Do you remember me? Kapitel 109

Jag andades tungt samtidigt som jag log och sa:
- där ser du.. det var underbart
Justin vände sig mot mig och sa:
- Ja, jag har verkligen saknat den känslan..
Jag log och somnade nästan direkt efter..
En perfekt kväll som jag länge kommer minnas..


Justins perspektiv:
Hela dagen hade varit underbar, men kvällen tog endå priset.. Zoé är så himla underbar!
Helt plötsligt vaknade jag ur mina tankar, jag kollade runt och min blick stannade på Zoé som nu sov, hon är så vacker. Jag tog fram min mobil och knäppte sedan ett foto på henne, jag la ut det på twitter och skrev:
" my baby is so beautiful :) "
Sedan låg jag och bara kollade på fotot ett tag samtidigt som jag log för mig själv..
hon är verkligen extremt vacker!
Ganska snart efter det somnade jag med Zoé tätt intill mig..
min fina Zoé!
Jag vaknade av att Zoés läppar nätt pussade mig i pannan.
Jag log och öppnade sedan sakta ögonen och blev mött av Zoés vackra leénde.

- Godmorgon älskling..
Sa jag och kysste henne.
- Godmorgon dragi..
Sa Zoé efter kyssen, jag kollade på klockan som nu var runt 11 tiden..
Jag ska ha soundcheck klockan 17.00 så jag hade tid på mig..
- Älskling?
Sa Zoé plötsligt..
- Ja hjärtat?
Svarade jag och log.
- Kan inte vi handla kläder till Adrian och Lupita idag?
Jag sken upp och svarade:
- klart vi kan min älskling!
Zoé sken också upp och sprang sedan in i badrummet för att duscha..
Jag sprang efter och sa:
- får jag joina?
Jag hörde hur Zoé skrattade och svarade:
- okejdå.. bara för det är du..
Jag skrattade och sa:
- ja jag hoppas att du bara låter mig joina och inte någon annan.
Zoé skrattade och förstod då hur dumt det lät...
- Det vet man aldrig..
Sa Zoé och skrattade.
Jag tog av mina kläder och gick sedan in i duschen med henne..
Vi hade det väldigt mysigt och jag måste erkänna att även fast Zoé är gravid så är hon jävligt sexig!
När vi var klara hoppade vi ut ur duschen och jag virade en handduk runt min midja, sedan gick jag ut för att välja kläder.. det fick bli:
56~0.jpg
STOOOR BILD :)
Sedan gick jag ner för att snacka med mamma och en kvart senare satt vi i bilen påväg till stan..
jag och min fina flickvän..
Zoé såg helt amazing ut, som alltid!
Hon hade:

Fast gravid:)
Väl inne i stan parkerade jag och sedan gick vi in..
Jag tog Zoés hand och vi gick runt i massa affärer..
Efter en halvtimmes shopping hade vi hittat:
till Adrian:

Kids OnePiece Navy StripeKids OnePiece Light gray

 
(efter lite om och men, Justin hatar uggs)
Kids OnePiece PurpleKids OnePiece Peach Stripes
(bara onepiecen:)& mkt mindre )


och sjukt mycket mer!


Zoés perspektiv:
Både jag och Justin var sjukt trötta i benen så vi gick och satt oss på starbucks och beställde varsin latte..
Såklart var det fullsmockat av pappz och fans men det tog polisen hand om och dom var extra försiktiga eftersom jag är gravid.. efter vi hade fikat klart gick vi vidare och handlade lite mer sedan åkte vi hem, Vi hade minst 50 påsar med kläder som vi körde hem och lämnade innan vi åkte till arenan där Justin skulle ha soundcheck.
När vi kom fram till arenan stannade Justin bilen och tog fram sin mobil..
- Ta ett foto med mig älskling!
Sa han och log.. Han är verkligen wierd somethimes! men jag gjorde som han sa..
Han kollade på det och sa:
- aw, vad fina vi är!
Sedan la han ut det på twitter och skrev.
 " my beautiful girlfriend.. ready for my concert! #ilovemyfans "
Happy bday baby (Justin Bieber via Instagram)
Jag skrattade åt hur söt han såg ut när han skrev det...

Bara ansikts uttrycket då..:)
Sedan hoppade vi ut och gick in till arenan..
Justin fick byta om och sedan började det strömma in folk..
Massa skrikande tjejer med andra ord...

Hela soundchecken rullade på bra och Justin flörtade SÅKLART med några tjejer, men sånt får man ta om man är tillsammans med världens snyggaste kille...
http://www.youtube.com/watch?v=aTonCMVzuKc&feature=related

2 timmar senare/ konserten/Justins perspektiv:
jag stod färdig på min startpossion, love me började och jag åkte upp i silverkulan.
När jag kommer upp är det första jag ser...



omg vad ser han?
10 komentarer..
älskar er:)!

Kommentarer
Postat av: lizziie

va ser han? :O

OMB OMB MERRR!!

#SWAG

2011-08-02 @ 09:37:09
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meer :D

2011-08-02 @ 10:31:22
Postat av: Maja

Meeeeeeeeer !

2011-08-02 @ 11:22:06
Postat av: Anonym

Mer, ja tack! :)

2011-08-02 @ 12:19:47
Postat av: Ebba

vad ser han? Meer!



//Ebba :)

2011-08-02 @ 14:31:35
Postat av: Anonym

Meeeeeeer!!! Vem ser Justin? :O

2011-08-02 @ 18:29:14
Postat av: lizziie

MEEER!!!!!!!

2011-08-02 @ 18:52:31
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/
Postat av: lizziie

kom igen! snälla jag dööör! meeer plz!

2011-08-02 @ 20:52:20
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/
Postat av: nayara

merrrrrrr

2011-08-02 @ 21:23:00
Postat av: Louisa

meeraa nu nu nu nu (:

2011-08-02 @ 22:42:53
Postat av: Siri

Gilla justins min på bilden som är vad han har på sig. Jag har det linnet zoe har fast i vitt! Älskar det! <3

2011-08-03 @ 00:05:58
URL: http://linkopingsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0