do you remember me? kapitel 103

Jag kände hur mitt hjärta gick i 190 nu...
- vi har sett fått svar på testet och det vissade att du Zoé..
Mer hann jag inte höra innan något knackade på fönstret, jag reste Zoé och gick bort till fönstret..
Jag drog bort gardinen och där stod ingen mindre än...

- Selena?!
Utbrast jag..
- Vafan gör hon här?
Röt Zoé.
Jag vände mig om så jag såg Zoé och sa:
- ingen aning...
Jag vände mig emot fönstret igen och Selena pekade mot bakdörren, jag nickade och sprang sedan ut ur rummet för att öppna för henne...
- Hej älskling..
Sa Selena och kramade om mig..
- Hej, vad gör du här?
Sa jag lite kallt..
- Jag tänkte att jag kunde få vara med att ta emot beskedet för jag är ju nästan din flickvän... right?
Jag kollade konstigt på Selena..

Och sa sedan:
- Nej Selena, jag är tillsammans med Zoé..
Selena kollade förskräckt på mig och sa sedan:
- Men Justin, vi som hade det så härligt tillsammans, jag vet att du saknar mig..
Hon hade rätt jag saknade faktiskt henne, men jag älskar endå Zoé mer..
- Selena lägg av..
Selena gick närmre mig och sa:
- Jag ser det i dina ögon Justin..
Nu stod Selena bara några centimetrar ifrån mig, jag kollade henne i ögonen och såg att hon blundade..
Jag anade vad som skulle hända, hon tänkte kyssa mig.. men jag gjorde inget åt det utan lät henne kyssa mig för i nästa sekund nuddade hennes läppar mina..
Jag hörde hur en dörr smälldes igen...
Jag kollade bak och såg att det var dörren till Dr. Simicic...
- HELVETE!!!
Skrek jag...

Zoés perspektiv:
Vafan gör Selena här? tänkte jag för mig själv när Justin sprang ut ur rummet, jag följde tyst efter och såg att dom stod och snackade, jag gick lite närmre och hörde tillslut vad som sa:
- Hej älskling..
Sa Selena och kramade om Justin..
- Hej, vad gör du här?
Sa Justin ganska kallt..
- Jag tänkte att jag kunde få vara med att ta emot beskedet för jag är ju nästan din flickvän... right?
WHAT!? Vadå flickvän.. vafan har jag missat..
omg säg inte att Justi...
Mer hann jag inte tänka för i nästa sekund stod dom och kysstes och Justin gjorde inget åt det..
Han blundade!!!
Jag kände hur kniven skar i mitt hjärta, luften inom mig gick ur och tårarna brände i ögonlocken..
Jag tog tag i dörrhandtaget och drog sedan igen dörren..
Dr. Simicic kollade konstigt på mig och sa sedan:
- Ska jag fortsätta eller?
Jag nickade lite tyst och sedan började hon:
- Ja resultatet visade på att du Zoé är gravid.. i tredje månaden..
Jag kände hur glädjen spreds inom mig och tog död på all sorg som Justin hade orsakat...
Jag sprang fram till Dr. Simicic och kramade om henne..
- haha lilla hjärtat! Vill du att vi gör ett ultraljud?
Jag hoppade till av glädje och småskrek:
- Jaaaa!
- Haha okej, följ med här då...
- Ja vänta jag ska bara ringa mamma...
Jag hade nu börjat prata kroatiska med Dr. Simicic eftersom vi hade snackat engelska innan så Justin skulle förstå..
- da to učiniti ( ja gör det )
Jag log och gick sedan in på toaletten med mobilen i högsta hugg..
Jag gick in på kontaktlistan och tryckte på " mammii "
Sedan tryckte jag på " ring "
- ZOÉ!!
Skrek mamma i luren..
Jag började skratta och sa:
- hej mamma, du och Pattie måste komma hit nu!
- Okej vi kommer direkt!!
Sa dom båda två väldigt uppspelt..
5 minuter senare satt vi där, alla tre..
- Kom..
Sa jag och tog mamma & Pattie i handen och gick sedan in i rummet där vi skulle utföra ultraljudet..
Jag la mig ner och kollade sedan mamma i ögonen..
Jag såg hur lycklig hon var, sedan fällde hon en tår..
Jag tog henne i handen och sedan gjorde jag samma med Pattie..
Dom kollade på skärmen och där såg vi...

Justins perspektiv:
Fan, nu har jag sabbat allt!!
- Vafan Selena utbrast jag!!
- Vadå?
Frågade Selena som inte verkade fatta någonting..
- Zoé är gravid.. kanske! Selena hon och jag ska skaffa familj.. fattar du inte?!


lovisa kommer förmodligen att forsätta :)
puss hej!

Kommentarer
Postat av: linnea (:

SKKIITT BRA ! : D

2011-07-25 @ 14:54:08
Postat av: Niles

Hejsan svejsan! Hur är det med dig idag?

2011-07-25 @ 15:25:02
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Louise

LOVISA SKRIV MER :O PUSS

SKRIV MER NU JAG VILL LÄSA MER <3

2011-07-25 @ 18:58:05
Postat av: Lovisa

Haha ooh jag börjar få fans xD MEN IALLAFALL MEER KVINNA MEEEER MER MER MER NUN NU NU NU NU NU MER MER MER NU NU NU (hypnotiserar för att få mer) MEEEEEERAAAA MER MER MER MER MEEEEERRRAAAA nuuu Oki?? :D

2011-07-25 @ 19:11:33
Postat av: lizziie

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!

helt beroende!

2011-07-25 @ 21:42:33
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/
Postat av: Lovisa

MEEERA NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU SNÄLLAAAAA

MEEERA NU KVINNA NU NU NU NU NU NUUUU

2011-07-25 @ 22:28:35
Postat av: LOVISA<

MEEERAAAA

2011-07-25 @ 22:29:18
Postat av: lovisa

MEERA nu snälla söta rara jag dör måste ha mer mer mer mer MERA

2011-07-25 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0