do you remember me? kapitel 107

Jag kollade på Justin och såg att han redan hade beställt och servitrösen gick iväg.
- Så..
började Justin, men jag avbröt honom..
- Justin?
- Ja?
Svarade han och kollade på mig med en viss förhoppning i sina ögon.


http://www.youtube.com/watch?v=Cd3E-zTkHp0
lyssna samtidigt...
- jag vill inte höra dina bortförklaringar, du kysste henne och jag såg det.. det finns inget att förklara..
men vi måste iallafall vara vänner och inte bråka framför våra barn, så det ända jag begär av dig är att bara finnas för mig, du får gärna ha ett förhållande med Selena, men just nu väntar jag barn Justin.. du har tydligen inte insett allvaret i detta..
När jag avslutade meningen kollade jag bort för att Justin inte skulle se att jag grät, det gjorde verkligen jätteont i mig att säga det, och jag vill verkligen inte att han ska ha ett förhållande med hon jävla Selena, men varför skulle han bry sig om min åsikt..
Det var tyst i ungefär 3 minuter och jag tog mig modet till att kolla på Justin.
Han bara satt där och stirrade på mig precis som jag hade berättat att han skulle dö eller något..

- Zoé det är med dig jag vill vara!
- Justin jag vill inte höra, går jag och kysser andra killar? nej..
Justins min ändrades till en mer ledsen blick..

Han kollade ner och bet sig i läppen för att inte började gråta det såg man..

Jag tycker faktiskt lite synd om honom, hur jag nu kunde göra det..
- Jag älskar dig ju..
Sa Justin och nu kunde han inte hålla sig, han grät..
Han satt sin arm på bordet och satt sedan handen för hans ansikte..

Jag klarade inte av det så jag tog min väska och gick sedan därifrån med tårar rinnande ner ifrån mina kinder...
Hur fan ska detta sluta?
Gud snälla hjälp mig, jag hoppade in i min bil och körde, jag bara körde.. jag behövde komma ifrån härifrån.
När jag stannade bilen var jag på en strand.. jag hoppade ur bilen och gick fram till vattnet..
när jag insåg vilken strand jag var på brast jag ut i gråt..
Jag slängde mig på marken och bara grät..

Justins perspektiv:
När Zoé sa dom orden kändes det som att hon stack en kniv rakt i mitt hjärta.. hon hade rätt.. det visste jag..
men det får bara inte vara slutet nu, jag älskar henne som jag aldrig älskat någon..
Jag kunde verkligen inte hålla mina tårar inne längre, jag grät och var hjälplös..
Helt plötsligt reste sig Zoé, tog sin väska och gick sedan därifrån..
Jag kollade efter henne och såg i en snabb vinkel att hon grät..
Jag reste mig sedan upp, la pengar på bordet och gick sedan ut till min bil..
Såklart var det fullt med pappz och fans, jag ignorerade dom även fast jag visste att dom förtjänade mer..
Jag hoppade in i bilen och körde sedan mot min intervju som jag var tvungen att göra..
Jag måste berätta för alla... dom förtjänar det, mer än något annat!
Väl framme blev jag bemött av fans och pappz, här också!
Jag skrek lite autografer och tog foton sedan gick jag in för att bli fixad..
Slutresultatet blev detta:

- Och vi är i sändning om 3
- 2
- 1
Jag log mot kameran och intervjuarn presenterade mig och publiken började skrika som vanligt.
Jag sa hej och log emot alla fans i publiken..
Intervjun rullade på tills vi kom till den delen som jag hade varit nervös över..
mina barn..
- Så Justin, det har ryktats om att du ska bli pappa?
- Ja, det har det..
- Är det sant då?
Jag kände hur stämningen steg i hela rummet och jag tog ett djupt andetag och sa sedan:
- ja det är sant, jag ska få tvillingar..
- wow!
Sa intervjuarn och alla i publiken skrek som aldrig förr..
- Så hur känns det Justin, att bli pappa?
- Det ska bli jättespännande.. verkligen.. jag älskar ju Zoé mer än allt annat så allt är perfekt!
- Jadu det syns.. men det har också ryktats om att ni bråkade idag, precis innan du kom hit.. stämmer det?
Jag suckade och tänkte, fan!
- Ja det stämmer, jag menar vi är båda nervösa och spända och känslorna är starka. Men som sagt Zoé är den enda för mig...
- Jasså..
Sa intervjuarn och log emot mig..
Resten av intervjun rullade på bra vilket var skönt!
När jag kom ut och satt i min bil tog jag upp min mobil, just då ringde Zoé?
Nej fan, nu vill hon göra slut!
Jag svarade väldigt nervöst:
- hej Zoé..
- JUSTIN!!

Zoés perspektiv:
Det var stranden där jag hade varit på Emilias dödsdag..
Jag bara låg på stranden som ett övergivet barn och grät..
Efter en halvtimme var mina tårar slut så jag reste mig och gick en lång runda runt stranden, bara för att tänka..
Jag kände mig helt tom och ensam..
Efter ungefär en timme gick jag tillbaka till bilen och körde hem, väl hemma var det tomt, jag slängde mig på sängen och startade tv:n... Just då började Justins intervju och mina ögon tvingade sig till tv-skärmen..
Han är så jävla snygg!

