Do you remember me? Kapitel 27

- Zoé du måste låta mig förklara.
- Förklara vad? Att du är ett svin? VAAAAAAAD justin!?
Nu fick jag panik, vad skulle jag göra!?
Sedan tog jag ett djup andetag och sa:
-


- Zoé, du vet att du är den enda tjejen i mitt liv, jag flörtade med henne för den låten är gjord för att en tjej ska känna sig speciellt just då i det ögonblicket, och jag är så som person, flörtig. Det vet du bättre än någon annan, att vi kysstes bara hände, och jag VET att det inte är första gången,inte andra iheller. Men jag älskar dig otroligt mycket, jag har aldrig känt såhär för någon innan och du är allt jag tänker på.
Zoé kollade ut genom fönstret och såg ut att inte lyssna.
- ZOÉ!?
- VAAD!?
- Du lyssnar ju inte.
- Nej inte sålänge du har en förklaring till VARFÖR!
- Men... Okej vill du verkligen höra förklaringen till varför?
- Ja, det vill jag verkligen.
Sa hon och härmade mig.
- För att hon var skit snygg och för att..
Jag tog ett djupt andetag, skulle jag säga det? Ja det var det enda sättet att vinna tillbaka Zoé, att vara ärlig.

Zoés perspektiv:
Omg sa han just att hon var snygg.. Nu låg han ännu värre till, vilket svin alltså oh!
Han tog ett djup andetag sedan sa han:
- Hon sa till mig, att hennes enda önskan var att få en kyss av mig, och att hon hade dröm om denna dagen hela hennes liv,hon hade cancer och den var obotlig så hon var döende Zoé. vad skulle jag gjort?
- Du kunde sagt " tyvärr jag har flickvän eller något?
- Zoé jag sviker inte fans, det är för deras skull som jag är känd.
- Ja och för deras skull lämnade du mig en gång, och ännu en gång valde du ett fan över mig, är du dum i huvudet?
Det var faktiskt sant det hon sa.
- Men Zoé snälla jag ber dig, du måste förstå mig.
- Ja Justin jag förstår dig fullt ut, men jag tycker inte det är okej att du väljer dina fans över mig, för om vi ska kunna ha ett förhållande så kan inte du springa runt och strula med andra för dom är dina fans och ber dig om det, de måste du väl förstå?
- Ja Zoé jag lovar det ska aldrig hända igen.
- Mmm svarade jag och kollade ut.
Klart jag ska ge honom en chans men jag var fortfarande arg på honom.
Han tog tag i min hand, och jag kollade på honom.
Sedan kollade jag ut igen, han trodde jag var lättfångad, glöm det. Han ska få kämpa!
Justin rullade ned så vi såg framsätena igen och han frågade sin mamma om vi kunde stanna vid något köpcenter, Pattie log sedan nickade hon till svars. Vi körde i typ en halvtimme, sedan stannade vi.
Justin hoppade ut och sprang iväg, jag kollade frågande efter honom sedan frågade mamma:
- Så älskling, ska det bli kul att träffa mormor och morfar?
- Ja verkligen, har saknat dom jättemycket!
Mamma skrattade till sedan höjde vi musiken och sjöng med.
Efter ett litet tag kom Justin tillbaka.
- Varför dröjde det så Justin?
Frågade Pattie.
- Där var några fans..
Sa Justin och kollade oroligt på mig, precis som jag skulle bli sur för han träffade sina fans?
Vi fortsatte köra och nu somnade jag, jag drömde om Emilia. Jag saknade henne jättemycket.
Jag vaknade av att Justin klappade mig lite lätt på axlen, jag vaknade med tårar i ögonen,
- Vad är det Zoé?
- Va, aha nej jag drömde bara om Emilia...
Han såg ledsen ut sedan kramade han om mig, jag drog mig lite ur, kände mig inte på humör just nu, han kollade ledset på mig sedan började han leta efter något.
Efter ett tags letande tog han fram en ask.
- Här får du min ängel!
- Ehm tack, eller ?
Jag tog asken nervöst och öppnade den sa sakta.
I den låg

Både jag och Justin var jättekristna även fast jag var kroat.
- Så att både Gud och Emilia vakar över dig min ängel.
Jag log till svars och gav honom ett kyss sedan viskade han:
- Volim te dušo.( jag älskar dig älskling)
- Volim te više srca(jag älskar dig mer hjärtat)
Han log till svars och kysste mig, lääänge.
Nu kände jag hans tunga sakta strykas över min och det var så underbart.
Jag hade verkligen saknat hans kyssar.
Sedan somnade vi

fast tänk med dom kläderna.
När jag vaknade sov Justin fortfarande,
Jag satt mig upp och frågade mamma som var vaken hur mycket vi hade kvar.
- Ehm ungefär 5 timmar.
Jag suckade tungt och loggade in på twitter, jag fottade Justin när han sov och twittrade:
On my way 2 Petrcané, grandpa and grandma i've missed you!
Hihi isn't he cute? @Justinbieber.

Några sekunder efter jag hade skrivit det så fick jag tusen komentarer att han var söt och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0