Do you remember me ? Kapitel 93

Väl inne i affären så gick vi till graviditests avdelningen, jag lutade mig fram för att ta ett test och just då hörde jag.....

Justins perspektiv:
Zoé tog det väldigt bra, men som sagt det är inte säkert om hon ens är gravid... jag håller med henne nu, det gör verkligen ont att säga så...
Vi åkte till apoteket för att köpa ett test, väl inne i affären gick vi till graviditets avdelningen, Zoé stannade till lite och kollade runt, sedan sträckte hon sig fram för att ta ett test..
Just då hörde jag hur knappen på en kamera trycktes ned.. jag kände blixten.
- HELVETE!!
Nästan skrek jag och kollade på Zoé som också tyckts märka det..
Zoé kollade oroligt på mig och gömde sedan testet, vi gick fram till kassan för att betala och nu hade det samlats folk utanför affären.. vi gick fram till kassan, betalade och gick sedan ut.. Just då tog dom en bild.
Jag försökte leka cool, men inom mig steg paniken steg för steg..
Jag tog Zoé i handen och vi gick väldigt snabbt till bilen.
- JUSTIN!!
- justin, är Zoé gravid!?
- justin varför håller du i ett graviditetstest?!
- JUSTIN!!
Tusen frågor ifrån alla håll... mitt huvud var nära på att sprängas...
Jag stannade upp och vände mig sedan om
- Zoé är inte gravid! Det är inte ett graviditetstest.. det är en temp..
Alla pappz backade och verkade tro på det, sedan vände jag mig och tog Zoé i handen och gick sedan iväg mot bilen,
jag öppnade dörren åt henne och hon hoppade in.
Sedan startade jag motorn och körde iväg..
- Justin?
Jag vände mig mot Zoé och sa:
- Ja älskling?
Zoé kollade bort och jag såg hur en tår föll ned ifrån henne kind..
- förlåt..
Shit, nu tror hon ju att jag är sur på henne..
Jag körde in mot kanten och stängde av motorn.
Sedan kollade jag mot henne och sa:
- Älskling, detta är allt annat än ditt fel.. du ska absolut inte vara ledsen..
Jag torkade bort hennes tårar och pussade henne i pannan.
- Men jag har ju förstört hela din karriär nu..
Jag kollade på henne precis som hon var dum i huvudet.
- Nej verkligen inte... du har bara gjort mitt liv intressant & underbart!
Zoé log så som bara hon kunde, sedan kysste hon mig.. jag besvarade kyssen och startade sedan bilen och började köra hem...
Väl hemma satt mamma och Dina vid köksbordet och åt frukost.
- hejsan!
Sa mamma, jag log mot henne och gick fram och pussade dom båda i pannan, samma gjorde Zoé..
- Så hur han ni haft det?
Sa Dina,
- Jättebra!
Sa Zoé och log stort.
- Vad bra!
Sa mamma och Dina i mun på varandra..
Jag log och sedan gick jag och Zoé upp på vårt rum för att ta testet..
Jag tog fram paketet och läste på baksidan.
- Du ska kissa på den och sen kommer den visa om du är gravid eller inte..
Sa jag och pussade henne nätt i pannan.
- Oke- ok..ej ...
Sa Zoé med en väldigt nervös röst,
- det kommer gå bra älskling!
Sa jag och kysste henne, hon tittade på och pressade fram ett leénde.
Sedan gick hon in på toaletten.
- Det går inte Justin..
Sa hon och jag hörde nu att hon grät..
Jag öppnade dörren och gick in, jag gick fram till toaletten där hon satt och satt mig på huk brevid henne.
- jodå, komigen nu älskling.
Zoé log mot mig och jag tog hennes hand.
Zoé andades djupt och försökte sedan igen...
Hon gav mig testet och jag gick bort till vasken för att kolla, Zoé torkade sig och drog upp jeansshortsen som hon hade på sig. Sedan gick hon fram till vasken och tvättade händerna, sedan gick hon fram till mig..
Testet laddade fortfarande...
pip pip pip..
Jag var väldigt nervös nu, vilket Zoé också var...
Jag stängde mina ögon och tog tag i Zoés hand..
- PIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPP!
Jag förstod att det hade sökt klart, jag öppnade sakta mina ögon...

shit, undra vad det visar!?
12 komentarer för mer...
puss&kram :)

Kommentarer
Postat av: nayara

OMB hoppas hon är gravid

2011-07-03 @ 20:41:41
Postat av: nayara

OMB hoppas hon är gravid

2011-07-03 @ 20:43:10
Postat av: Asdfjk

Mer!!!!!!

2011-07-03 @ 21:18:29
Postat av: Gabbi

nej snälla inte gravid som i alla noveller , hitta på ett nytt slut nåt mer nyskapat o inte så förväntat!

2011-07-03 @ 22:04:15
Postat av: Emma

MEEEER

2011-07-03 @ 23:20:04
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

meeeeeer

2011-07-03 @ 23:20:58
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

meeeer

2011-07-03 @ 23:21:09
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

meeeer

2011-07-03 @ 23:21:18
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

meeeer

2011-07-03 @ 23:21:35
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

meeeeer

2011-07-03 @ 23:21:57
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

meeeeer

2011-07-03 @ 23:22:10
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

meeeeeer

2011-07-03 @ 23:22:43
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

meeeeeer

2011-07-03 @ 23:22:53
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0