Do you remember me? Kapitel 32

Zoé sjöng med och skrattade lite, hon sjöng faktiskt riktigt bra!
Jag blandade två drinkar till oss sedan gick vi in i duschen och duschade tillsammans, vi kysstes och hade det mysigt sedan...


Gick vi ut ur duschen för klockan tickade iväg, Zoé tog på sig underkläder med inte sin outfit?
Hon gick och sminkade sig istället, wtf... tjejer...
Tänkte jag för mig själv som redan hade klätt på dig.
Jag hade:

Jag satt mig i sängen och kollade på när Zoé fixade sig, först sminkade hos sig sedan fixade hon sitt hår, asså det är otroligt hur vacker en människa kan vara, och hur mycket man kan älska en person.
Hon märkte att jag satt och log mot henne så jag gick fram till henne och kramade henne bakifrån, vi stod ett tag och bara tittade in i speglen, jag kunde verkligen se oss med en liten bebis och gifta och allting. Zoé var den jag ville dela min framtid med...
Nu var Zoé äntligen klar så hon klädde på sig, hon hade:

lika vacker som alltid var hon ju förstås..
Vi gick ned och tog varsin drink till sedan var det dag att åka, mamma och Zoés mamma var också klara nu.
Mamma hade:

ignorera våra söta Justin! haha.
och Zoés mamma hade:


antagligen ifrån Zoés kollection.
Vi hoppade in i min Range Rover och körde sedan iväg mot Zoés morföräldrars hus, jag hade bara träffat dom några gången när jag var liten så jag var ganska nervös..

När vi äntligen kom fram så stannade Zoé som körde utanför deras hus och sprang sedan in och hoppade upp i sin morfars famn, sedan i sin mormors, sååå sött!
Hela hennes släkt verkade vara där, och det var ju inte den lilla iheller...
Jag gick sakta efter henne och hon drog med mig och presenterade mig för sina morföräldrar:
- Ovo je Justin, moj dečko(detta är Justin, min pojkvän)
- halo moje srce, ti ćeš me se sjetiti.
Baš kao slatka kao što su bili kada ste bili mali( hej mitt hjärta, dig kommer jag ihåg.
Lika söt som du var när du var liten)
Sa henne mormor och pussade mig, hennes morfar skakade hand med mig och sa hej, jag sa hej tillbaka eftersom jag kunde lite kroatiska.
Sedan presenterade Zoé mig för hela sin släkt, alla pussade mig och jag kände mig verkligen som en i familjen, vilken härlig släkt alltså! Zoé var så söt när hon sprang runt där och snackade kroatiska.

Zoés morföräldrar.
Nu var det mat dags och som kroater är så äter man jättegod mat och mycket serveras, jag hade lite beslutsångest men Zoé rekomenderade det godaste som jag sedan tog, maten var verkligen hur god som helst!
Vi dansade och snackade en massa och hade det jättetrevligt, klockan började nu närma sig 19.30 och konserten började 20.30 så vi började dra oss mot Zadar där jag skulle uppträda, mamma och Zoés mamma stannade kvar på festen så nu var det bara jag och Zoé, jag kysste henne innan jag startade bilen och sedan åkte vi, jag hade nästan högsta volymen på och värsta basen, vi lyssnade på dr.bieber. Zoé älskade den låten haha, hon kunde hela utantill. Sååååååå gulligt!
http://www.youtube.com/watch?v=GVqlYKjjiMU


Nu var vi framme i den vackra staden Zadar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0