Do you remember me ? kapitel 95

och sa:
- Vad är det älskling?
- Jag har så ont i mina bröst och du stötte emot..
Jag himlade med ögonen och sa:
- Är din mens pågång eller?
Zoé skrattade och sa:
- Ja den ska komma imorgon...
Jag skrattade och satt sedan igång filmen.

Zoés perspektiv:
När vi då såg vad testet visade, NEGATIVT det va det ända jag kunde tänka på just då, negativt... Justin bara stack och då jag behövde honom som mest.. jag satte mig på golvet och började stor gråta, jag visste inte vad eller hur jag skulle reagera men en sak var säker, att jag visste att Justin och jag skulle klara det tillsammans, bara vi va tillsammans.
Efter en stund kom Justin tillbaka , jag visste ju hur han var att när han blev ledsen så ville han vara för sig själv, men det va ju vid detta tillfället vi behövde varandra som mest..
- Förlåt min ängel..
Sa Justin som nu hade kommit in på toaletten. Jag var inte arg på honom, jag visste bara inte hur jag skulle reagera.
- Älskling? vi klarar detta!
Jag visste det redan, men det kändes ändå som en lättnad att Justin också kände så. Jag nickade mot honom, och sedan kysste han mig
Vi bestämde oss för att kolla på film resten av kvällen, jag orkade inte göra något avancerat, och det tror jag inte att Justin gjorde heller.
När vi väl låg i sängen och Justin kom upp med godis och dricka, han råkade han stötta till mitt bröst, och jag får alltid jätte ont när jag ska ha min mens.
Och tyvärr va den beräknad tills imorgon.....
Filmen började och jag tyckte att den verkade jätte bra, den blev bara bättre och bättre samtidigt som Justin låg bredvid, tätt och avslappnad intill mig. Han höll om mig på ett sådära mysigt sätt som gjorde att jag somnade.
Jag vaknade sen av att filmens slut musik började spelas och att en massa text började rulla upp, jag torkade mig lite nätt under ögonen och kollade bredvid mig, där låg han, Justin min ängel och sov så sött...
Jag kände hur kissig jag blev så jag gick försiktigt upp ur sängen och in på toaleten och kissade, jag kollade om jag hade fått något blod från mensen men det hade inte kommit något, lite konstigt tyckte jag att det va, men tänka på att den säkert kommer lite senare på dagen.
När jag var klar inne i badrummet gick jag försiktigt in i rummet igen och släckte först tv:n och kröp sedan ner i sängen och tog Justins arm runt mig så han höll över mig...
Jag vaknade sedan av att ljudet från kastruller och en massa ljud nere ifrån köket som aldrig tog slut, så jag tog en snud och satte upp mitt hår i en liten boll

och gick sedan ner, jag såg inte Justin i sängen, så jag antog att han var där nere....
-God morgon min solstråle, sa min mamma , med en sådan röst som man blir så glad över..
-God morgon mamma, sovit gott? frågade jag tillbaka
-Jadå, jag kan inte klaga.
Sa hon och skrattade lite smått för sig själv, sedan fortsatte med det hon nu höll på med, som jag inte kunde tolka vad det va..
-Mamma varför gör du så mycket oväsen ifrån dig ? klockan e ju bara halv 11 på förmiddagen,
Sa jag till henne
-Ja men gumman du vet ju att om jag inte kan sova så gillar jag ju att laga mat och sysselsätta mig själv, fortsatte hon.
Jag orkade inte bry mig om mamma just nu... så jag började gå sakta mot vardagsrummet och tänkte att jag skulle kolla på tv en stund men när jag kommer in där så såg jag.....

5 ny kommentarer från olika personer, innan nästa kapitel, och nu tycker jag att jag va snäll... :) / lovisa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla fortsätt... vill läsa vidare

2011-07-06 @ 20:03:29
Postat av: Anonym

fortsätt skriva... vill läsa vidare

2011-07-06 @ 20:05:12
Postat av: Sandra

Meeeeeeeeeer älskar er noveeell :DDD vill läsa mer :)

2011-07-06 @ 20:16:38
Postat av: Anonym

Mmeeeeerr älskar den !!!!!!!!! :d<3333

2011-07-06 @ 20:55:13
Postat av: Louisa

LOUISA HETER JAG

haha :DMeer :)

2011-07-06 @ 22:03:13
Postat av: Anonym

Mer snäääääääääääälllaa ? <3

2011-07-07 @ 08:53:23
Postat av: Jb lovern

Tänk om hon ä gravid ! För de kan ha tagit graviditetstestet för tidigt :o meeeer älskar novellen <3

2011-07-07 @ 11:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0