my life was easy I the kiss I

Jag drog på mina kläder och sa till Justin att han kunde kolla, jag såg hur generad han var och gick därför fram till honom och gav honom en mjuk kram. Jag kände hur han log emot min axel och jag kunde inte göra annat än detsamma.


Justin la sig i min stora säng medans jag hämtade två glas, läsk och godis.
När jag kom upp var filmen pausad, rummet mörkt och romatiskt.
Ett brinnande ljus lös upp Justins glänsande ögon och jag kunde inte göra annat än att älska stunden.
Jag ställde sakerna på mitt natthögsbord och kröp sedan ner under täcket brevid Justin.
Sakta kände jag hans hand slingra sig runt min höft och jag log i smyg.
Filmen startade och Justin låg nu tätt emot min rygg så jag kunde känna hans andetag i min nacke. Vilken känsla.. pirret i magen avtog aldrig..
Filmen var sjukt sorlig och både jag och Justin snörvlade till då och då, allting kändes så narturligt.. precis som att jag hade känt honom i hela mitt liv.
Eftertexterna rullade ner ifrån min stora TV och jag vände mig emot Justin som log stort.
- Let's play 100 questions.
Sa Justin och jag log ivrigt.
- You can start.
Sa jag och Justin tänkte efter ett tag, men det var inte det som gjorde stunden. Det var känslan, respekten och pirret som gjorde allt så underbart.. något jag aldrig upplevt med Leo.
- Okey, ehm.. what's your favorit hobby?
Jag log och svarade direkt.
- To sing ofcourse...
Justin log och jag började fundera ut en fråga till honom.
- Who is your favorit person on earth?
Justin log lite smått och svarade sedan.
- My mother.
Jag kunde inte ungå att falla för det.. så sjukt gulligt.
- Aww.. how adoreble!
Sa jag och Justin såg lite generad ut.
- Okey, my turn.. eh..
Jag visste att frågan skulle komma så därför tänkte jag ut ett svar innan frågan kom.. jag bestämde mig för att vara helt ärlig.
- What do you think about me?
Justins blick gick ifrån hans händer till min ögon, hans djupa blick fick mig att vilja säga det som jag sedan sa.
- You're the most beautiful and wonderful person on earth.
Jag log lite smått samtidigt som jag kände hur det blossade till på mina kinder.
Justins ansikte blommade ut till ett stort leénde och pirret blev bara djupare.

" That smile makes me crazy "
- My turn
Sa jag för att undvika den pinsamtystnaden.
- What do you think about me then?
Sa jag och log lite mystiskt.
Justin kollade ner på sina händer återigen och sedan kollade han rakt in i mina ögon och sa sedan det som gjorde att min värld började snurra.
- I can't explain it on words, but I can sing a song that I've wrote about you.
Jag log det största jag kunde samtidigt som jag kollade ner för att täcka rodnaden.
Justin greppade tag om sin giutarr och drog sin hand över strängarna sedan började han spela den underbara melodi som tog tag om mitt hjärtat.
http://www.youtube.com/watch?v=3mQjfWNfTWc
Under helt låten kollade han rakt in i mina ögon och jag blev andlös.
Allt med honom, håret... ögonen..läpparna. Allting är perfekt.
När låten var slut så närmade han sig mig sakta. Vi båda höll andan, mörkret, lugnet och spänningen gjorde allt perfekt och snart kunde jag känna hans andetag mot mina läppar.. det som kändes som timmar var endast sekunder.. hans silkeslena läppar nuddade mina och jag öppnade sakta munnen så hans överläpp hamnade mellan mina läppar, han gjorde detsamma och allt var så perfekt.. ingen tunga blandades in och det var det som var så romantiskt.. när jag och Leo skulle kyssas skulle alltid tungan vara med och allt blev så sliskigt.. men med Justin var allt så underbart och perfekt. I några sekunder kysstes vi, Justin hade placerat sin ena hand på min nacke och den andra i min hand, ett hårt grepp som aldrig skulle försvinna. Sakta backade han undan och jag log stort och öppnade sakta mina ögon.

" the kiss. "


GULLIIIGGGGT!
komentera (A)?

Kommentarer
Postat av: elena

super bra

2011-12-11 @ 22:12:53
Postat av: Emy

Jätte bra <3

2011-12-12 @ 17:59:00
URL: http://emyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0