Do you remember me ? Kapitel 29


Shit vad snygg han är, vi gick och hälsade alla, och sa:
hello, ja sam ti propustila!( hej jag har saknat er!)
Dom svarade och pussade oss som man gör i Kroatien, så klart hade Justin fans där också men jag kände alla där för Petrcané är sådan liten by. Klockan var ganska mycket så vi gick och satt oss på baren precis brevid vårt hus, " vagabundo"

Justins perspektiv:
Shit vad Zoé är vacker! och väääääääääääldigt sexig när hon snackar kroatiska.
Alla kände henne och pussade henne, vissa pussade även mig. Jag kommer ihåg Petrcané sedan jag var liten, så otroligt vackert! Vi satt på "Vagabundo" länge och klockan tickade iväg, många killar flörtade med Zoé. Jag blev faktiskt riktigt avensjuk, så jag kysste Zoé rätt ofta, men hon verkade inte ha något imot det. När vi hade druckit och dansat för kung och fosterland började vi dra oss hemåt. När vi äntligen var framme öppnade vi dörren sakta men sedan märkte vi att igen var hemma. Jag vände mig mot Zoé och bet mig i läppen, shit vad hon är sexig!

Zoés perspektiv:
Jag kunde inte motstå Justin, han är så sjuuuukt sexig! Jag lutade mig mot honom och kysste honom, vi kysstes ett tag sedan började hans tunga möta min, underbar känsla verkligen! Efter ett tag hörde vi ett ljud ifrån trappen, vi avslutade kyssen och började skratta när vi insåg att det bara var min katt. Vi gick upp till mitt rum och bytte till chillkläder. Jag tog på mig:

och Justin:

Jag slängde mig på sängen och Justin kom direkt efter mig, vi kröp ned under täcket och jag la mig mot Justins bröst och började klia honom på bröstet som jag visste att han älskade. Sedan sa jag:
- Imorgon ska vi träffa baka och deda, ska det bli kul ?(mormor&morfar)
- Jadå det ska bli jättetrevligt. Har du saknat dom?
- Ja jättemycket, dom är mina Anđeli! (änglar)
- Aw, jag älskar när du snackar kroatiska, du är så sexig då.
Vi ste također prilično seksi,( du är också ganska sexig)
Han bet sig i läppen och sedan kysste han mig.
Sedan .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0