do you remeber me ? kapitel 90

Jag sa hejdå till Cailtlin och stängde sedan ner datorn och tog snabbt på mig min klackskor innan jag sprang upp på taket och där stod Justin...

Justins perspektiv:

När jag hade kollat på tv i ca 30 minuter så va klockan 16.30 alltså var det bara 1 och en halv timme tills Zoé skulle komma till taket om hon nu tänkte komma. Jag hoppade in i duschen och tog en snabb dusch sedan klädde jag på mig:
Sen stack jag upp på taket och fixade med det sista. Nu var klockan 17.59. Jag ställde mig framför bordet och hoppades att Zoé skulle komma. Dörren öppnades och ut kom Zoé , vackrare än någonsin. Hon hade på sig shorts, en svart tröja och ett par klackskor. Hon gick långsamt mot mig med en chockad min.
- Justin har du gjort allt detta , sa hon ?
- Ja, jag gör allt för dig Zoé!
Zoés perspektiv:

När jag kom ut på terassen fick jag en chock. Det var levande ljus överallt och rosblad låg utspritt på golvet. Bakom Justin stod ett bord med en vit duk och rosblad och en flaska med champange. Jag gick långsamt mot Justin och var fortfarande väldigt chockad men till sist klämde jag fram:
- Justin har du gjort allt detta?
- Ja, jag gör allt för dig Zoé!
- Men hur visste du att jag skulle komma ?
- Jag visste inte, men jag hoppades, sa han och log lite.
Vi gick och satte oss vid bordet och så kom en kypare och hällde upp champange till oss. Vi satt och snackade om allt som har hänt ett tag och sen kom maten. Det var oxfilé, pommes och bearnesås till, det var jättegott! Vi började att äta och kom plötsligt in på gamla minnen och sånt. Det var egentligen rätt sjukt så många minnen vi hade tillsammans, fast jag var fortfarande inte säker på om jag skulle förlåta honom. Han hade ju trots allt gjort allt detta för mig men ändå. Sen kändes det väldigt fel att bara slänga iväg det vi har tillsammans, jag tvekade en stund innan jag sa:
- Justin..
- Ja?, sa han och kollade frågande på mig.
- Jag..jag förlåter dig, men om du sårar mig, så som du redan har gjort två gånger, en gång till så kommer jag inte förlåta dig. Bara så du vet. Han sken upp i ett leende:
Fast tänk er med dom kläderna haha

- Jag ska aldrig mer såra dig någonsin !, sa han och reste sig upp samtidigt som musik började spelas: http://www.youtube.com/watch?v=sO7ums2OaNs #mce_temp_url#
- Får jag lov, sa Justin. Jag sträckte ut handen och han drog upp mig. Vi dansade långsamt och kollade in i varandras ögon, han böjde sig fram och sedan möttes våra läppar i en underbar kyss. Först var det en mjuk kyss men den blev straxt därefter väldigt intensiv. När kyssen var slut så dansade vi tills låten var slut och sen gick vi och satte oss för att äta efterrätt. Det var chokladfondue, det fanns massa frukt: jordgubbar, bananer, äpplen, annanas och massa mer. Justin doppade en jordgubbe i chokladen och matade sedan mig med den, den var jättegod.
Vi åt upp och sedan gick vi ner i huset igen och in på Justins rum. När vi hade kommit in på rummet började Justin kyssa mig, jag kysste tillbaka och det blev mer intensivt. Justin tryckte upp mig mot väggen och vi kysstes fortfarande fast jag avbröt kyssen och sa:
- Vi kan ju inte göra det nu, mamma och Pattie är ju där nere. Han kollade på mig och log.
- Nä dom är hos baka & deda, jag har redan snackat med dom och sa att vi ville ha huset för oss själva.  Jag log och fortsatte kyssa honom. Vi gick mot sängen och han la mig ner.....

Lite kort kapitel kanske men jag vet inte hur många fler jag kommer hinna innan jag åker. Detta är ett tidsinställt inlägg så jag är redan på semester när ni läser detta men somsagt så vet jag inte hur många till det blir innan fanny kommer tillbaka..
Hoppas ni förstår ! Kram josefin

Kommentarer
Postat av: linnea

jätte bra!!!

2011-06-26 @ 20:24:30
Postat av: Maja

Skit bra :)

2011-06-27 @ 13:08:59
Postat av: Anonym

Bra

2011-06-27 @ 20:33:19
Postat av: linnea (:

mmerr!!

2011-06-27 @ 23:27:54
Postat av: Anonym

meeeerrraaa!!!!:D)

2011-06-28 @ 17:59:28
Postat av: Sandra

meeer:DDD

2011-06-28 @ 21:36:43
Postat av: me who else?

as grym!!!!!!!! :I

2011-06-29 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0