do you remember me? kapitel 117

Han var så vacker, hans ögon skulle locka vem som helst.
- daddy loves you the most, Adrian Destin Aliyoh Leonard Bieber.
Sa jag låg och pussade honom sedan nätt, sedan la jag ner honom på Zoés famn och kollade henne i ögonen.
- and Justin loves his beautiful girlfriend more than anything.
Sa jag till Zoé som log vacker och sedan viskade hon..
- and Zoé loves her wonderful husband more than that.
När hon sa husband kände jag hur glädjen sprack inom mig, detta kan verkligen inte bli bättre.
Jag kysste Zoé länge samtidigt som jag grät.


Zoés perspektiv:
Allting gick så snabbt kändes det som, helt plötsligt låg Justin brevid mig samtidigt som vi kollade på våra älskade änglar..
Allt kändes så overkligt men endå så otroligt underbart.
Smärtan och väntan var värt det till 1000 % och jag ångrar inte en sekund av mitt liv just nu, jag kollade upp emot Justin som låg och kollade på tvillingarna, han såg så stolt ut och jag såg hur förtrollad han var av dom, vilket jag också var. Jag trodde att Justin fortfarande skulle vara frånvarande men mina tankar har verkligen blivit annerlunda. Tänk att jag ligger här med min egna familj, som tillhör mig.. bara mig.
Efter ett tag kom mamma och Pattie in.
Mamma tog upp Adrian och Pattie tog upp Lupita, dom började att attakera dom med pussar.
Jag bara skrattade och man såg i deras ögon att dom var lyckliga, jag kände hur Justin hoppade närmre mig samtidigt som han tog tag om min haka och kollade mig djupt i ögonen.
- volim te dragi. ( jag älskar dig älskling )
Sa han och log lite svagt,

jag kände hur glädjen steg inom mig, han har aldrig varit så extremt gullig emot mig som nu, han är verkligen det bästa i mitt liv.. han räddade mig helt enkelt ifrån att komma ner till botten.
- i love you more than that.
Svarade jag, man såg hur glad Justin blev eftersom han log det största han kunde

sedan kysste han mig med en underbar kyss, jag log samtidigt och när vi hade avslutat kyssen viskade jag.
- they have received your lips.. just as i wanted.
Justin skrattade och sa:
- haha, yes I noticed it and Adrian has your eyes, he could'nt be more beautiful.
Jag skrattade och svarade:
- And Lupita has your eyes, every boy will fall inlove with her.
Justin log stort men fick sedan en mer seriös blick och sa:
- Yes, but she won't have a boyfriend until I allows her.
Jag skrattade och svarade:
- honey, just listen 2 your self, she will fall inlove just like you did.
Då log Justin extra stort och sa:
- yes, I fell inlove with the most beautiful girl in the world.
Sedan kysste han mig igen, denna gången var det jag som avslutade den eftersom att mamma och Pattie fortfarande var i rummet.
Justin kollade på mig med en frågande blick men förstod sedan när jag nickade åt mammas och Patties håll.
Han log stort och släppte taget om mig, sedan gick han fram till mamma och Pattie och la armarna om dom båda samtidigt som han kollade emot tvillingarna stolt.
Jag låg där och iaktog hans rörelser, dom vackra rörelserna som gör att jag blir galen.
- aren't they beautiful? just like their gandmothers.
Sa Justin och gav dom varsin puss på kinden.
Jag log emot dom och tog sedan fram till kamera och tog ett foto på dom..
Timmarna rullade och tillslut blev vi utskrivna eftersom att dom båda var helt friska.
tack och lov för det!
Jag tog på mig min mjukisdräkt
 
och sedan klädde vi på Lupita och Adrian.
Lupita:


Adrian:

Sedan la vi ner dom i två babylifters.

