My life was easy I chapter 17 I The surprise..

JAG HAR ÄNDRAT MIG.. DET ÄR JUL LOV OCH JULEN ÄR PÅVÄG.

Jag har verkligen saknat allt detta.. att känna familjekänslan..
men Justin och Pattie har förstört allting..


Även fast jag vet att det är fel.. så är jag irriterad på Justin, jag försöker att dölja det.. men det går inte.
När han kom in genom dörren gav jag inte honom ens en blick... alla de känslor som har brunnit av kärlek har nu blivit ilska och irritation. Varför blir det såhär.. allt var ju så bra med Justin.. Nu kan jag inte ens kolla på honom utan att vilja skrika honom i ansiktet.. allt detta med pappa är så otroligt känsligt för oss alla.
Jag gick upp på mitt rum och la mig ner i sängen med en djup suck.
Jag la min kudde för huvudet och skrek med ett kvävande skrik i den. När ilskan och energin tog slut la jag mig under täcket och slöt mina ögon och försvann till drömmarnas land.

Justins perspektiv:
Vad är det med Elionora? När jag kom "hem" så kollade hon inte ens på mig och när jag kom nära så gick hon upp till sitt rum. Jag smög efter och skulle precis knacka på då jag hörde ett kvävande skrik. Jag förstod att hon skrek i sin kudde för den metoden köra också jag alltid. Jag backade sakt undan och gick med snabba steg till mitt rum.
Så nu sitter jag på mitt rum och har ingen aning om vad jag ska göra..
Har jag gjort något fel? kanske varit för på henne? kanske varit för elak? ohh..
Jag suckade djupt innan jag reste mig bestämt upp och gick med raka steg emot Elionoras rum.. nu har jag fått nog.
Jag knackade hårt en gång.. fick inget svar..?
Jag öppnade sakta dörren och fann Elionora sovande så vackert i henne säng.
All irritation försvann och jag smälte, så vacker och underbar.. precis som en nyköpt ros..
Jag gick med tysta steg fram till sängen och satt mig på knä brevid hennes säng.. Där satt jag ett bra tag och bara studerade henne. Allt var så vackert i hennes närhet..
Efter ett tag rörde hon sig och snart slog hon upp de otroligt vackra ögonen som jag föll för varje gång de fångade mig. Elionora bara kollade på mig ett tag sedan log hon lite smått.
- Justin, what are you doing here?
- Well, Elionora.. have I done something wrong?
Jag såg ner på mina händer i väntan på ett svar.

Elionoras perspektiv:
Jag vaknade av att jag kände att något stirrade på mig.. jag öppnade sakta mina ögon och möttes av de ögon som jag föll för.. de bruna intensiva glänsande ögon som var vackrare än allt på världen.
Jag log smått för mig själv och helt plötsligt kände jag ingen ilska alls..
- Justin, what are you doing here?
Viskade jag tyst och skämdes över hur jag hade betett mig..
Justins ansikte dog lite och jag kände slaget i magen.
- Well, Elionora.. have I done something wrong?
Justin kollade ner på sina händer och jag kunde inte släppa skammen... han tror att det är hans fel.
Jag lyfte hans haka och pussade honom nätt i pannan innan jag sa:
- No honey, I was just tired but now I feel so much better.
Justins ansikte började leva igen och jag log det största jag kunde. Jag flyttade mig längre in i sängen och lyfte på täcket samtidigt som Justin la sig ner brevid mig. Jag la mig på hans bröstkorg och hans arm hamnade runt mig. Jag kramade om honom lite nätt och jag kände hur han log när han pussade mitt hår. Jag började rita små hjärtan på hans bröstkorg med fingert samtidigt som han pillade i mitt hår. Det är det bästa som finns.. Tiden rullade och efter ett tag sa Justin tyst.
- Honey? I've got a surprise for you..
Jag log och skrattade tyst.
- Well baby, I love surprises..
Sa jag och Justin skrattade till.
- Then we're made ​​for each other..
Sa Justin och jag reste mig upp.
- Okey, Put on something warm and comfortable.
Sa han innan han lämnade mitt rum.
Shit.. vad skulle det vara för något då..
Jag öppnade mig walk in closet och snurrade runt ett varv...
Jag drog åt mig ett par strumpbyxor, höga sockar, en cardigan och sedan mina älskade uggs.

Sedan gick jag in på Justins rum. Han skulle precis dra av sig sina byxor när jag öppnade dörren.
- Oh, shit.. I'm sorry!
Sa jag generat med Justin log bara och sa:
- It's okey sweetheart.
Jag log och satt mig i sängen som justin nickade på.
Han bytte om och jag kunde inte umgå att kika lite.. Hans vältränade rygg gjorde mig på något sätt upphetsad..
Precis som jag ville göra saker med honom som jag inte gjort innan.
Utan att tänka gick jag sakta fram mot honom.. jag la mina armar runt honom och pussade nätt hans rygg..
Min hjärna tänkte inte, jag bara gjorde det och jag ångrade inte en sekund.
Justin satt sina händer på mina och pussade mig nätt i pannan.
Jag log och släppte honom sedan sa jag.
- Get ready now..
Justin drog på sig sin tröja sedan tog han tag i min hand och vi gick ner i hallen för att köra iväg till överraskningen. Undra vad han har hittat på...?


kort, men kommer mer.
puss

p.s glöm inte att kommentera. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt skriva....jag blir desperat! :$

2011-12-19 @ 14:32:00
Postat av: Emilja

Kan du inte skriva asså typ som present till jul :D

Älskar din blogg !!:D

2011-12-25 @ 00:13:21
Postat av: Hanna

länkbyte? <3

2012-01-20 @ 18:10:43
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har börjat med en ny JB novell kika gärna in och säg vad du tycker om den :)

2012-04-21 @ 21:38:23
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0