do you rememer me? Kapitel 38

Hon log och kysste mig igen, sedan gick vi in igen..
Vi gick fram till baren och tog varsin shot och sedan varsin cider.
Sedan...


Zoés perspektiv:
Justin hade kysst mig, och konstig nog hade det känts rätt, jag kände att jag inte alls hade tappat känslor utan tvärtom hade dom blivit starkare... Vi kysstes och snackade lite, sedan gick vi in igen. Vi tog varsin shot sedan varsin cider. Jag hade inte förlåtit Justin, verkligen inte. Han ska få kämpa för mig!
Festen var riktigt rolig och jag dansade som fan. Nu var klockan ca halv 3 så jag och Justin började röra oss hem eftersom vi skulle åka och shoppa imorgon. När vi hade hoppat in i bilen kysste Justin mig, jag avbröt och sa:
Justin vänta tills vi kommer hem..
Jag log lite sexig och Justin bet sig i läppen för att kunna motstå mig. Han startade bilen och började köra.
Vi körde hela vägen hem under tystnad, inte pinsam utan en behaglig tystnad.
När vi äntligen framme så öppnade vi dörren och smög in på mitt rum, precis när jag hann stänga dörren så stod Justin framför mig och lutade sig över mig. Vi började kyssas passionerat och snart kände jag hans tunga massera min, han bar upp mig och bar mig bort mot sängen, han la mig försiktigt ned och sedan la hans sig över mig och kysste mig, jag kan erkänna att jag var sugen på att ha sex med honom! som fan! Men jag ville inte förlora min oskuld nu, inte när det var så oroligt mellan mig och Justin. Vi kysstes ett tag sedan bestämde vi oss för att sova eftersom mamma och Pattie var hemma. Jag tog av mina kläder och tog bort mitt smink sedan hoppade jag ned i sängen där Justin redan låg, jag la mitt huvud mot Justins bröstkorg och han kliade mig i håret.
Jag somnade inte länge efter det, jag sov en lång och underbar sömn.


Justins perspektiv:

Jag vaknade av att jag hörde skrammel nere från köket. Jag kollade bredvid mig men Zoé var inte där, sedan hörde jag hur vattnet från duschen stängdes av och strax där efter kom Zoé ut i bara en handduk.
- hej sömntuta, sa hon och log samtidigt som hon började gå mot mig. Hon böjde sig ner över mig precis som att hon skulle kyssa mig men precis innan våra läppar möttes och log flirtigt.
- Ses där nere, sa hon och gick ner i köket.
- Det därva ju bara taskigt!, skrek jag efter henne samtidigt som jag log för mig själv. Jag antar att jag förtjänade det där. Jag gick ner i köket och möttes av en otroligt god doft. Mamma och Dina ( Zoés mamma) hade lagat frukost, scones och en massa tropiska frukter. MUMS!
Jag gick fram till bordet och pussade mamma godmorgon samma med Dina, eftersom att hon var som en extra-mamma till mig. Jag kysste Zoé på munnen och mamma och Dina log stort. Jag satte mig ner brevid Zoé och vi började äta. Frukosten var ljuvlig och vi lät maten tysta mun. När alla hade ätit upp så gick jag och Zoé upp på rummet. Vi fixade oss för en shoppingtur inne i Zadar.
Zoé tog på sig:

Och jag:

Shit vad Zoé är vacker, jag trodde inte att hon kunde bli vackrare men det kunde hon tydligen. Jag log lite mot henne och skulle precis kyssa henne då hon vände sig och sa:
- Justin, vi måste åka nu.
Hon bet sig lite sexigt i läppen BARA för att retas.
- Hur mycket ska jag behöva lida Zoé?
Jag gjorde en ledsen min men hon besvarade den med ett leende:
- MYCKET!, sa hon och skrattade samtidigt som hon gill min Range Rover. Jag gick efter henne och hoppade in, sedan började jag köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0