Do you remember me ? Kapitel 91

Vi åt upp och sedan gick vi ner i huset igen och in på Justins rum. När vi hade kommit in på rummet började Justin kyssa mig, jag kysste tillbaka och det blev mer intensivt. Justin tryckte upp mig mot väggen och vi kysstes fortfarande fast jag avbröt kyssen och sa:
- Vi kan ju inte göra det nu, mamma och Pattie är ju där nere. Han kollade på mig och log.
- Nä dom är hos baka & deda, jag har redan snackat med dom och sa att vi ville ha huset för oss själva. Jag log och fortsatte kyssa honom. Vi gick mot sängen och han la mig ner.....

Zoés perspektiv:
Han fortsatte och kyssa mig och sedan ner på halsen, detta va en av dom många saker jag hade saknat med Justin, att han gjorde det så romantiskt. Justin lyckas göra det på ett sånt sätt så att det känns rätt, och det är nog inte många killar som lyckas med det.  Så han fortsatte ner och nu va han vid mina bröst, han drog av mig tröjan och kollade mig djupt in i ögonen och jag nickade som ett godkännande och han fortsatte med att kyssa mig, jag drog av hans tröja och drog min hand mott hans bara rygg sen la jag mina händer på han skylderbland och vi fortsatte att kyssas. Justin började knäppa upp mina byxor och jag kände att jag hade saknat han så mycket, hans ömsesidiga sida, och hur omtänksam han var, och hur mycket respekt han hade för tjejer, och att han gjorde allt så bra fast på ett sånt romantiskt sätt som jag bara trudde fanns i filmer.
Han droga av mina byxor och jag började knäppa upp hans svarta, otroligt sexiga byxor. Nu låg vi och strulade med våra nakna kroppar imot varandra, och allt kändes så jävla rätt.  
Justin smekte mina bröst så som bara han kan, jag stönade lite lågt samtidigt som jag log.
Justin kollade på mig och viskade sedan i mitt öra:
- jag älskar dig..
Jag kollade in i hans vackra ögon och log.
Han log tillbaka och kysste sedan mig
Sedan stoppade han in den, han började röra sig i rythmisk takt och vi båda stönade högt..
Vi höll på ett tag och sedan kände jag hur mina muskler spändes och jag kom, därefter kom justin, han stönade högt och la sig sedan utmattad brevid mig.
Jag log och vände mig om så jag låg mot honom, han drog bort en hårslinga ifrån mitt ansikte..
Han kysste mig la sedan sin arm runt mig, därefter låg vi bara och kollade på varandra och inte långt efter det somnade vi.
Justins perspektiv:
Jag vaknade av ett ryck, och tänkte på gårdagen, den var helt fantasktiskt, ZOÉ va helt fantasktiskt, jag hade saknat henne så otroligt mycket, jag kollade på andra sidan sängen där hon låg, min ängel,mitt liv,min tjej, ingen annan skulle få ha henne, jag vill kunna gå och lägga mig och vakna upp med Zoé vid min sida varje dag ändå tills döden tar någon av oss.. hon sov så vackert och jag ville inte väcka henne, så jag pussade henne nätt på kinden, och gick sakta av sängen, Zoé mumlade något och vände sedan på sig, jag skrattade lite åt hur söt hon såg ut. Jag gick ned till nedanvåningen och tog en macka, sedan gick jag fram till soffan och slog mig ned, jag startade tv:n.. MTV.. yes! det är sixteen and pregnet, jag la mig till rätta och var sedan helt inne i tv:n...
helt plöstligt kom jag på shit!!!
nu är mitt liv förstört!! fan justin.. eller ?
Zoés perspektiv:
Jag vaknade av att solen sken i mina ögon, jag öppnade ena ögat långsamt och sedan det andra, jag upptäckte ganska snabbt att Justin var borta, jag reste mig snabbt upp i sängen och kom sedan att tänka på gårdagen, jag log stort och reste mig sedan upp, jag gick ned där jag blev bemött av Justin, han såg väldigt orolig ut, vääääldigt orolig!
Jag gick fram till honom och kramade honom bakifrån, han kollade på mig och log sedan kysste han mig...
Han hade fortfarande samma uttryck som innan..
- Justin vad är det?!
Justin kollade oroligt upp på mig
och sa sedan:
- Zoé...

Kommentarer
Postat av: Emma

Meer hoppas hon blir gravid

2011-07-01 @ 19:05:02
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: nayara

MER ELLER HUR HOPPAS HON BLIR GRAVID

2011-07-01 @ 19:52:25
Postat av: Natalie

MEER!SKIT BRA ;)

2011-07-02 @ 00:50:56
Postat av: Yasmin

håller med dom andra!! Mer

2011-07-02 @ 00:52:17
Postat av: mrtmserk

ME E E E E E R !!!!!!!!!!!!!!!! :):)):):):):):):):):)

2011-07-02 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0