Do you remember me ? Kapitel 94

Jag var väldigt nervös nu, vilket Zoé också var...
Jag stängde mina ögon och tog tag i Zoés hand..
- PIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPP!
Jag förstod att det hade sökt klart, jag öppnade sakta mina ögon...

Zoés perspektiv:
När vi äntligen var hemma blev vi bemötta av mamma och Pattie, dom frågade lite om hur det hade gått och så..
Sedan gick vi upp på vårt rum, Justin tog fram testet och läste sedan på baksidan.
- Du ska kissa på den och sen kommer den visa om du är gravid eller inte..
Han pussade mig nätt på pannan..
- Oke- ok..ej ...
Sa jag nervöst..
- det kommer gå bra älskling!
Sa Justin och kysste mig, jag pressade fram ett leénde och gick sedan in på toaletten, jag pressade allt jag kunde för att jag skulle lyckas kissa på stickan, men jag lyckades inte, även fast jag var jättekissig.
Jag suckade tungt....
- Det går inte Justin..
Sa jag och kände nu hur tårarna började rulla ned för mina kinder, Justin öppnade toaletts dörren och gick in, han satt sig på huk brevid mig...
- jodå, komigen nu älskling.
Jag log mot honom och gjorde sedan ett nytt försök med Justins hand inflätad i min..
Jag lyckades efter ett tag, jag gav testet till Justin som tog bort det så jag kunde torka mig, jag torkade mig snabbt och drog sedan upp mina jeansshorts.
Jag gick fram till vasken och tvättade mina händer, sedan gick jag fram till Justin..
Testet sökte fortfarande, Justins tag om min hand blev hårdare och han hade nu stänga ögon..
- PIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPP!
Testet var klart, jag kollade sakta ned..
Detta beslut kommer att förändra mitt liv helt och hållet.
Justins perspektiv:
Och kollade på Zoé som kollade på mig..
- 1.... 2......3!!
Både min och Zoés blick vändes neråt...
Jag kollade upp ifrån testet för att möta Zoés blick, hon såg ut att vara i chocktillstånd..
Jag kände bara hur tårarna brände i ögonlocken...
Jag kollade ned på testet ännu en gång för att kunna inse att det inte var mer än så..
Jag slängde iväg testet, reste mig upp och gick därifrån..
Jag gick raka vägen till min bil..startade motorn och körde iväg, bort ifrån allt.. bort ifrån detta!
Jag körde till ett köpcenter, hoppade ut och började gå mot en klädesaffär..
Jag brukade göra så när jag behövde lite ensamtid..
Väl inne i affären var det fullt med pappz...
- JUSTIN!!?
- JUSTIN VAD HAR HÄNT!!?
- GRÅTER DU?!!
- JUSTIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!! GRÅTER DU!?
Jag bara ignorerade det och fortsatte att gå.
Alla tog foton, men det ignorerade jag också.. jag orkar inte bry mig just nu.
Fan, varför har jag sån otur.. jag ville verkligen ha barn nu, jag känner mig redo..
Och jag lämnade Zoé så helt.. fy vilken dåligt kille jag är!
Nu hade det samlats massa fans där också.
Jag köpte det jag skulle ha sedan gick jag ut till bilen igen, jag startade motorn och körde sedan hem igen för att snacka med Zoé..
Jag öppnade dörren, mamma och Dina satt i vardagsrummet och kollade på film.
- Hej älskling.
Sa mamma.
- Hejhej!
Svarade jag och gick sedan upp på vårt rum..
Zoé satt där, i mitten av badrumsgolvet och grät.
När jag fick syn på henne så sprang jag fram till henne, jag omfamnade henne och viskade:
- Förlåt min ängel..
Zoé svarade inte utan bara kollade rakt fram.
- Älskling? vi klarar detta!
Zoé vände sakta sitt ansikte mot mig och nickade, sedan kysste jag henne nätt.
Jag reste mig upp och bar sedan upp henne i min famn, jag bar henne till sängen.
Jag drog av täcket på sängen och la henne sedan ned, jag bäddade ned henne och satt sedan på en film.
Charlie st.Cloud.
http://www.youtube.com/watch?v=MzgOvvMi8Lg
Jag gick ned för att hämta lite godis och läsk, sedan sprang jag upp på rummet igen.
Zoé låg i sängen och väntade på mig...
Jag sprang fram till sängen och la mig brevid henne.
- AJ!
Skrek hon...
Jag kollade förvånat på henne
och sa:
- Vad är det älskling?
- Jag har så ont i mina bröst och du stötte emot..
Jag himlade med ögonen och sa:
- Är din mens pågång eller?
Zoé skrattade och sa:
- Ja den ska komma imorgon...
Jag skrattade och satt sedan igång filmen.


12 komentarer ifrån olika ip-adresser, haha.
ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Sandra

skit bra meeerrr

2011-07-04 @ 11:21:17
Postat av: linnea (:

Jäätteee braa !! :D

2011-07-04 @ 12:43:37
Postat av: J A N I N A

skriv mer :D himla kul att läsa :D

2011-07-04 @ 13:11:39
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Emma

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-07-04 @ 15:02:06
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Fanny

meeeeeeeeer

2011-07-04 @ 15:02:52
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Olle

2011-07-04 @ 15:03:03
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meer biebergasm!!!!!! :D

2011-07-04 @ 18:39:13
Postat av: Emma

MEEERRRAAA!!!

2011-07-04 @ 20:36:29
Postat av: Anonym

jätte bra x) men ofta han vill ha barn xd

2011-07-04 @ 22:17:18
Postat av: oooo

moooooore, moooooore

2011-07-04 @ 23:15:57
Postat av: nayara

snälla skriv MERRRRRRRRRRRRR

2011-07-05 @ 10:06:07
Postat av: Anonym

m e r

2011-07-05 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0