Do you rememeber me? Kapitel 22

När Justin tittade bak och såg mig så gapade han bara, sedan sa han:
- ...


-
För alla er som inte vet vem detta är, så presenterar jag er min älskade Zoé!
Jag blev chockad, sa han precis det där..?
Han fans visste ju inte om oss, eller ?
Justin vinkade med handen som betydde att jag skulle komma ut på scenen.
Jag gick nervöst fram till honom och tog tag i hans hand som var utsträkt till mig.
Han gav mig en enkelt puss på kinden och alla började applodera.
En låt kom igång och han sa i sin mic:
- Zoé visa vad du kan!
Jag började dansa självsäkert, för jag visste att jag kunde det.
Alla killar på scenen fick ögon stora som fotbollar och jag bara skrattade.
Nu spelades work-ciara.
Jag gjorde dansen dom gör i videon.
http://www.youtube.com/watch?v=vD6qaYFVUng
Nu dansade alla den dansen och det blev riktigt coolt.
Jag skrattade och gick och satt mig brevid Jayden och han gav mig en givemefive.
Justin flörtade runt lite och jag blev klart lite avensjuk menmen, det är hans still så...
Nu var det slut och jag hade blivit skit hungrig..
Jag sa till Justin och vi stack till Burger King.
Gud vad jag älskar BK! När vi hade ätit oss mätta så åkte vi tillbaka till stället där Justin skulle uppträda, dom skulle fixa dom sista sakerna och jag satt mest och snackade med hans bakdansare, dom var jättetrevliga!
Sedan snackade jag lite med Willow Smith, hon var sååå söt!
Hon sa att jag dansade skit bra, och henne dancecrew lärde mig deras dans på skoj, vi hade jättekul!

Klockan gick snabbt när man hade kul och nu skulle Willow och hennes crew sminkas och fixas för dom skulle värma upp Justins publik, Willow drog mig med in på sminket, hon satt mig i en stol och jag började bli sminkad.
Nu fattade jag absolut ingenting? sedan sa Willow:
- Zoé, du ska uppträda med oss!
Jag tappade nästan andan.
- VAD SA DU !?
- Haha ta det lugnt det är kul ju!
Jag log lite för mig själv, och jag fick mina kläder, coola haha!
sedan var det dags för att gå ut på scenen...
http://www.youtube.com/watch?v=snROMqhgq68
det gick skit bra! och det var jättekul verkligen!
Jag och Willow och henne crew kom jättebra överrens och vi snackade i stort sätt hela kvällen, Justin var jätteduktigt på scenen, men jag gillade en låt extra mycket..
Han var så sexig när han dansade..
http://www.youtube.com/watch?v=jRAGhDw_4Zk&feature=related
och
http://www.youtube.com/watch?v=zSFKTKS4K_4&feature=related
jag diggade även starten väldigt mycket, den var märktig på något sätt!
http://www.youtube.com/watch?v=fkSQwMx2x3k&feature=related
Han var verkligen SKIT SNYGG!
Tänk att han var min, haha..
Nu var det sista låten, down to earth
http://www.youtube.com/watch?v=ZPpXentNwsw&feature=related
Jag märkte att han fortfarande var ledsen över det med sina föräldrar, vilket jag förstår helt!
Han var så himla stark som gjorde en låt om det och kunde sjunga den för alla sina fans, han hade verkligen allt.
Han kom ut från scenen med tårar i ögonen, jag öppnade mina armar och han slängde sig i min famn,
Jag drog med honom till toan och stängde dörren efter oss sedan sa jag:
- Justin jag vet att det är jobbigt, men dom gjorde det för att du inte skulle leva upp med två föräldrar utan kärlek, då kanske du inte hade kunnat älska mig, och jag lovar dig. Båda Pattie och Jeremy älskar dig något så otroligt och vi alla är sååå stolta över dig!
- Men varför gjorde dom så? Pappa bara lämnade oss.
Han började nu gråta och jag kramde om honom sedan sa jag.
- Han lämnade ALDRIG dig Justin, det vet du! Han älskar dig mer än vad han älskar något annat.
- Jo, Jazmyn och Jaxon!
- Nej, han älskar er lika mycket!
Justin svarade inte utan bara kramade om mig, jag tog tag i hans haka och lyfte upp den, sedan kollade jag honom i ögonen och kysste honom mjukt.
Han kramade om mig hårt och kysste mig hårt tillbaka, som om han tog upp sin ilska på mina läppar, fast det gjorde inget jag förstod att han var jätteledsen.
Jag torkade hans tårar sedan gick jag ut med honom och han gick upp på scenen för att göra sin sista låt.
BABY!
http://www.youtube.com/watch?v=X0TcZUjNN0g&feature=related
Min söta Justin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0