Sedan gick vi med tunga steg emot vår bil.
Det var fullproppat med pappz och fans men som tur var hade security kommit dit vilket lättade problemet en del.
Väl inne i bilen suckade jag tungt ut och Justin kollade på mig med en ursäktande blick.
Jag log som svar och sedan startade han bilen och vi körde iväg.
Efter ett tags körande kom jag på att jag var hungrig som alltid.
- älskling?
Började jag och försökte låta lite fjäsk aktigt.
- Ja mitt hjärta?
Svarade Justin som hade sin blick fast på vägen.
- Kan inte vi handla BK?
Fortsatte jag och log det största jag kunde.
Justin kollade i speglen så han kunde se mig eftersom jag satt där bak och skrattade lite tyst när han såg mig.
- Klart vi kan älskling!
Svarade Justin efter ett tag och jag jubblade tyst för mig själv.
Hela vägen till Bk snackade jag och Justin och exakt allting.
Vi bestämde bland annat att jag skulle snacka kroatiska med barnen och Justin skulle prata engelska.
Väl framme så körde vi fram till drive-through och gjorde våra beställningar och körde sedan fram till luckan.
När tjejen som jobbade där såg Justin så log hon stort och sa:
- jag får grattulera till tvillingarna.
Justin log vacker och svarade:
- tack så mycket!
Sedan fick vi vår mat och körde snabbt hemåt.
Båda tvillingarna hade somnat så det var helt tyst i bilen.
Justin tryckte på radion och sänkte volymen så man bara hörde lite smått ljud.
Det var love the way you lie part 2 som spelades.
http://www.youtube.com/watch?v=2B50RUXbs-8
Jag älskar denna låt och har även sjungit den tusen gånger.
Jag började tyst sjunga, då och då kände jag hur Justin kollade på mig i speglen men jag bara log emot honom samtidigt som jag sjöng.
När låten var slut så klappade Justin men blev avbruten av mig som sa:
- Justin tyst, du väcker tvillingarna!
Justin skrattade och kollade på mig i speglen vilket gjorde att jag också började skratta.
- Du sjunger som en gud älskling!
Sa Justin och kollade på mig återigen.
- pss.. skit snack.
Svarade jag bara och kollade ut ur fönstret.
Justin bara suckade och snart var vi äntligen framme, Justin stannade bilen och gick sedan ur och öppnade snart min bildörr.
Jag klev ut och sträckte sedan mig efter babysitterna.
När jag hade fått ut Lupitas så såg jag att Justin stod och kollade på mig samtidigt som han visslade som man gör när man ser något väldigt sexigt.

Jag kollade frågande på honom och han vaknade upp ur sitt drömmande.
- shit Zoé, du är så jävla sexig!
Sa Justin och jag kände hur jag började rodna.
Jag skrattade och sträckte mig sedan efter Adrians babysitter och när jag hade fått ut den så stod Justin fortfarande och stirrade på mig.
Jag smällde till honom på armen och gick sedan in med Adrian och Lupita på varsin arm.
Jag hörde hur han sprang efter mig och låste upp dörren åt mig, jag log som tack och gick sedan in.
Jag gick raka vägen upp till Adrians och Lupitas rum och la dom sedan gick jag in till mitt och Justins rum för att fixa mig inför natten.
Jag var helt slut så jag drog av mig mina kläder och skulle precis ta på mig mitt nattlinne när jag hörde att Justin resa sig upp ifrån sängen, jag hoppade till eftersom jag inte visste att han var där.
Han gick med sexiga steg emot mig, han blick var fast i mina ögon, det gjorde mig upphestad på något sätt.. jag kanske inte var så trött iallafall?


FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPD.
verkligen jättemkt förlåt:(
men jag har ingen ork.. eller ideér..
menmen..
20 komentarer:)?
älskar er!

Kommentarer
Postat av: Emma

MEEERRAAA!!! JÄTTE BRAA! :D

2011-08-30 @ 21:35:57
Postat av: Emilija Romaite

asså så grym!

ett ord ; ÄLSKA !



MEEEEEEER

2011-08-30 @ 21:40:27
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Lollo

så bra!!!

mera!!!!!!!!

2011-08-30 @ 22:06:53
Postat av: Ebba

GRYMT BRA! I♥IT



//Ebba :D

2011-08-30 @ 22:57:26
Postat av: Anonym

GRYMT BRA! I♥IT



//EBBA :D

2011-08-30 @ 22:58:28
Postat av: emma

Sååååå bra! Meeeer!

2011-09-03 @ 08:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0