Do you remember me? Kapitel 34

Vi skrattade ett tag sedan la vi oss och solade igen, det var riktigt mysig men undra om Justin skulle komma på varför jag var arg?
Han verkade inte förstå... Jag såg att han satt och smsade HELA tiden iallafall.
Undra med vem....?

Justins perspektiv:
Zoé hade inte kollat på mig på hela morgonen, alltså ärligtalat så vet jag inte vad jag har gjort för fel, okej jag flörtade med OLLG-tjejen och fick hennes nummer och smsade med henne hela tiden, jävla pucko Justin, du har ju själv svaret i dig.. Varför smsade jag med henne, var jag intresserad? Hon var ju helt klart het men inte lika het som Zoé, tror jag iallafall... Mitt i mitt tänkande plingade min mobil.
" Alice OLLG "
Stod det på min iphone skärm, jag tryckte på läs sms:
Hej Justin, jag undrade om du ville hitta på något, har hört att du är i Petrcané och jag ska dit idag för min mormor bor där. Saknar dig. puss Alice.
Inte förens nu märkte jag att jag satt och log för mig själv, jag kollade upp ifrån mobil och såg att Zoé satt i glassbaren. Jag kollade på henne men såklart kollade inte hon på mig, jag kollade ned på mobilen igen och skrev:
Hej Alice, ja det skulle vara trevligt. Haha saknar dig med, puss Justin.
Jag menar hon är ju ett fan... och jag älskar mina fans.
Jag la ifrån mig iphonen och gick bort till glassbaren.
- Är du klar med ditt smsande nu eller?
Sa mamma och bara skrattade, jag log till svars och satt mig brevid Zoé. Hon reste sig direkt upp och gick bort och la sig på stranden igen, Zoés mamma gick bort till henne.
- Justin, vad har hänt mellan er två?
Sa mamma oroligt och tog tag i min hand.
- Jag vet inte, på konserten flörtade jag väldigt mycket med OLLG-tjejen och fick hennes nummer och nu smsar vi och ska ses ikväll, det känns rätt men endå inte...
Svarade jag och kollade ned i bordet.
- Men Justin min älskling, du förstår väl att du inte kan göra så... Du har tillräckligt mycket moral att kunna uppföra dig bättre, tänk på Gud. Han förde ihop dig och Zoé och nu låter du henne rinna ut i sanden. Jag vet inte vem av dom du vill ha men du måste bestämma dig Justin, för det är inte okej att hålla på såhär.
Mamma hade rätt och det visste jag men jag visste verkligen inte vad jag skulle göra.
Var jag redo för ett förhållande eller var jag fortfarande på "flörtarunt" stadiet?


Zoés perspektiv:
Asså just nu skulle jag bara kunna gå fram och boxa Justin, sååå många gånger han har sårat mig. Nu är det slut på det. Jag och mamma satt och snackade och sa att Pattie hade snackat med Justin. Jag älskade verkligen mamma och Pattie. Dom var mitt allt. Vi var kvar på stranden ett tag sedan gick vi tillbaka till huset för vi skulle grilla och sedan skulle jag på fest till mina tjejkompisar, det var verkligen länge sedan jag hade träffat dom alltså.
När vi kom tillbaka till huset så bytte vi om, jag tog på mig:

Pattie och mamma(catlin):

Vi hoppade in i Justins bil sedan körde vi mot affären. Justin sa att han ville stanna hemma undra vad han skulle göra, aja skit i han nu. Vi körde till den bästa mataffären och tog en stor kundvagn, sedan plockade vi på oss massa godheter! Vi skulle äta pepparbiff men potatisgratäng och grekisk sallad. MUMS!

Vi köpte chips och dricka och godis och massa annat, sen började vi dra oss hemåt efter en timmes handling.
Vi satt oss i bilen och jag tog fram min iphone.

Jag gick in på twitter och såg det jag inte vill se, absolut inte!

Justins perspektiv:
Zoé hängde med mamma och Zoés mamma att handla, yes!
Då skulle jag hinna träffa Alice, När dom hade åkte ringde jag Alice.
- Hej det är Alice.
- Hej det är Justin, skulle vi ses eller?
- Omg hej Justin! Ja helt klart, vart är du?
- Jag är hemma nu men ska vi träffas vid glassbaren om 10 min?
- blir perfekt!, puss
- puss.
Jag tog på min nya kläder sedan gick jag dit, när jag kom fram stod hon där och väntade, när hon fick syn på mig kastade hon sig i min famn.
- HEJJJJJJJJJJJJJJJJ JUSTIN!
- haha hej Alice.
Svarade jag och log. Sedan började vi gå, vi gick ett tag tills vi kom fram till ett köpcenter, jag tvekade lite men gick endå in. Alice tog tag i min hand, jag blev lite varm i kroppen faktiskt. Vi hade det jättemysig och jag hade nästan kysste henne. Men vänta lite. Justin ditt sockerskålshuve! Zoé? Jag har inte ens tänkt på henne under hela denna tiden! Jag sa till Alice att jag var tvungen och dra, hon gav mig en snabb puss på munnen sedan sprang jag iväg. Fan Justin!

Zoés perspektiv:
Det var en bild på Justin och OLLG-tjejen, på köpcentert en bit utanför Petrcané, jag kollade datum, IDAG? klockan.. NU? asså shit vad det kokar inom mig nu!

Jag rullade ner lite och då kom det värsta.
En bild på dom när dom nästan kysser varandra. Nä nu jävlar...

Och han sa att han älskade mig, yeah right!..
Jag var inte den tjejen som grät över killar, men för honom gjorde jag för en tår kom ned rullade för min kind. Båda mamma och Pattie märkte det och körde in till kanten.
- Vad har hänt mitt hjärta?
Frågade mamma.
Jag gav dom mobilen och man såg hur det kokade i dom båda.
- Varför Justin? Vad har hänt med min lilla Justin..
Sa Pattie och satt händerna som man gör när man ber och kollade upp mot himlen. Sedan fortsatte vi köra och nu var vi äntligen hemma. Justin satt på mitt rum. Jag gick in dit och skrek till honom.
- UT!
Han kollade frågande på mig och försökte protestera.
Men det kokade i mig, jag kunde inte formolera meningar så arg jag var.
- Men Zoé jag kan förklara...
- UT! Sa jag!

Han suckade tungt och gick ut, där nere hörde jag hur Pattie skrek på Justin. Mamma kom upp till mig och hjälpte mig fixa lite med min nya collection. Sedan hörde jag hur det tystnade där nere.
Jag kollade frågande på mamma och hon samma på mig. Vi smög ned från trappan och när vi kom ned såg vi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg fett bra meer

2011-04-22 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0