do you remember me? kapitel 110

2 timmar senare/ konserten/Justins perspektiv:
jag stod färdig på min startpossion, love me började och jag åkte upp i silverkulan.
När jag kommer upp är det första jag ser...


var alla mina fans, men det var en tjej som skiljde sig ifrån resten..
Jag försökte se vem det var men såg bara extremt suddigt..
http://www.youtube.com/watch?v=7YMFbk87L10
love me började spelas och jag gjorde som alltid..
När låten var slut kollade jag emot tjejen som jag hade sett, men nu var hon inte där..
Jag kollade runt i publiken och fann henne lite längre bort..
Jag kollade lite noggrannare och förstod då att det var Jasmine Villegas...
Hon har ju blivit svin snygg!
Men vafan gör hon här, hon kollade tillbaka på mig och log..
Jag slet bort min blick ifrån henne och genomförde hela konserten ganska bra, ända till vi kom till overboard..
Jag gick backstage och såg att Zoé stod där..
- hejsan mitt hjärta!
Sa jag och kysste henne nätt..
- hejsan du som glor extremt mkt på dina fans?
Shit märktes det så mycket tänkte jag för mig själv..
- Justin jag tror inte du fattar vilket steg och ansvar vi går igenom..
Sa Zoé och kollade mig rakt i ögonen..
Precis när jag skulle svara hörde jag Jasmines röst sjunga..
" It feels like we've been out at sea, whoa
So back and forth that's how it seems, whoa
And when I wanna talk you say to me
That if it's meant to be it will be
Whoa oh no
So crazy is this thing we call love
And now that we've got it we just can't give up
I'm reaching out for you
Got me out here in the water
And I "
Jag kollade förvånat på Zoé som sa:
- dags att gå.. plikten kallar..
Sedan vände hon på klacken och gick därifrån, jag kollade efter henne.
- justin du måste gå ut på scenen!
Skrek Scooter till mig och jag vaknade ur mitt drömmande.
Jag gick ut på scenen och började sjunga.. jag visste inte hur jag skulle reagera och eftersom jag var så borta sjöng jag fel..
Men när vi hade sjungit melodin tillsammans blev det bättre och till slut blev det riktigt bra!
http://www.youtube.com/watch?v=droITVRceJM&feature=related
Efter låten kramade jag om Jasmine och sedan gick hon av scenen, jag fortsatte konserten och det gick riktigt bra..
När jag kom ut backstage letade jag efter Zoé men hittade henne inte någonstans..
- Vart är Zoé?´
Frågade jag mamma som stod en bit bort..
- Hon åkte hem, hon var trött och mådde illa så Dina och hon åkte hem..
- hon skulle väl inte föda?!
Sa jag och kollade förskräckt på mamma.

UTAN AMY DÅ! FÖRESTEN R.I.P AMY(L)
- nejdå hjärtat, det är normalt att vara trött och må illa när man är gravid!
Sa mamma och log, jag lugnade ner mig och gick sedan in till min loge.
Jag öppnade dörren och när jag kom in såg jag någon jag inte förväntat mig..

Zoés perspektiv:
Jag vände på klacken och gick ifrån Justin..
Jag förstår inte varför jag blev så arg på honom, men det verkar som han inte förstår innebörden med att få barn..
Jag kände hur illamåendet slog mig och jag blev extremt trött samtidigt som jag hade värkar..
- Mamma kan vi åka hem? jag mår dåligt..
Mamma kollade på mig och sa:
- Är de dags?
Jag skrattade åt hennes reaktion och sa:
- nej jag är bara trött och mår illa..
Mamma suckade lättat och sa:
- okejdå gumman, jag går och säger till Pattie vänta här.
Jag gjorde som hon sa och en kvart senare satt vi i bilen påväg hem..
När vi kom hem slängde jag mig i sängen och somnade nästan omedelbart..
Jag vaknade mitt i natten av att Justin la sig nära mig med sin bara kropp..
Han la sig bakom min rygg och la sina armar runt mig sedan pussade han mig i nacken och viskade:
- volim te..
- isti (detsamma)
Viskade jag tillbaka och pussade Justins arm..
Jag kände hur han log mot min nacke och sedan somnade jag om.
Morgonen därpå vaknade jag av att jag fick en hemsk värk..
- AHHHH!
Skrek jag och Justin flög upp ur sängen..
Jag satt mig vid säng kantan och lutade mig framåt.
Justin sprang ner och jag hörde hur det lät, några sekunder senare kom han upp springandes med en skål, han satt den under mig och jag log som tack..
Sedan satt han sig bakom mig och kramade om mig..
Värken blev värre och jag började skrika av smärta..
Justin kollade på mig och jag såg hur orolig han var..

- älskling lugna dig det är inte dags än, jag känner på mig när det är dags..
Justin log och kollade på mig, sedan kysste han mig nätt..

- Justin?
Sa jag och kollade på Justin..
Justin ryckte till och svarade:
- ja älskling?
- angående igår..
Jag kollade ner och fortsatte sedan meningen..
- förlåt, jag vet inte varför jag blev så arg..
Justin såg väldigt oroligt på mig och sa sedan:
- ja Zoé jag har en sak att erkänna..
Jag blev genast orolig och sa:
- vafan Justin!?

Justins perspektiv:
Där satt ingen mindre än Jasmine..
- Jasmine vad gör du här?
Sa jag förvånat och stängde dörren efter mig..
- Jag ville bara prata med dig om en sak..
Jag satt mig ner brevid henne i soffan och hon kollade på mig och log..

- vadå?
Svarade jag lite oroligt..
- Justin jag vill bara veta säkert att du älskar Zoé, för jag älskar fortfarande dig..
Hennes ord spelades upp i mitt huvud hela tiden..
- vadå jag älskar dig fortfarande.. nej Jasmine det gör du inte!
Sa jag och spände min blick i hennes ögon..
- Jo Justin det är precis det jag gör, och jag vet att du fortfarande älskar mig.. inte sant?
Jag kollade bort.. fan varför ska hon komma nu ifrån ingen stans?!!
Jasmine tog tag i min haka och drog den så jag kollade på henne..
- Erkänn det Justin!
Viskade hon och närmade sedan mina läppar.
JUSTIN VAFAN HÅLLER DU PÅ MED! Skrek en röst inom mig...


10 komentarer:)
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Siri

Ge mig nästa del!!!!!!

2011-08-03 @ 23:33:16
URL: http://linkopingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-08-04 @ 09:09:18
Postat av: Anonym

Meeeeeeer!!! :D

2011-08-04 @ 10:15:03
Postat av: lizziie

MEEEEEEEEEEEEEER!

2011-08-04 @ 10:46:44
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeer!!!!! Snääääääälla!! :)

2011-08-04 @ 12:43:02
Postat av: lizziie

Snällla MEER!

p.s snygg design ;)

2011-08-04 @ 15:56:24
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/
Postat av: manda

gooood

2011-08-05 @ 10:37:40
Postat av: hanna

merrrrrr

2011-08-05 @ 14:25:42
Postat av: Lollo

mera!!!

2011-08-05 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0