do you remember me? kapitel 113

Zoé kollade på mig och jag skrattade åt hur söt min hon gjorde..
- jaja, okejdå..
Svarade Zoé och jag kollade fram på vägen igen.
Vi stannade till för att hyra film, jag hjälpte Zoé ut ur bilen och vi gick in i affären.
- OMB DÄR Ä JUSTIN OCH ZOÉ!!!
Hörde jag någon skrika bakom mig, jag vände mig snabbt om och såg..


När jag och Justin gick in i affären skrek någon.
- OMB DÄR ÄR JUSTIN OCH ZOÉ!!!
Jag vände mig snabbt om och lika så gjorde Justin.
- OMG CATLIN!
Skrek jag när jag fick syn på Catlin som stod där och gapade.
Jag sprang fram till henne och kramade om henne länge.. jag har saknat henne otroligt mycket.
När vi släppte taget om varandra kramade Justin om henne och sedan sa jag:
- vad gör du här?!
Catlin kollade på mig precis som jag var dum i huvudet

och sa:
- hallo? min bästakompis ska föda snart? varför ska jag INTE vara här?
Jag skrattade åt henne och tog sedan armkrok med henne och vi gick in för att leta efter film.
När vi hade hittat alla filmer så åkte vi hem och fixade iordning för filmkväll.
Eller rättaresagt Justin fixade medans jag och Caitlin satt på mitt rum och pratade om allt mellan himmel och jord.
Hon frågade hur det var mellan mig och Justin och jag berättade allt hon hade missat..
Sedan kom vi in på ämnet barnen..
Det var alltid standarämnet nuförtiden, Caitlin var såklart väldigt glad eftersom hon skulle vara gudmor.
Hon berättade att hon redan hade hittat klänning till dopet och att allt var klart.
Jag skrattade åt hur stressad hon var över hela grejen med dopet, jag menar jag ska ju först föda dom innan vi ska prata dop..
- Älskling?
Hörde jag Justin ropa ifrån nedanvåning.
- Ja?
Sa jag och kollade på Caitlin.
- Allt är klart nu, så kom ner..
Jag log och svarade med ett okej, sedan bytte jag och Caitlin om till mer bekvämma kläder..

( den blonda= Zoé & Caitlin = Caitlin. )
Sedan gick vi ner till Justin, han satt i soffan och såg så söt ut.
Jag gav honom en kyss och satt mig sedan ner brevid honom.
Jag la min fot i hans knä och han började nätt massera den.. jag älskar verkligen honom!

Vi satt igång filmen och inte långt efter den somnade jag, jag är så otroligt trött nu när jag är gravid!

2 och en halv vecka senare.
Jag kan inte ens röra mig längre... jag ligger bara i sängen och glor, eller ja Caitlin kommer in till mig och Justin har konserter hela tiden..
Jag vaknade och kände hur värken samt illamåendet slog mig och jag suckade tungt, så hade jag känt nu varje morgon i ungefär en månad..
Men denna morgonen var värken starkare än vanligt..
det kanske är dags? eller?
- CAITLIN!
Skrek jag och Caitlin kom in rusandes i högsta grad..
- Vad är det?!
Jag började andas tungt och Caitlin spärrade upp ögonen när såg mig..
- ja.. ja-g tror va-vattnet gick precis..
Sa jag och kollade chockat på Caitlin.
- SHIT!
Skrek Caitlin och tog tag runt min midja för att hjälpa mig att komma fram..
Vi gick ner mot bilen och Caitlin hjälpte mig in och sprang sedan runt bilen och hoppade in i förarsättet, sedan gasade hon i botten.. bokstavligentalat!
Påvägen smsade jag mamma, Pattie & Justin..
Trots att jag visste att han hade konsert... han hade varit väldigt off på sistonde.. bara brytt sig om karriären liksom.
Jag hann inte tänka mer för hela min mage började värka och det kändes som jag skulle dö.
Jag skrek till och la min hand på min mage samtidigt som jag försökte andas lugnt..
Caitlin kollade oroligt på mig och sa:
- håll ut, vi är snart framme...

