do you remember me? kapitel 102

Vi båda reste oss upp och följde sedan efter doktorn, båda två väldigt nervösa.
Undra hur detta kommer sluta...?

- varsågod att stiga på.
Sa doktorn och pekade in i sjukhusrummet.
Justin tog sin hand på min rygg och jag tog ett steg in, det första jag möttes av var en stol, en sån stol som man har när man är hos gynekologen..

Jag kollade bak på Justin och han nickade som ett godkännande.
Jag gick in i rummet och satt mig på en stol, tätt efter mig kom Justin.
Det fanns bara en stol så Justin drog upp mig och satt sig sedan ned och drog sedan ner mig i hans knä.
Doktorn skrattade och sa:
- Ni är verkligen kära!
Justin kollade på mig och log vilket gjorde att jag också började leé.

Sedan kollade Justin mot doktorn och sa:
- ja, hur ska man inte kunna vara kär i denna fina prinsessan?
Jag bara kollade på Justin och log sedan vände jag min blick till doktorn.
- Så ni ville kolla om du var gravid Zoé?
Sa doktorn och jag blev genast nervös..
Jag tog tag i Justins hand.

- Ja, det ville vi..
Svarade Justin som nu hade märkt hur nervös jag var eftersom jag klämde hans hand ganska hårt.
- okej Zoé, då får jag be dig att lägga dig ner här..
Jag nickade och la mig ner, doktorn började känna på min mage..
- Okej, nu får jag be dig att lägga dig här naken på underdelen.
Jag kände hur nervös jag blev men såg sedan Justin som log mot mig för jag skulle lugna mig.

Jag drog sakta av mina byxor och till sist mina troser...
Sedan la jag mig i gynekologstolen, Justin drog fram sin stol så han satt brevid mig.
Han tog tag i min hand och kysste den nätt.
Jag vände bort mitt huvud och kollade nu rakt upp i taket..
- Så... nu ska jag få be dig att ta denna muggen och sedan kissa i den så ska vi testa ditt kiss..
Jag hoppade ner ifrån stolen och tog på mig mina kläder, sedan gick jag in på toaletten..
- Justin kom!
Ropade jag. Justin kom ínspringandes och jag stängde dörren efter honom..
Jag drog ner mina byxor samt mina troser och satt mig sedan ner, Justin satt sig på huk brevid mig.
Han tog tag i min hand och jag fick en flashback...
" Jag gick in på toaletten, jag pressade allt jag kunde för att jag skulle lyckas kissa på stickan, men jag lyckades inte, även fast jag var jättekissig.
Jag suckade tungt....
- Det går inte Justin..
Sa jag och kände nu hur tårarna började rulla ned för mina kinder, Justin öppnade toaletts dörren och gick in, han satt sig på huk brevid mig...
- jodå, komigen nu älskling.
Jag log mot honom och gjorde sedan ett nytt försök med Justins hand inflätad i min..
Jag lyckades efter ett tag, jag gav testet till Justin som tog bort det så jag kunde torka mig, jag torkade mig snabbt och drog sedan upp mina jeansshorts.
Jag gick fram till vasken och tvättade mina händer, sedan gick jag fram till Justin..
Testet sökte fortfarande, Justins tag om min hand blev hårdare och han hade nu stänga ögon..
- PIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPP!
Testet var klart, jag kollade sakta ned..
Detta beslut kommer att förändra mitt liv helt och hållet. "
Jag kom tillbacka till verkligenheten av att Justin sa:
- bra älskling!
Jag skakade förvånat på huvudet och sa:
- Va?
Justin skrattade till lite samtidigt som han kollade på mig.

Sedan sa han:
- du fyllde muggen hjärtat!
Jag kollade ner på muggen som nu var full, sedan kollade jag upp på Justin igen, men nu med världens största leénde!
- Yes!
Utbrast jag, Sedan torkade jag mig.
Jag ställde muggen i ett hål i väggen så att doktorn kunde ta det.
Sedan gick vi till vänterummet för att vänta på vårt besked..

Justins perspektiv:
Helt plötsligt förändrades Zoés ansiktsuttryck, hennes mun blev formad som ett O och hennes ögon blev stora som golf bollar...
- Ju-justin kolla bak!
Stammade hon fram, jag kollade konstigt på henne men gjorde sedan som hon sa.

När jag kollade bak förstod jag varför och mitt ansiktsuttryck blev exakt likadant...

Jag möttes av:

- Hur fan orkar dom!
Sa Zoé lite irriterat..
- Ingen aning...
Sa jag lika chockat.
- Mr and Mrs bieber..
Jag skrattade åt hur sött det lät..
Att Zoé skulle vara min, förevigt!
Zoé reste sig upp och jag vaknade upp ur mitt drömmande.
Jag tog tag i Zoés hand och hennes grepp om min hand blev hårdare och hårdare.
Vi gick in i rummet som vi varit i innan, jag satt mig på stolen och drog ner Zoé i mitt knä..
- Såå...
Började Dr.Simicic.
Jag kände hur mitt hjärta gick i 190 nu...
- vi har sett fått svar på testet och det vissade att du Zoé..
Mer hann jag inte höra innan något knackade på fönstret, jag reste Zoé och gick bort till fönstret..
Jag drog bort gardinen och där stod ingen mindre än...


OMG, vem står där?!
7 komentarer för mera..
pusskram:) / fanny

Kommentarer
Postat av: Emma

MEERRAA NUU!!! :D

2011-07-24 @ 21:00:17
Postat av: Anonym

Meeeeer!!!:D

2011-07-24 @ 21:02:59
Postat av: linnea

MMEERR ! :D

2011-07-24 @ 22:52:47
Postat av: Lovisa

MMEEEERAA

2011-07-25 @ 01:14:48
Postat av: Lovisa

MMEEEERAA

2011-07-25 @ 01:15:08
Postat av: Lovisa

MEEERRRAAAA

2011-07-25 @ 01:15:33
Postat av: Lovisa

MEEEERRA NU NU NU NU

2011-07-25 @ 01:16:09
Postat av: Sara

meer vill vakna med ett kapitel( vacknar runt 12 )

xD MEEEEERRAAA

2011-07-25 @ 01:16:50
Postat av: Lovisa

sådär 7 kommentarer nu vill jag ha del 103 och 104 och 105 OKEII XD

2011-07-25 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0