Do you remember me? Kapitel 16

Jag borstade tänderna sedan la jag mig i sängen.
Jag tänkte lite innan jag somnade snabbt och djupt.


Zoés perspektiv:
Jag vaknade av att min mamma väckte mig,
- Godmorgon älskling! Har du sovit gott?
- Godmorgon, jadå dudå ?
- Helt okej, det blev ganska sent igår.
- Jotack jag märkte det, när kom ni hem?
- Klockan 6, haha din mamma är INGEN bra förebild alltså.
- Haha jodå mamma, du är min förblid!
- Aw gumman!
Vi gick ned, jag stannade upp i trappan när jag såg vem som satt vid frukost bordet.
JASMINE ??

Justins perspektiv:
Igårkväll när Zoé hade gått så gick jag upp på mitt rum och där låg Jasmine och sov, jag kröp ner brevid henne och somnade snabbt, imorse vaknade jag av att hon smekte min kind, jag flög upp ur sängen.
- ZOÉ !
Skrek jag. Jasmine kollade konstig på mig och gick upp och klädde på sig, sen gick hon ned.
Jag gjorde detsamma och vi satt oss för att äta frukost.
När Zoé kom ned och såg oss stannade hon till, hon var så otroligt vacker!
Och sexig för den delen, Zoé fortsatte gå ned och satt sig brevid henne mamma, jag kollade rakt på henne men hon kollade inte mot mitt håll ens en gång. Hon hade verkligen kommit över mig, men det hade inte jag med henne, låååångt ifrån.
Jag kände tillochmed starkare för henne nu, hon hade rätt...
Jag trodde för mycket om mig själv, jag hade blivit självisk sedan jag blev känd.
Jag glömde omvärlden lite... och jag förlorade den snyggaste tjejen jag någonsin träffat!
Vi åt upp under tystnad och när Zoé var klar frågade hon sin mamma:
- Mamma när ska vi åka hem?
- Men gumman, vi ska stanna här tills ikväll, Justins pappa kommer och vi ska ha grillfest.
- MEN MAMMA!
- Vad är det Zoé? Vi hade ju tänkt åka till stranden och ha det mysigt?
- Jaja okejdå...
Det gjorde ont när Zoé ville åka hem, när hon inte ville vara i min närhet.
Mitt i allt sa Jasmine:
- Kan jag hänga med ?
Jag hade glömt att hon satt brevid mig,
Jag gjorde en mördarblick mot mamma men hon undvek den.
- Klart du kan Jasmine!
Svarade mamma glatt, jag suckade tungt.

Zoés perspektiv:
OHNEJ! inte en HEL dag till med dom två, asså döda mig!
Jag tackade för frukosten och sprang upp till gästrummet, jag tog mig bikin och satt på mig en byxdress över det.

Jag packade min lilla bruna väska men mobil,pengar,nycklar och solkräm.
Sedan tog jag mina solglasögon och gick ned för att vänta på dom andra.
Mamma kom strax efter mig, hon hade en lång söt sommarklänning och bruna tillbehör.
Jag hade lärt min mamma att ha still och plus hade jag sytt denna klänningen till henne, det var en klänning som var med i min första collection.

Sedan kom Pattie( Justins mamma)
Hon hade vanliga svarta shorts och en vittröja med ett kors.

tänk er med Pattie ist :)
Till sist kom Jasmine och Justin ned...

Först Jasmine sedan Justin...

Jag kollade bort diiiiirrekt,
Vi hoppade in i Justins bil och åkte mot stranden,
Justin & Jasmine där fram och resten där bak.
På vägen ditt lyssnade vi på chris brown-should've kissed you
http://www.youtube.com/watch?v=Xw6lI8SU6KU
Jag började tyst sjunga med och Justin märkte det, jag kollade ut genom fönstret och snart var vi framme.
När vi kom fram var det fullt med papparaziz och fans,
Jag gick bara förbi dom medans Justin & Jasmine stannade och svarade på frågor och skrev autografer.

Justins perspektiv:
Fan vad Zoé var snygg i dom kläderna!
Jasmine var som min svans, hon gick efter vart jag än gick, efter att ha skrivit autografer och tagit foto och allting gick vi vidare och la oss vid mamma och dom.
Zoé låg längst ut men en tidning och solglasögon.
Jag kollade på henne länge och hon märkte det för hon gjorde så tidningen täckte henne ansikte.
Jag suckade och la mig ned.
Vi låg och solade länge, sedan ville alla bada.
Alla sprang i och hoppade och skvätte, sedan gick vi upp och solade ännu mera.
Hela dagen var mysig med Zoé kollade inte på mig en enda gång på hela dagen, precis som jag var luft.
Det gjorde såååååå ont!
Nu satt vi i bilen påväg hem, denna gången lyssnade vi på busy signal- dah style deh
http://www.youtube.com/watch?v=5WyQIKbQLng
Zoé sjöng med och jag kollade på henne. Hon kollade inte på mig nu iheller..
Innan vi åkte hem åkte vi och handlade till festen ikväll.
Vi handlade massa gott sedan åkte vi hem igen.
Nu började mamma fixa samt Zoés mamma.
Dom tog fram grillen och satt fram spriten och dukade och allt detta hände med världens högsta musik.
http://www.youtube.com/watch?v=lDK9QqIzhwk
Jag gick upp på rummet och såklart var Jasmine efter mig.
- Jasmine borde inte du gå hem nu?
- Jo jag borde nog det.. Tack för allting och vi hörs.
Hon kom fram och kysste mig.
Jag kysste tillbaka, varför vet jag inte?
Jag slängde av mina kläder och gick in i duschen.
Vattnet var så skönt mot min bara kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0