Jag lyssnade väldigt intensivt på vad han sa..
precis när jag tänkte stänga av tv:n eftersom jag tröttnade kom dom in på ämnet jag hade väntat på..
- Så Justin, det har ryktats om att du ska bli pappa?
- Ja, det har det..
Svarade Justin lite nervöst..
- Är det sant då?
Jag såg hur Justin tog ett djupt andetag och sa sedan:
- ja det är sant, jag ska få tvillingar..
- wow!
- Så hur känns det Justin, att bli pappa?
- Det ska bli jättespännande.. verkligen.. jag älskar ju Zoé mer än allt annat så allt är perfekt!
- Jadu det syns.. men det har också ryktats om att ni bråkade idag, precis innan du kom hit.. stämmer det?
- Ja det stämmer, jag menar vi är båda nervösa och spända och känslorna är starka. Men som sagt Zoé är den enda för mig...
- Jasså..
Jag hörde inte vad dom sa under resten av intervjun för jag var helt inne i vad Justin precis sagt..
Jag kanske tog i lite.. han säger ju att han älskar mig..
Jag tog snabbt fram min mobil och ringde Justin..
Justin svarade ganska snabbt och han lät väldigt ledsen..
- - hej Zoé..
- JUSTIN!!
Skrek jag som svar..
- Zoé förlåt du måste lys..
Mer hann han inte säga för jag avbröt honom..
- Justin det är jag som ska säga förlåt! Jag älskar dig jag tog i jag vet!
Det blev knäpp tyst i luren och jag väntade på svar ifrån Justin, han kanske har ändrat sig...
- Zoé kom hem nu, jag väntar! älskar dig
Sedan klickade han mig..
jaha.. jag är ju redan hemma så jag gick in i köket för att fixa någon fika till oss..
jag är hungrig hela tiden nu!!
Jag öppnade kylen och tog fram en cola flaska och gick sedan fram till bröd korgen där Kroatiska kakor låg, dom är dom godaste som finns!

Precis när jag blev klar hörde jag hur Justin smällde igen hans bildörr och gick sedan upp på uppfarten, jag öppnade dörren och sprang fram till honom.. Han öppnade sin famn och jag hoppade upp i den..
Justin snurrade runt mig och kramade om mig så tryggt..
Sedan släppte han ner mig och kollade på mig, sedan kysste han mig, jag besvarade kyssen..

När kyssen var avslutade log Justin mot mig och viskade sedan:
- i ... love ... you ... now... and ... for...ever..
Jag rös i hela kroppen och kysste honom åter igen, sedan gick vi in.. som en familj...

5 månader senare...
- Justin!!!
Justin kom inspringandes med världens fart..
- nej älskling, jag ska inte föda
Sa jag och log..
Justin skrattade lättat och sa sedan:
- så vad är det hjärtat?
- Idag kommer Jeremy och din mormor & morfar..
- Visst fan!
Sa Justin och sprang in i badrummet, jag skrattade åt honom och försökte sedan resta mig upp, jag är tre gånger så stor nu som jag brukar vara vilket betydde att jag är ännu klumpigare än innan.
Justin kom tillbaka i rummet och brast ut i skratt...

- Vad?
Sa jag samtidigt som jag log..
- Hur går det?
Sa Justin och gick fram till mig och hjälpte mig upp..
- ha.. ha kul Justin!
Sa jag och slog honom nätt på armen..
Justin gick fram till mig och kysste mig nätt och sa sedan:
- älskling?
Jag kollade nyfiket på honom och svarade:
- ja Justin?


opah! ett JÄÄÄÄÄTTElångt kap:)
10 komentarer för mera :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Meeeeeeeeeeeer!!!!! :DDDDD <33333

2011-07-29 @ 22:50:35
Postat av: linnea (:

MMMEEERR !! :D

2011-07-30 @ 00:39:27
Postat av: Anonym

mmmmeeeeeeeeeeeeeerrrrraaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

2011-07-30 @ 01:27:55
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeer!!D

2011-07-30 @ 09:58:15
Postat av: Anonym

MEEERAA!!!! PLZZZZ

2011-07-30 @ 09:59:29
Postat av: Anonym

MeeeeeeeeeRaaaaaaaa!!!!!! :DDDDDDDDD

2011-07-30 @ 12:34:48
Postat av: Anonym

MeeeeeeeeeRaaaaa!!!! :DDDDDD

2011-07-30 @ 12:36:05
Postat av: Anonym

MeeeeeeeeeRaaaaa!!!! :DDDDDD

2011-07-30 @ 12:36:26
Postat av: Emma

MEEEERRRAAA! :D

2011-07-30 @ 14:12:29
Postat av: Anonym

Mmeeeeeeeeeeeera!!!!

2011-07-30 @ 14:30:24
Postat av: Lovisa

Faan någon har snott min grej

Att kommentera tills det blir mer

:(

nu blir jag ledsen :(

Meera :'(

2011-07-30 @ 17:51:56
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

MEEEEEEEEEEERRAAAAAAAAAA!!!!

2011-07-31 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0