Justins perspektiv:
Jag satt backstage och väntade på att konserten skulle börja..
Jag satt i soffan och bara tänkte på allt som hade hänt den senaste månaden, jag har varit väldigt upptagen med karriären, haft många konserter vilket har betytt att jag inte har träffat Zoé så värst mycket, tur att Caitlin är där annars skulle jag nog varit orolig gemnt.
Plötsligt knackade det på dörren och jag skrek kom in.
In kom Scooter..
- 15 minuter till start bieber!
Jag nickade och kollade mig en sista gång i speglen..
Sedan gick jag ut ur min loge tätt efter Scooter.
Alla samlades i en ring för att be.
" må guds vilja gå igenom med allt vi gör och tack för att vi har fått denna möjligheten att göra detta samt tack för alla underbara människor jag är omgiven av och må din lycka medfölja mina barn som kommer snart. "
Sa jag och alla stängde ögonen och sa sedan:
- " amen "
Jag öppnade mina ögon och kollade sedan upp..
Ryan gick in i ringen för att peppa oss lite som allitd, och såklart blev vi alla extremt taggade.
- händerna i en ring!
Sa Ryan och vi körde vår ramsa.
- duck duck duck duck kvack kvack kvack kvack zooooooooooooooooooooom!
- 5 minuter!
Skrek Scooter och jag ställde mig i possion..
Nu är det dags!
Love me började spelas och jag åkte sakta upp i silverkulan.
- IT´S JB!
Silverkulan hissades sakta upp och jag stod kvar helt stilla och bara kollade ut på mina fans.
tack vare dom står jag här idag.
Takten slog fyra gånger och sedan började jag sjunga.
" my friends say i'm a fool to think that your the one for me "
Jag kände hur energin steg i hela arenan och jag kände hur välsignad jag verkligen är!
Jag blickade snabbt bak och såg att Scooter stod där och han såg extremt orolig ut..
vad är det nu som har hänt?!

Jag kände hur oron steg inom mig.
Tänk så har hon fött? tänk så har hon fött utan mig?!
Jag sjöng dom sista orden.
" Tell me what I wanna hear, tell me you love me "
Sedan sprang jag av scenen med skakiga ben.
- SCOOTER VAD ÄR DET?!
Skrek jag och Scooter kollade ännu mer oroligt på mig..
Oron bara steg och steg och Scooter tog ett djupt andetag och sa:
-


13 komentarer för mer:)?
loveya!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeeeer! :D

2011-08-11 @ 23:13:33
Postat av: Louisa

M

2011-08-11 @ 23:22:14
Postat av: Louisa

E

2011-08-11 @ 23:23:08
Postat av: Louisa

R

2011-08-11 @ 23:23:29
Postat av: Louisa

A

2011-08-11 @ 23:23:46
Postat av: Louisa

N

2011-08-11 @ 23:24:12
Postat av: Louisa

U

2011-08-11 @ 23:24:31
Postat av: Louisa

S

2011-08-11 @ 23:24:55
Postat av: Louisa

N

2011-08-11 @ 23:25:22
Postat av: Louisa

Ä

2011-08-11 @ 23:26:10
Postat av: Louisa

Ä

2011-08-11 @ 23:26:10
Postat av: Louisa

L

2011-08-11 @ 23:26:51
Postat av: Louisa

L

2011-08-11 @ 23:27:22
Postat av: Louisa

A

2011-08-11 @ 23:27:49
Postat av: Louisa

So give me more

;)

2011-08-11 @ 23:28:16
Postat av: Johanna

Meeeeeeeeer?!!!!!! :D

2011-08-11 @ 23:42:22
URL: http://jogge.blogg.se/
Postat av: Becka

Meeer. :D

2011-08-11 @ 23:51:22
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Emma

MEEERRRAAA!!!! :DDD

2011-08-12 @ 00:11:16
Postat av: Louisa

(Grrr)(Morr DET ÄR ÖVER 20 SNART GE OSS MER?!?!?!

2011-08-12 @ 16:22:58
Postat av: Alva

Meeeeeeeeeeeeeeer !!!!!

2011-08-12 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0