my life was easy I HESITATION I Chapter 16

Justin hade placerat sin ena hand på min nacke och den andra i min hand, ett hårt grepp som aldrig skulle försvinna. Sakta backade han undan och jag log stort och öppnade sakta mina ögon.

Justins perspektiv:
Kyssen var bättre än jag föreställt mig.. allt var så romantiskt och perfekt.
Just nu låg jag i min säng och drömde mig bort.. alla andra sov förmodligen nu. Men inte jag, för jag tänkte bara på en tjej.. Elionora.
- Justin?
Viskade en ljus röst.. jag vände mig otåligt om och rösten upprepades.
- Justin, wake up!
Jag öppnade sagt ögonen och suckade djupt. Jag blickade mot klockan som stod på mitt säng bord.
Halv 9.. vafan?
- Mommy, she's just half past 8?
Mamma log och drog sin hand över mitt hår, så gjorde hon alltid när jag var liten.. jag älskade det. Jag kände mig som den tryggaste personen i hela världen under de sekunder då hennes hand nuddade mitt hår.
- Honey, you're going to a intervju.. remember?
Jag tänkte efter ett tag och kom sedan på, visst ja.
- Oh, now I remember..
Sa jag trött och steg motvilligt upp ur sängen för att ta en dusch.
Jag valde outfit, men det spelade egentligen ingen roll vad jag tog på mig för jag skulle endå bli stylad där borta.
En halvtimme senare var vi i fullgång, pappzen var överallt. Att de aldrig kan ge sig! Jag försökte dölja mitt ansikte samtidigt som Kenny, min livvakt ledde mig fram genom folkmassan.

" I just have to get used to it "

Jag måste helt enkelt bara lära mig att hantera det, för de kommer nog aldrig ge upp.. jag menar de gör ju bara sina jobb..
Änligen inne i byggnades så andades jag ut och log över att de faktiskt ville fota just mig..
Jag blev stylad och sminkad ( motvilligt ) sedan startade intervjun.
- Today here with us, give it up for JUSTIN BIEBER!
Publiken vrålade och jag gick ut samtidigt som jag log stort emot alla i publiken.
Jag kramade om intervjuarn och satt mig sedan ner i stolen brevid henne.
- Hi Justin, you look very handsome!
Sa hon och jag log.
- Hello, I can just say the same.
Ett skratt spreds över publiken och jag log.
Intervjun var nu i full gång och jag hade riktigt kul. En bild kom upp på mig och Elionora påväg till resturangen och jag log.
- Well, how is this lovley lady ?
Jag skrattade tyst och svarade bara.
- Me and mama live with them until we find our own place.. but she's very beautiful.
Publken blev galen och jag skrattade generat och kollade ner på mina händer.
- Yes, she really is..
Jag kollade upp och såg att intervjuarn log väldigt stort och jag kunde inte undvika att skratta lite lågt..
Intervjuen gick mot sitt slut och jag var väldigt stolt och nöjd med mina svar..
Vi satt oss i bilen påväg hem och denna gången var det ännu fler folk än tidigare.
Jag skrev ett antal autografer och såvidare och sedan åkte vi "hem".
Påvägen "hem" klurade jag ut världens bästa överraskning till Elionora, jag vet inte varför.. men jag kände att jag ville ge henne så mycket.. och jag var ju tvungen att börja någonstans...

Elionoras perspektiv:
Jag vaknade av ett brak ifrån köket.. jag suckade djupt men blev genast glad då jag såg hur solen lös upp hela rummet. Jag drog på mig mina morgontofflor och gick sedan med skuttande steg ner till köket för att kolla vem som hade i sönder vårat kök.
- Daddy... what are u doing?
Sa jag med ett flin.. där stod han i världens röra.. vilket bombnerslag alltså..
- I'm trying to do breakfast to your mam.. but..
Jag skrattade och gick fram till honom.
- I can help you.
Pappa log stort imot mig innan han pussade mig i pannan.
Såhär kul har jag inte haft med pappa sedan han började på det dumma jobbet som han har nu...
Vi kastade mat på varandra, vi lekte att vi hade en matshow.. ja allting var som förr i tiden.
Både jag och pappa älskar att laga mat och hade därför som hobby att leka matprogram.
Men det hade vi slutat med sedan han började på jobbet.. helt plötsligt kände jag ilska mot Justin.. ilska mot att han tar min pappa ifrån mig.. även fast jag vet att det är fel.. så kan jag inte stoppa det.
När vi var klara med maten så överraskade vi mamma som låg och sov i sängen så vackert.. inte konstigt att pappa är förälskad i henne, hon är så otroligt vacker!



Jag har verkligen saknat allt detta.. att känna familjekänslan..
men Justin och Pattie har förstört allting..

kort jag vet.. men komentera annars får jag ingen inspiration.





Kommentarer
Postat av: l

Du får intr lägga ner din blogg.. Vad ska jag då läsa !?

Du är jätte duktig och den är jätte bra, fortsätt snälla !! :)

2011-12-13 @ 14:25:18
Postat av: idaho

Bra! Äntligen har du börjat skriva igen. :)

2011-12-13 @ 22:25:37
Postat av: linn

fortsätt att skriva! för jag läser och det är sällan jag göra det... <3

2011-12-14 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0