörtade extremt mycket, jag och Zoé kanske hade gått för fort fram. Jag menar jag älskar henne, tror jag iallafall, men varför känner jag såhär för Selena då?

När vi hade ätit vad det dags för en intervju och jag gick in i duschen, när jag stod i duschen hörde jag Selena komma in på toaletten och jag tjuv kollade på henne och hon stod och sminkade sig. Hon är verkligen vacker!

När hon märkte att jag kollade drog jag bort mitt huvud och man hörde Selena skratta lite tyst.
När jag var klar tog jag en handduk runt midjan och gick sedan ut, och där stod Selena och kollade på mig med stora ögon, hon bet sig i läppen och det gjorde min lite upphetsad.
Jag gick sakta mot henne och hon log stort mot mig..
Nu var vi väldigt nära och jag lutade míg fram..

Kommentarer
Postat av: Anonym

skynda ! skriv mera !!!!!!!!!!!

2011-06-01 @ 18:03:10
Postat av: Anonym

o jätte bra, men vilken skit stövel justin är o dumma Selena som osså håller på ;(

2011-06-01 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0