Do you remember me ? Kapitel 31

- Jag älskar dig Justin!
Jag tog ett djupt andetag sen sa jag:
- ....

Justins perspektiv:
Jag visste inte vad jag skulle svara, jag menar jag gillar henne jättemycket, men älskade jag henne redan?
Ja Justin det gör du skojar du? Hon är ditt allt fan, även fast det inte har gått så lång tid.
Jag tog ett djupt andetag sen sa jag:
- Och jag älskar dig mer.
Svarade jag. Zoé log mot mig och jag kysste henne mjukt, sedan somnade vi, Zoé med sin rygg mot min mage och mina armar runt sig.

Jag drömde om Zoé den natten, Imorgon skulle vi först på fest hos Zoés morföräldrar sedan skulle jag ha konsert inne i Zadar, det skulle bli awesome! Jag vaknade av att jag svettades som en gris, det är ju svin varmt, jag kollade på Zoé , så vacker hon är! Jag pussade henne nätt på pannan, sedan låg jag bara och kollade på henne innan hon vaknade.
- Godmorgon älskling!
Utbras jag med världens största leénde.
- Godmorgon draga!(sötis)
Jag kysste henne och sedan tog vipå oss mysiskläder eftersom vi hade sovit nakna.

Zoé hade verkligen en sexig kropp, jag spanade in henne lite sedan gick vi ned och åt frukost.
jordgubbar med grädde, MUMS! 

När vi hade ätit upp gick vi ned till stranden ett tag, eftersom vi inte skulle iväg förens klockan 17.00 och klockan var bara 11.00 nu.
Stranden här är otroligt vacker.

Vi träffade på ganska många fans, men Zoé verkade inte bry sig, skönt!

fast tänk med badkläder.
Vi hade det jättemysigt på stranden, Zoé hade en riktigt snygg bikini.

jag hade på mig:

Vi köpte världens godaste glass och hade allmänt kul!

Klockan tickade iväg och nu var den redan 15.30.
Vi började dra oss hemåt. När vi kom innanför dörren satt Zoé på hög musik, det blev: 
http://www.youtube.com/watch?v=wV1FrqwZyKw
spola till 03.00
Zoé sjöng med och skrattade lite, hon sjöng faktiskt riktigt bra!
Jag blandade två drinkar till oss sedan gick vi in i duschen och duschade tillsammans, vi kysstes och hade det mysigt sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0