do you remember me? kapitel 104

Justins perspektiv:
Fan, nu har jag sabbat allt!!
- Vafan Selena utbrast jag!!
- Vadå?
Frågade Selena som inte verkade fatta någonting..
- Zoé är gravid.. kanske! Selena hon och jag ska skaffa familj.. fattar du inte?!



Jag såg hur Selenas ansiktsuttryck ändrades, från lite skrattretande till väldigt besviket/ledset...
Hon kollade ner på sin skor och sa:
- Förlåt Justin jag trodde inte du var seriös med henne...
Jag kände hur ilskan steg i mig..
- Vadå inte seriös!?
Nästan skrek jag rakt i hennes ansikte..

Jag var riktigt arg nu!
- Jag trodde hon var som alla andra tjejer är i dina ögon...
- Men det är hon inte, jag är kär i henne Selena.. kär på riktigt!
Selena kollade ner igen och denna gången hörde jag hur hon snörvlade sig..
- Va du kär i mig Justin? på riktigt?

Zoés perspektiv:
ett foster..
- wow!
Utbrast jag och kollade på skärmen, jag kollade på mamma som fortfarande grät av glädje..
Mamma kollade på skärmen igen, helt plötsligt blev hennes ögon stora som fotbollar..
Jag vände mig snabbt om så jag också såg skärmen..
- Zoé?
Sa Dr.Simicic..
- Ja?
Svarade jag lite oroligt..
- DU SKA HA TVILLINGAR!!
- VAAAAAAAAA?
Skrek jag, mamma & Pattie samtidigt.
Jag började också gråta nu och sedan vände jag mig om mot skärmen för att kolla på mina barn..
- Vill du veta vad det är för kön?
Fråga Dr.Simicic..
- Nej jag vill vänta..
Sa jag och log..
- Okejdå..
Svarade doktorn.
När vi var klara fick vi bilden och sedan klädde jag på mig.
- Är du färdig gumman?
Frågade Pattie..
- Japp..
Sa jag glatt och hoppade sedan in i bilen..
Vi åker i ungefär 5 minuter sedan sa mamma:
- Älskling, vart har du gjort av Justin?
Hela mitt hjärta krossades, för en timme hade jag glömt honom.. och Selena..
Men bilden spelades upp i mitt huvud hela tiden...
Jag kollade ner och kände hur mina ögon tårades.
- Jag vet inte..
Sa jag svagt..
- Älskling? vad har hänt?
Sa mamma och körde in till sidan..
- Justin och Selena..
Var det ända jag behövde säga, både mamma och Pattie kramade om mig och jag grät... och grät.. och grät..

Justins perspektiv:
- Det spelar ingen roll Selena, Zoé är den ända för mig nu.. och så kommer det förbli..
Sa jag och vände sedan på klacken..
- Justin!
Skrek Selena efter mig men jag ignorerade det...
Jag sprang ut ur sjukhuset, men blev såklart bemött av massa fans samt pappz.
- Justin?!
- Va Zoé gravid!?
- JUSTIN!!?
Jag bara ignorerade det och gick starkt vidare..
Jag hoppade in i min bil och körde sedan iväg, när jag äntligen kom hem slängde jag mig i sängen..
Tänk om Zoé inte kommer förlåta mig... varför släppte jag in henne? oh Justin, tänk så sticker Zoé..
" knack knack "
- Kom in..
Skrek jag och in kom mamma.
- Hej Justin..
- Mamma vet du vart Zoé är?
Mamma suckade och sa sedan:
- Ja Justin, hon och Dina har åkte hem till baka och deda...
- Men, varf.. varför det?
- Ja Justin det kanske du skulle ta och berätta för mig...
- Jag lovar mamma det Selena som kysste mig inte tvärtom!
- Men det är ingen ursäkt.
Jag suckade och viskade:
- jag vet..
- Justin, det är såhär att Zoé är gravid..
Jag kände hur glädjen spred sig i mig och jag spärrade upp ögonen..

- Vad sa du?
Stammade jag fram..
- Med tvillingar..
Jag la mitt ansikte i mina händer och började gråta..
Jag har lämnat min älskling, med mina älskade barn..

Kommentarer
Postat av: Daniella

Meeerraa

2011-07-26 @ 18:53:06
Postat av: Daniella

Meeera snälla NU NU NUNUNUNUNUNUUNUNUN

2011-07-26 @ 18:53:39
Postat av: Anonym

Meeeeeraaaaaaaaa snääääääääälllaaaaaaaaaaaa ?

2011-07-27 @ 10:14:35
Postat av: nayara

MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2011-07-27 @ 17:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0