Do you remember me ? Kapitel 8

Vi visste inte vad vi skulle svara så vi bara fortsatte skratta. Medans allt detta höll på kunde jag inte sluta undra om allt var okej mellan mig och Zoé eller om hon fortfarande var sur.

http://www.youtube.com/watch?v=OnPJmDc0b_M
Zoé ringsignal.

Justin&Zoé på den ena och chaz på den andra, ryan är längre fram

Zoés perspektiv:
Justin hade så fint smile, jag kunde inte motstå det. Efter allt skrattandet hade dämpats ringde min mobil. Jag hoppade till när jag hörde min ringsignal "teach me how to dougie". Justin smålog mot mig när han hörde den. Jag sprang upp mot skrivbordet där den låg och jag svarade:
- Heeeeej älskling ! skrek sodie , min bästavän
- tjena sötnos! fortsatte jag.
- Kommer du snart eller ?
- ja, jag ska bara packa sen kommer jag, okej? sa jag
- bra då hörs vi senare, puss? vad det sista jag hörde av sofie inna hon hade lagt på.
Jag log för mig själv och la ner mobilen. Justin kollade oförstående på mig.
- Vart ska vi ? frågade han medans hans blick följde mig.
- ehmm, vi ska till stranden. svarade jag glatt :)
- Vi ? frågade han och kollade konstigt på mig
- Jaa, vi . sa jag och log
Han han inte reagera eller svara fören jag tog tag i hans hand och sprang upp för att packa våra saker.
Justins perspektiv:
YES, hon sa "vi" , när hon sa det så lös hela jag upp , för den sekunden så kändes det som om inget kunde gå snett. jag var så glad att hon var här med mig. Jag tänkte efter för mig själv sen, det hade kanske varit kul för Ryan och Chaz att få träffa henne.
- Du Zoé är det okej om jag ringer Ryan och Chaz och frågar om dom vill med ? sa jag lite tveksamt, men jag kunde nästan räkna ut svaret själv.
- KLART !! du behöver itne ens fråga något sånt, desto fler vi är ,desto roligare blir det
 svarade hon, jag visste att hon skulle säga så , Zoé va sån när vi var små också, hon tyckte alltid om att vara många.
När jag hade skrivit smset och fått svaret att dom var här om 5 min, så kände jag lite press på att packa, jag visste var mina saker var någonstans , men jag visste inte hur jag skulle packa(min mamma gör alltid det)
- Zoé.. ?? sa jag lite tveksamt
- ja, vad är det, frågade Zoé medans hon kollade in på rummet.
- kan du hjälpa mig att packa mina saker , jag kan inte det själv. sa jag och jag kände hur rödheten kom upp i mitt ansikte.
Hon kom in i rummet och började skratta medans hon började ta upp sakerna och började vika dom ner i min bäg jag skulle ha med mig. jag började också skratta för hon är så himla söt när hon ler :)
Efter en stund så hoppade vi till igen , men då va det för att vi hörde ringklockan ringa nere på dörren, det var Ryan och Chaz. Vi tog våra saker och sprang ner och öppnade dörren för dom, dom hoppade upp i Zoés fam och kramade om henne , jag visste hur mycket dom hade saknat henne.
- HAHAHAH killar ta det lungt, sa jag medans jag skrattade
jag kramade om Ryan och Chanz och sen så efter en stund när vi hade snackat, så skrek nästan Zoé på oss, att vi var tvugna att skynda oss , jag tog min moped som jag hade köpt ( den var lila ) och Zoé fick sitta bakom mig, medans Ryan och Chaz tog sina mopeder. Vi satte gasen i botten och kom fram till stranden där....
Så vad tycker ni så här långt då ? kommentera för annars blir kanske detta det sista avsnittet ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0