Do you remember me? Kapitel 37

Jag visste inte om jag blev glad eller arg av att se dom, det kändes så konstig i kroppen. Jag studerade dom ett tag sedan kom jag på vems dom var? Dom gick inte att glömma bara, så otroligt vackra. Det var ...


Zoés perspektiv:
När jag kom till festen hälsade jag på alla mina kompisar, shit vad jag hade saknat dom. Vi snackade lite gamla minnen och hur det var med dom och med mig och familjen och allt. Efter ett tag snackade hörde jag hur en tjej skrek:
- OMG, GDJE JE JUSTIN BIEBER! (OMG DÄR ÄR JUSTIN BIEBER!)
Jag vände mig om och såg en stor mängd med tjejer stå runt honom och skrika och ha sig, asså så snygg är han inte ens, eller jo kanske.. Men dom känner ju inte honom?
Jag suckade tungt och kollade på mina vänner igen, men innan jag vände mig så kollade jag runt på alla tjejer för att se om det var någon som jag kände och min blick fastnade på en speciell tjej, vafan gjorde hon här?!

Justins perspektiv:
ALICE?
vafan gjorde hon här? Är hon sån stalker?
Hon såg att jag fick syn på henne, så hon gick fram till mig och kysste mig på munnen, vafan?!
Jag hann inte reagera så jag kysste tillbaka? Efter ett tag puttade jag bort henne när jag insåg vad jag höll på mig och kollade runt lite, min blick stannade på Zoé som kollade på mig med en blick som betyder "gör du vafan du vill, jag bryr mig inte" Jag kollade på Alice igen som stod och log mot mig med världens största leénde.

Jag gav ett osäkert leénde tillbaka sedan gick jag därifrån. Efter ett tag märkte jag att Alice gick efter mig, asså vafan? Jag kollade undrande på henne,

sedan sa jag:
- Asså Alice, vi är inte tillsammans eller något. Du är jättevacker och trevlig verkligen! Men jag har inte tid för en tjej just nu, förlåt.
Alice leénde svalnade och hon kollade ledset på mig sedan sa hon:
- Jag vet Justin, förlåt..
Jag tog tag i henne haka och sa:
- Du är en jättevacker tjej så ge inte upp för det finns tusen killar därute som skulle dö för dig!
När jag sa det fick hon ett leénde på läpparna och kramade mig.
Jag kollade upp och runt lite, min blick stannade på Zoé, som alltid!
Fan hon hade sätt detta och trodde säkert helt annat, asså det blir ju bara värre och värre för hela tiden!
Jag gick till baren och tog en cider


Sedan kollade jag runt lite, alla killar spanade in Zoé och vissa gick fram till henne för att flörta, och så höll det på nästan hela kvällen tills jag fick nog! Jag gick fram till Zoé och drog med henne ut på dansgolvet.
Konstigt nog började Zoé dansa med mig? Jaja, vi dansade länge sedan drog jag med henne ut för att ta lite luft.
Vi satt oss på en bänk och sedan sa jag:
- Zoé förlåt mig, snälla? Jag gör allt för dig!
Zoé bara kollade på mig och sa:
- Förlåta dig? Det finns inget som heter så i min värld, man gör saker för man vill inget annat.
Det gjorde mig osäker när hon sa så, ville jag kyssa Alice?
- Zoé snälla, vi kan lösa detta!
- Nej Justin det kan vi inte? Jag älskade verkligen dig, men känslorna har gått bort, tyvärr ...
Det gjorde riktigt ont att höra henne säga så och nu kände jag att allt var förlorat.

Utan att tänka lutade jag mig fram och tog tag i Zoés haka, kollade henne i ögonen ett tag sedan kysste jag henne mjukt. Hon gjorde inget motstånd?
Vi kysstes ett tag sedan avslutade hon den och viskade:

- Jag hade tydligen känslorna kvar...
Jag bet mig i läppen och hon kysste mig igen, nu var det fyrverkeri i min mage. YES!
Sedan sa Zoé:
- Men tro inte att jag har förlåtit dig än.. Du var en idiot och det ska du få stå för.
Jag visste att hon hade rätt. Jag hade varit en idiot.
Jag nickade till svar och kysste henne igen, shit vad jag har saknat dom läpparna!
Jag lutade mig fram över henne och viskade:
- Jag har saknat dina kyssar!
Hon log och kysste mig igen, sedan gick vi in igen..
Vi gick fram till baren och tog varsin shot och sedan varsin cider.
Sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0