Do you remember me ? Kapitel 9

jag kramade om Ryan och Chanz och sen så efter en stund när vi hade snackat, så skrek nästan Zoé på oss, att vi var tvugna att skynda oss , jag tog min moped som jag hade köpt ( den var lila ) och Zoé fick sitta bakom mig, medans Ryan och Chaz tog sina mopeder. Vi satte gasen i botten och kom fram till stranden där....


Jasmine.

Justin & Zoé

Justins perspektiv:
Var Jasmine...
Vad skulle jag nu göra, vi hade varit tillsammans i nästan ett halv år, och nu var hon här, och jag va här med Zoé.
Jag var tvungen att berätta för henne, jag drog Zoé åt sidan.
- Zoé, du vad Jasmine?
Började jag. Hon nickade på huvudet som svar.
-Hon och jag har varit tillsammans, det var för ungefär en och en halv månad sedan..
Fortsatte jag.
- Justin, jag bryr mig inte om vem du har varit tillsammans med, du har väl inga känslor kvar för henne eller?
Sa hon tveksamt.
- Nej, verkligen inte, jag gjorde slut för att hon ville att vi skulle göra ALLT tillsammans, jag fick inte ens snacka med andra tjejer, och hallo jag har ju fans ?
När jag sa det fick Zoé ett oroligt smile på munnen.
- Bra Justin!
sa hon och gick och hälsade på hennes vänner.
När jag såg Zoé lite längre bort vid vattnet med henne vänner så tänkte jag
" Dig vill jag ha, dig ska jag ha. Det är dig jag känner något för "
- JUSTIN!!!!!
Hörde jag en pipig och nätt röst säga.
Det va Jasmine som hoppade upp i mina famn och började pussa mig på kinden.
- Jasmine, det räcker!
Sa jag med bestämd ton.
- Justin vad gör du här?
Sa hon med ett leénde på läppan.
- Jag är här med Zoé, vi är vänner igen, så sluta hänga på mig som om vi fortfarande va tillsammans.
Sa jag och vände på klacken och gick bort till Zoé och resten.

Zoés perspektiv:
Jag visste att Justin och Jasmine hade varit tillsammans, så jag tyckte det va bra av honom att kunna vara ärlig mot mig. Det är jobbigt att se killen man börjar falla för stå en bit bort och snacka med sitt ex.
Jag vill inte låta som den avensjuka men jag vet inte hur jag ska dölja det...
Jag har saknat Justin och har alltid haft känslorna för honom hur mycket han än sårade mig, men när jag tänker efter och sätter mig i hans situation så förstår jag honom.
Justin kom fram till mig och kramade mig, Vi stod ett bra tag och bara kramades. Det va så skönt, hans mjuka armar runt mig, hans värme som leds in i min kropp, hans hjärtslag som dunkade mot mitt hjärtat.
Hon släppte mig och kollade djupt in i mina ögon, jag mötte hans blick och smälte.
Min puls gick snabbare och jag kände hur han blev nervös. Sedan hände det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0