Do you remember me? Kapitel 33

Nu var vi framme i den vackra staden Zadar..


Zoés perspektiv:
Nu var vi äntligen framme i Zadar, jag har verkligen saknat Kroatien. Vi åkte till arenan där konserten skulle utföras, shit vad stort alltså! Willow och Jayden var där och Willow ville att jag skulle uppträda med henne igen, vilket jag inte tackade nej till, haha!
Vi blev sminkade, jag fick en skit cool sminkning:

sedan fick jag min outfit, cooooolt!:
http://www.youtube.com/watch?v=fi0Wnx2gDBw
Zoé är hon i den gula västen.
Justin spanade in mig under hela nummert, jag bara skrattade sen fick jag vara med under hela soundchecken eftersom jag kunde kroatiska, Justin fick svara massa frågor, vissa var om mig.
Men Justin svarade att vi bara var vänner? Jaja om han vill ha det så...
Sedan var det dags för Justins konsert, jag satt bakom och kollade hela, 
http://www.youtube.com/watch?v=FProHQ2jNhM 
Jag måste erkänna att han var duktigt sexig...
Sedan sjöng han alla sina låtar och under OLLG så flörtade Justin SÅKLART... Men jag försökte att inte bry mig..
http://www.youtube.com/watch?v=hFllI0rbLp4&feature=related
men han flörtade ju inte lite liksom... asså det är klart jag fattar att han vill få henne att känna sig som en OLLG men det finns en gräns tycker jag.. Men det tycker tydligen inte Justin. Aja iallafall Justin sjöng klart och när han kom backstage så gick jag på toa, orkade inte med honom just nu faktiskt...
Jag sa till Scooter att jag gick direkt till bilen så Justin skulle gå dit när han var klar, han nickade och gav mig en kram sedan gick jag. Jag sa hejdå till alla och så sedan hoppade jag in i Justins bil, jag satt där i typ 5 minuter innan han kom och han hade världens största leénde på läpparna, jag undvek det och kollade ut, han hade säkert fått OLLG- tjejens nummer eller något..
Justin hoppade in och kollade frågande på mig, men jag ignorerade det, han gav mig en puss på kinden sen började han köra, han kollade jätteoroligt på mig sedan sa han:
- Zoé vad är det?
Jag vaknade upp ur mitt tänkande och svarade kort:
- Nej det är inget, är bara trött..
Justin höjde ena ögonbrynnet och sa sedan:
- Och jag gillar att städa..
- Men det är inget sa jag!
sa jag med en arg ton.
Justin körde in mot vägkanten och stannade bilen.
- Vad gör du?
Frågade jag.
- Jag kör inte förens du säger vad som är fel?
- Jag tror faktiskt att du kan lista ut det själv...
- Nej det kan jag verkligen inte.
Jag hörde att Justin började bli lite irriterad han med.
- Om du inte kan komma på det själv så kan vi lika bra skita i det, ses hemma.
Sa jag och öppnade bildörren
- Zoé hoppa in igen! Du går inte helt ensam hem!
Jag låtsades inte höra och började gå, jag gick på en gång som inte var gjord för bilar så Justin inte kunde köra efter mig, alltså jag förstod att han flörtade med alla sina fans, men jag är svartsjuk av mig och det vet Justin, därför borde man väl inte gå över gränsen varje gång vi träffar tjejer eller?
Jag orkade inte tänka nu, det kanske var fel på mig?
Jag gick i ungefär 3 timmar, sedan tog jag av mina skor för jag fick skoskav, jag tog dom i handen och fortsatte gå, jag gick i ca en timme till sedan kom ja äntligen till Petrcané. Jag smög tyst in i huset och märkte att Justin var hemma, han låg i min säng. Vilken jävel!
Jag tog en filt och gick ned på soffan och la mig, shit vad kallt det var här nere,
Jag satt klockan på 09.00 eftersom jag skulle upp och spring imorgon, hela natten låg jag och huttrade av kylan, Jävla Justin han ska få!
Jag vaknade av att min mobil pep till, jag reste mig snabbt av reaktion och tog på mig springkläder sedan gick jag ut och började spring, solen sken på min bara rygg. Härligt!

Jag sprang i ca en timmes tid, sedan fixade jag frukost och väckte alla, förutom Justin.
Pattie gick upp och väckte Justin,och mamma tog tillfället i jakt och frågade mig vad som hade hänt.
Vi snackade på kroatiska fallifall dom skulle komma ned, jag förklarade allt på kroatiska och mamma förstod, nu kom Justin och Pattie ned men vi fortsatte snacka eftersom dom ändå inte fattade. Mamma gav mig några bra råd sedan gick vi alla fyra ned till stranden, Justin kollade på mig hela tiden som han sökte något svar, men jag ignorerade det totalt. Jag kom hit för att ha kul inte någon jävla drama.
Jag bytte om till min själv designade baddräkt och drog över ett par jeans shorts.

När Justin fick syn på mig gapade han bara, sedan bet han sig i läppen. Jag gick förbi honom som om jag inte kände honom, men just när jag hade gått förbi drog han mig i armen och jag flög mot honom. Jag kollade honom i ögonen sedan tog jag mig loss ur hans grepp och gick vidare. Jag kände hur hans blick brände på min rygg men det sket jag i. Jag gick ned och väntade på att alla skulle bli klara, först kom Pattie ned:

bilden till vänster är Patties klädsel, bilden till höger är Zoé(Gulbikini), Justin,Pattie&Zoés mamma(rosa tröja) med fans.
sedan kom mamma ned, hon hade på sig en enkel byxdress och till sist Justin:
 
Vi gick till stranden och vi hade det mysigt där, plötsligt så började mamma rota i vår strand väska och tog upp vår system kamera, sedan sa hon till mig att ligga still. Jag gjorde som hon sa och hon knäppte en foto på mig:

Sedan sa hon:
- Perfekt till din kollection Zoé!
- Shit vad du är smart mamma, haha volim te!
- volim te!
Vi skrattade ett tag sedan la vi oss och solade igen, det var riktigt mysig men undra om Justin skulle komma på varför jag var arg?
Han verkade inte förstå... Jag såg att han satt och smsade HELA tiden iallafall.
Undra med vem....?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0