do you remember me? kapitel 108

- Hur går det?
Sa Justin och gick fram till mig och hjälpte mig upp..
- ha.. ha kul Justin!
Sa jag och slog honom nätt på armen..
Justin gick fram till mig och kysste mig nätt och sa sedan:
- älskling?
Jag kollade nyfiket på honom och svarade:
- ja Justin?

- vem ska vara gudföräldrar?
Jag kollade honom i ögonen och sa sedan:
- gud.. det har jag inte ens tänkt på...
Justin skrattade till lite så söt och sa sedan:
- det har jag..

Jag skrattade och sa:
- jasså, vem har du som förslag då?
Justin gick fram till mig och kramade om mig och sa sedan:
- eh... jag tänkte att Catilin och Chaz för Lupita..
Ja våra barn ska heta det vi hade bestämt natten efter Justin friat till mig..
och ja vi har fått reda på könen..
Perfekt Justin!!
- Och sen till Adrian kan Ryan och..
Justin tvekade ett tag och jag kollade underligt på honom..
- Och?
Sa jag lite otåligt..
- Emilia..
När Justin sa hennes namn vreds mitt hjärta ut och in..
Det gjorde så ont.. det går verkligen inte att beskriva..
- För att hedra henne..
Fortsatte sedan Justin..
Jag sa inget utan bara kramade om Justin hårt och grät i hans famn..
- Det är perfekt älskling!
Stammade jag fram mellan mina snyftningar...
Justin stod och höll om mig i ungefär en kvart, sedan var vi tvunga att fixa oss för snart kommer Justins släkt..
Jag tog på mig en söt sommar klänning..

Jag och Justin hade varit ute och shoppat lite kläder till mig nu när jag är tre gånger större..
Sedan sminkade jag mig lätt och gick sedan ner till mamma för att hjälpa till..
- Vad fin du är älskling!
Sa mamma och pussade mig på kinden.
Jag skrattade och sa:
- Och hungrig!
Mamma skrattade och gav mig en macka som vi hade som snacks..
Jag tackade och gick sedan ut på altanen för att hjälpa till att plocka ut..
En timme senare satt vi alla vid matbordet och åt...
Alla hade sagt att jag var fin och att dom såg fram emot att få tvillingar i släkten och allt sånt..
Jag som var så otroligt hungrig åt som en gris, Justin satt brevid mig och kollade på mig..
Han skrattade då och då när jag tog mer mat..

- Justin, skratta du! men jag blir aldrig mätt!
Justin började nu skratta ännu mer och jag låtsades vara sur..
- Aw min lilla älskling!
Sa Justin och böjde sig sedan ner till min mage och la sin hand på min mage och pussade den sedan:
- och mina små älsklingar... pappa älskar er! och er vackra mamma!
Jag log och sa:
- och er mamma älskar er alla tre!
Justin skrattade och reste sig sedan upp och kysste mig nätt..
- Du är den bästa!
Viskade han i mitt öra och jag rös..
- Och du är den underbaraste!
Viskade jag tillbaka och kysste sedan honom igen..

Hela dagen rullade på och tillslut var den äntligen slut!
Jag gick upp för trappan med tunga steg, det kändes som en evighet!
- Behöver tant hjälp?
Hörde jag Justins röst säga bakom mig.
- haha.. jättekul!
Sa jag och skrattade lite nätt, utan att vända mig om..
Jag fortsatt att gå och hörde ganska snart Justins gulliga flin bakom mig..
Jag fortsatt att gå och när jag var ungefär 5 steg ifrån toppen kände jag ett par armar runt mig..
Dom tog tag om min mage och smekte den lätt, sedan kände jag ett par läppar på min nacke..
Jag rös och log..
- Justin?
Sa jag och log ännu större..
- Ja mi dragi?
- har jag sagt att jag älskar dig?
Jag kände hur Justin log emot min nacke och kysste mig sedan nätt innan han svarade:
- har jag sagt att du är världens vackraste?
Jag log ännu större och gick sedan upp dom sista 5 stegen på trappan..
- härligt älskling! du klarade det!
Sa Justin och gick emot mig för att kyssa mig..
Jag log och kysste honom sedan, men denna gången var det inte nätt..
Den blev mer och mer passionerad och tillslut kände jag Justins tunga massera min, jag log samtidigt som vi strulade.. jag började backa och Justin gick efter, vi öppnade dörren till vårt rum och backade sedan in i något..
- Aj som fan!
Sa jag samtidigt som vi kysstes..
- oj shit! hur gick det!?
Sa Justin väldigt stressat..
- ta det lugnt älskling, jag lever!
Justin log lättat och kysste sedan mig igen..
Denna gången började vi backa till sängen, Justin la mig väldigt försiktigt ner i sängen och la sig sedan brevid mig..
- Jag vill ha dig nu!
Sa jag lite lågt..
Justin kollade sexigt på mig

och sa sedan:
- Men jag vill inte skada dig, eller mina älsklingar..
Sa Justin
Jag log åt hur gullig han var och sa sedan:
- jag lovar att säga till om det gör ont älskling..
Justin log och drog sedan av mina kläder extremt försiktigt..
Sedan drog jag av hans kläder medans jag kysste honom..
Sedan stoppade han in den och jag stönade ganska högt.. jag har verkligen saknat den härliga känslan..
Justin började köra snabbare men var endå extremt försiktigt... båda stönade ganska högt och efter ett tag kom jag, bara några sekunder senare kom Justin..
Jag andades tungt samtidigt som jag log och sa:
- där ser du.. det var underbart
Justin vände sig mot mig och sa:
- Ja, jag har verkligen saknat den känslan..
Jag log och somnade nästan direkt efter..
En perfekt kväll som jag länge kommer minnas..


kommer mera sen, puss:)
5 komentarer :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Meeeer!! :D

2011-07-31 @ 12:48:42
Postat av: Anonym

mmmmeeeeeeeeeerrrrr! ;)

2011-07-31 @ 14:18:43
Postat av: Anonym

MeeeeeeeeeeRaa! :D

2011-07-31 @ 16:04:36
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeerrrrrrrr!!!! :DDDDDD

2011-07-31 @ 16:05:32
Postat av: Anonym

Viiii vill ha meeeeeer!!!! Plzzzz

2011-07-31 @ 16:06:44
Postat av: lizziie

MER!

2011-07-31 @ 19:39:35
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte annat än stämma in på de andra kommentarerna! Mer, ja tack! Den här novellen Ä.G.E.R! ;)

2011-07-31 @ 20:00:20
Postat av: Lovisa

SANDRA SLUTA INNAN JAG ANMÄLER DIG :(

2011-07-31 @ 23:12:01
Postat av: Tatyana

merrra

2011-08-01 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0