do you remember me? kapitel 106

Sa jag och då började också morfar skrika... efter ungefär 5 minuters dans satt vi oss ned och då kom dom miljoner frågor som jag väntat på..
- vilket kön, vad ska dom heta, och massa sånt..
Wow detta kommer bli en lång kväll...


Justins perspektiv:
Jag somnade nästan direkt eftersom jag vaknade av att mamma skakade om mig..
- Justin?
Jag öppnade sakta ögonen men stängde dom snabbt igen..
ljuset som kom in i mina ögon gjorde att jag fick huvudvärk.
Jag drog täcket över mitt huvud men mamma drog snabbt av det igen..
- Justin!
Sa hon för andre gången med en starkare röst..
- ja?!
Sa jag lite besvärat.
- Du har intervju snart..
Juste! jag suckade tungt och gick sedan upp, jag gick raka vägen in i badrummet för att duscha..
Väl inne i duschen kom jag att tänka på gårdagen... fan!
Jag skyndade mig ut ur duschen och sprang sedan fram till min mobil..
jag gick in på kontakter och tryckte på " minfru "
Sedan tryckte jag på " ring " knappen..
- svara, svara,svara... svara!
Sa jag tyst för mig själv..
Efter ungefår 8 signaler svarade hon nyvaket..
- ja?
- ZOÉ!
- vem är det?
- det är jag, lägg inte på! jag måste få förklara..
- ja, kom till cafeét om en halvtimme..
Sedan klickade hon mig..
Det gick ju endå ganska bra? eller?
Jag kollade på klockan.. okej jag ska ha intervju klockan 2 och klockan var halv 12 nu så jag hann.
Jag sprang fram till min garderob för att välja kläder..
20 minuter senare stod jag i hallen klar för avgång.

Undra hur detta kommer sluta...
Jag måste iallafall få tillbaka henne, det är en sak som är säkert...

Zoés perspektiv:
Jag blev väckt av att min mobil ringde..
Jag öppnade sakta ögonen och såg mig om, sedan tog jag upp mobilen utan att kolla vem det var..
jag tryckte på " svara " knappen..
Sedan sa jag urvaket:
- ja?
- ZOÉ!
- vem är det?
- det är jag, lägg inte på! jag måste få förklara..
- ja, kom till cafeét om en halvtimme..
Sedan klickade jag honom, han måste få förklara..
Även om vi inte blir ett par måste vi hålla ihop, för våra barns skull..
Hur mycket jag än älskar honom så klarar jag inte att vara i ett förhållande med honom, han är inte mogen för det än.. det märks på låååånga vägar...
Helt plötsligt kom jag på att jag skulle vara där om en halvtimme, jag flög upp ur sängen och sprang in i badrummet för att dusha, sedan sprang jag fram till min lilla garderob jag har här..
20 min senare stod jag i hallen klar för avgång..

Jag hoppade in i min bil och körde sedan sakta till cafeét som vi skulle träffas på..
När jag körde in på parkeringen såg jag Justins bil direkt, fan han är redan här, och SÅKLART var det fullsmokat med fans och pappz.. hur orkar dom!?
Jag hoppade osäkert ur min bil och gick sedan med snabba steg in i cafeét men blev såklart upptäckt..
- ZOÉ! ÄR DU GRAVID!
- ZOÉ?!!
- ZOÉ!!??????????
Jag bara ignorerade dom, väl inne på cafeét såg jag Justin sitta i ett bås, jag gick sakta dit och när han fick se mig kröp hans vackra leénde fram på hans läppar..

Jag höll minen genom att inte leé tillbaka, jag satt mig försiktigt ner bredvid honom och servitrösen kom in..
- ono što je dopušteno biti?(vad får det lov att vara?)
- frappino hvala ( en frapino tack )

- nešto više?(något mer?)
- Ne hvala, to je dobro tako( nej tack, det är bra så..)
Jag kollade på Justin och såg att han redan hade beställt och servitrösen gick iväg.
- Så..
började Justin, men jag avbröt honom..
- Justin?
- Ja?
Svarade han och kollade på mig med en viss förhoppning i sina ögon.



fanny is back.... :)
7 komentarer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skynda dig med nästa kapitel. det är väl allt jag har o säga

2011-07-29 @ 15:42:39
Postat av: Emma

merrrraaaa!! :DDD

2011-07-29 @ 16:54:46
Postat av: Sandra

meeer nuu snälla :DDD<3

2011-07-29 @ 17:30:42
Postat av: linnea

SSSSSSUUPPPERR BRAA !

2011-07-29 @ 19:41:33
Postat av: nayara

merrrrrrrr :D

2011-07-29 @ 21:01:40
Postat av: lizziie

MEER!



#SWAG <3

2011-07-29 @ 21:41:11
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0