Do you remember me ? Kapitel 92

Han hade fortfarande samma uttryck som innan..
- Justin vad är det?!
Justin kollade oroligt upp på mig
och sa sedan:
- Zoé...

Justin kollade väldigt oroligt på mig
- J-aaa-g.. jag g..gl-ö-m..de att använda kondom...
Sa Justin med en darrande röst.
Jag kände hur allt stelnade till och jag visste inte hur jag skulle reagera, tänk så är jag gravid.. hur blir det med skolan då.. jag går ju bara i andra ring.. shit...
- Men det är ju inte ens säkert om du är gravid...
Det gjorde ont när Justin sa dom orden på något sätt, jag kanske vill vara gravid.. jag kollade ned för att inte möta Justins oroliga blick.
Justin tog tag i min haka och drog i den så jag kollade upp på honom.
- Zoé, du måste förlåta mig, jag glömde det helt!
Jag log lite och sa sedan:
- Men älskling, det är inte det jag tänker på.. men när du sa att jag kanske inte var gravid så gjorde det ont på något sätt.. precis som att jag vill vara gravid..
Justin sken upp..
Han harklade sig och sa:
- Om jag ska vara ärlig blev jag faktiskt lite glad när jag kom på det..
Jag log och kysste honom, sedan gick jag upp på mitt rum, slängde av mig alla mina kläder och hoppade sedan in i duschen, väl inne i duschen tänkte jag på allt som hade hänt, tänk så växer det ett barn i min mage..
När jag var klar smörjde jag in mig och gick sedan tillbaka till mitt rum, Justin satt på sängen, jag gick fram till min byrå och tog på mig en BH och sedan ett par spetstroser sedan gick jag fram till sängen och slog mig ned brevid honom.
- Justin?
Sa jag lite oroligt...
- Ja,vad är det hjärtat?
Jag pressade fram ett leénde och sa sedan:
- Kan vi handla graviditetstest?
Justins oroliga min blev direkt till ett leénde.
- Klart vi kan älskling, gör dig klar så åker vi sen..
Jag log och kysste honom, sedan gick jag fram till min " walk in closet ", jag tog på mig:
Sedan sminkade jag mig och fixade det sista, sedan gick jag ned till Justin som stod och väntade, vi gick ut till bilen och körde sedan mot apoteket.
Under resan var det mest tyst, jag tror att både jag och Justin är otroligt nervösa..
När vi var framme så parkerade vi, när Justin hade stängt av bilen så kollade han på mig, jag nickade mot honom och han öppnade sin dörr och hoppade ut, jag hann inte öppna min för Justin sprang runt och öppnade dörren för mig,
jag log och kysste honom som tack..

Sedan tog Justin min hand och vi gick in i affären.
Väl inne i affären så gick vi till graviditests avdelningen, jag lutade mig fram för att ta ett test och just då hörde jag.....

OMG, vad hörde hon?!
minst 10 komentarer för mer:)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooo hoppas hon nte är gravid (A)

2011-07-02 @ 23:51:15
Postat av: me who else?

as grym mer haha...

2011-07-03 @ 02:07:06
Postat av: linnea (:

mmeerr denna är awesome :D

Men kan det inte vissa negativt :D ? :D

2011-07-03 @ 10:47:07
Postat av: nayara

mer hoppas hon blir gravid

2011-07-03 @ 15:49:30
Postat av: Emma

MER

2011-07-03 @ 16:15:28
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

mEEER

2011-07-03 @ 16:15:59
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

meeeer

2011-07-03 @ 16:16:28
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

Asså typ alla dina läsare är på semester så kan du inte sänka det till minnst 5 kommentarer ?

Meer

2011-07-03 @ 16:18:23
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

Meeera

2011-07-03 @ 16:18:31
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

Meeera jag vill ha meeeer

2011-07-03 @ 16:18:44
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

Sådär 10 kommentarer nu vill jag ha mera .)

2011-07-03 @ 16:19:02
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0