Do you remember me? Kapitel 28

Några sekunder efter jag hade skrivit det så fick jag tusen komentarer att han var söt och sånt.

Jag skrattade för mig själv lite sedan vaknade Justin
- Godmorgon superkändisen.
Sa jag, han kollade konstigt på mig sedan sa han:
- Godmorgon snygging!
Jag skrattade och kysste honom, Nu var det ungefär bara 4 timmar tills vi var framme och det var även Justins tur att köra, han körde jättesnabbt med världens högsta musik på!
Det var såå kul, haha. Jag kollade på honom ett tag sedan somnade jag.
Jag vaknade av att Justin bar upp mig, jag spärrade upp ögonen och Justin blev jätterädd, jag skrattade åt hans ansikts uttryck.

Jag kysste honom sedan släppte han ned mig, jag sprang in till vårt hus, vi hade hus där ja!

Jag sprang upp på mitt rum och började packa upp, sedan kom Justin och gjorde detsamma, han hade varit här innan. När vi var små och vi skulle dela rum, precis som när vi var små.

På väggen hängde det ett foto på mig och Justin när vi var små.

Vi kollade på det och skrattade lite, sedan kysste Justin mig.
När vi hade packat upp bytte vi om, jag tog på mig

och Justin

Shit vad snygg han är, vi gick och hälsade alla, och sa:
- hello, ja sam ti propustila!( hej jag har saknat er!)
Dom svarade och pussade oss som man gör i Kroatien, så klart hade Justin fans där också men jag kände alla där för Petrcané är sådan liten by. Klockan var ganska mycket så vi gick och satt oss på baren precis brevid vårt hus, " vagabundo"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0