Do you remember me? Kapitel 26

Ganska snygg var han ju faktiskt, han satt sig i bilen brevid mig och kollade på mig, sedan bet han sig i läppen.
Jag höjde musiken mer och kollade ut genom fönstret. Sedan kom Pattie och hälsade på mig, sedan åkte vi. ÄNTLIGEN!


Justins perspektiv:
Shit vad Zoé är snygg! Jag kunde inte undvika att kolla på henne, när mamma hade hälsat åkte vi alla vi fyra hade körkort så vi skulle turas om att köra, men mamma började. Vi hade min stora Range Rover

När vi hade åkt ett tag så somnade Zoé. Jag såg det och tog försiktigt hennes iphone och skruvade ned musiken. Sedan frågade jag mamma:
- Hur länge ska vi stanna i Petrcané?
- Ehm älskling, det blir en lång semester, så typ i en månad.
COOOOOLT, tänkte jag för mig själv, på min tour stannade man ju bara i ett land i typ några dagar sedan åkte man till nästa land.
Jag låg och kollade på Zoé sedan somnade jag.
Jag vaknade av att bilen hade stannat och Zoé var vaken.
Hon kollade inte ens på mig,
- Vart är vi?
Frågade jag.
- Vi är i Tyskland så vi har långt kvar.
Svarade mamma och log.
Jag hoppade ur bilen och gick in i affären för att kissa och köpa något gott.
Zoé gjorde detsamma. Jag väntade på henne utanför toaletten och när hon kom ut kollade hon bara på mig och gick förbi, jag gick efter henne och hon gick in i affären, hon tog en stor monster och ett mjölkchoklad, jag tog en stor redbull och en påse plockegodis.

Zoé gick fram till kassan och jag tätt efter henne, hon la fram sina saker, samt jag. Sedan betalade jag. Hon tog sakerna och gick ut, jag tog mina saker och tackade, sedan gick jag efter henne.
Mamma och dom andra satt där ute på en bänk och snackade, när jag kom fram sa mamma:
- Är alla klara?
- Ja
Svarade alla i kör.
Vi hoppade in i bilen och körde vidare, vi hade hög musik på och basen dunkade i hela bilen, vi lyssnade på MJ- they don't care about us.http://www.youtube.com/watch?v=97nAvTVeR6o
Den låten är grym alltså!
Jag sjöng högt med, sedan sjöng alla med och skrattade. Zoé kollade på mig och log, wow!
Jag hade saknat det vackra leéndet.
Nu hade vi kört i ungefär en timme och Zoé hade flyttat närmre mig.
I min bil hade vi sådan lucka som man kunde rulla ned så backsätet blev en avdelning och framsätet en.
Jag gjorde det, sedan vände jag mig mot Zoé som kollade osäkert på mig, sedan sa jag:
- Zoé vi måste snacka!
- Om vad Justin, att du går runt och hånglar med exakt alla tjejer, är det de du vill snacka om eller?
Jag älskade dig Justin, jag var svin kär i dig, fattade du inte det?
Det gjorde ont i mig när hon sa så, speciellt älskaDE, älskade hon inte mig längre?
- Zoé du måste låta mig förklara.
- Förklara vad? Att du är ett svin? VAAAAAAAD justin!?
Nu fick jag panik, vad skulle jag göra!?
Sedan tog jag ett djup andetag och sa:
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0