Do you remember me ? Kapitel 30

Jag slängde mig på sängen och Justin kom direkt efter mig, vi kröp ned under täcket och jag la mig mot Justins bröst och började klia honom på bröstet som jag visste att han älskade. Sedan sa jag:
- Imorgon ska vi träffa baka och deda, ska det bli kul ?(mormor&morfar)
- Jadå det ska bli jättetrevligt. Har du saknat dom?
- Ja jättemycket, dom är mina Anđeli! (änglar)
- Aw, jag älskar när du snackar kroatiska, du är så sexig då.
Vi ste također prilično seksi,( du är också ganska sexig)
Han bet sig i läppen och sedan kysste han mig.
Sedan .....


Zoés perspektiv:
Sedan kände jag hans mjuka tunga mot min , jag rullade över honom så jag satt på honom med varsit ben på sidan, han höll sina mjuka händer på min midja och smekte mig nedåt, hans händer var nu på min rumpa och han smekte den mjukt. jag började kyssa honom på halsen, han stönade lågt. jag visste att han älskade det. han reste sig och drog av min tröja och kysstet mig på min hals, han la sig ned igen och jag drog av hans tjocktröja och började kyssa honom på hans mage, jag gick längre och längre ned och han stönade högre och högre, jag blev upphetsad av det och fortsatte ned.

Justins perspektiv:
Zoé kysste mig på magen och gick länge ned, jag stönade högt och det va verkligen en jätte härlig känslahon drog ner mina mjukisbyxor och sedan mina kalsonger , hon började runka av min och jag stönade högt, gud va sönt. !
- snabbare ... !
stönade jag fram och hon gjorde som jag bad henne, alla muskler i kroppen spändes och sedan kom orgasmen, jag andades tungt och kysste henne hårt.
-WoW !
utbrast jag .
hon log lite sexigt och sedan började jag kyssa henne på halsen och hon stönade och det gjorde mig upphetsad. jag knäppte upp hennes BH och började smeka hennes otroligt sexiga bröst och hon stönade och jag började slicka hennes bröstvårtor och hon tryckte in sina naglar i min rygg, jag log lite för mig själv och började dra av hennes hotpants, jag kysste henne lite på munnen sedan drog jag av hennes string och började pulla henne mjukt. Hon stönade högre denna gången och sedan nästa skrek hon:
- HÅRDARE! 
Jag gjorde som hon bad mig samtidigt som jag smekte hennes ena bröst, sedan kom hon.
Hon andades tungt, sedan sa hon:
- Jag älskar dig Justin!
Jag tog ett djupt andetag sen sa jag:
- ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0