Do you remember me? Kapitel 17

Jag slängde av mina kläder och gick in i duschen.
Vattnet var så skönt mot min bara kropp..


Zoés perspektiv:
Jag gick upp till gästrummet och tog en dusch, jag älskade att duscha så jag tog extra lång tid på mig idag, jag rakade mig där det behövdes och sedan gick jag motvilligt ut ur duschen för mina fingrar var helt skrynkliga och gästerna kom snart.
Jag virade en handduk runt kroppen och en runt håret sedan gick jag ut och tog fram ett par svarta string och en svart BH. Jag tog på mig en söt klänning med ett fint halsband till.

Sedan sminkade jag mig lätt och fixade håret.
Jag gick ned för att hjälpa mamma och Pattie, när jag var påväg ned så skrek mamma till.
- Vad är det mamma!?
- Guuuuuuuud, vad du är vacker kvinna.
- Haha amen mamma! Tack ..
- Jag håller verkligen med!
Sa pattie och log mot mig, jag log som svar och gick ned till dom.
Vi fixade det sista sedan kom Justin ned, gud vad han var snygg! 

Mamma hade en söt klänning och hon var jättevacker.

och pattie var också jättevacker.

Nu kom Justins pappa han låstsas mamma och hans syskon.
Alla sprang fram till Justin och kramade honom, det syntes att dom hade saknat varandra..
Sedan hälsade dom på resten.
Jazzy och Jaxon var såååååååå söta!
Dom liknade Justin

Nu hade lite folk till kommit och festen var i fullgång, Jasmine hade åkt hem hade jag sätt.
Jag satt mest i ett hörn och hade tråkigt för mig själv tills Catlins familj kom.
- ÄNTLIGEN!
Skrek jag och sprang fram till Catlin.
Hon var såååååå vacker.

Vi pratade ett tag sedan var festen i fullgång, musik spelades högt och alla dansade, inklusive jag och Catlin.
Vilken tur att hon kom alltså annars hade jag ruttnat i ett hörn eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0