Do you remember me? Kapitel 24

Jag tog ett djupt andetag sedan tryckte jag på öppna, det öppnades och det stod:
.....


Justins perspektiv:
Efter kyssen så började jag leta efter Zoé, men hon var borta, jag frågade alla vart hon var med ingen visste. Hade hon sett?
Jag gick och letade i nästan en timme, sedan var jag tvungen att åka hem, när jag väl hade kommit hem så fick jag ett sms av Zoé..

Justin, jag sover hemma inatt, och resten av nätterna i mitt liv...
Dom ska iallafall inte spenderas med dig, det är säkert. Och ja vi åker på semester tillsammans snart, men våga inte titta på mig en enda gång då, för då är det synd om dig! Jag trodde du var en speciell kille, men du är tydligen som alla andra, svin? Kan man uttrycka det som. Haha ha ett bra liv eller något. bye!:)

FUCK!, ohnej vad skulle jag nu svara ?
Jag tänkte ett tag sedan svarade jag:

Zoés perspektiv:
Jag tog ett djupt andetag sedan tryckte jag på öppna, det öppnades och det stod:
- Zoé, min älskade Zoé.
Du kanske såg det som hände på konserten, och jag vill bara säga att jag är djupt ledsen för det, men du måste också förstå att det är inte lätt för mig, jag kan få vem som helst, det är svårt att bara hålla sig till en även fast man älskar den med hela sitt hjärta, du är verkligen den finaste tjejen jag har träffat och jag vet att detta inte är första gången jag sårar dig, jag ville verkligen inte såra dig. Och jag är speciell.. jag vill vara det för dig iallafall...
Zoé snälla lämna mig inte! Jag behöver dig, jag älskar dig!
Haha bullshit, jag behöver dig. blabla.
- DET SKULLE DU TÄNKT PÅ INNAN DITT TJOCKHUVUD!
Skrek jag mot mobilen och kastade iväg den, sedan gick jag in på twitter och slutade följa Justin, äckliga svin.
Och nu var det bara 5 dagar till vi skulle till Kroatien. Ohhhhh fan:(
Fast jag saknade morfar och mormor så det skulle bli kul att få träffa dom iallafall..
Jag satt mig i sängen och började smsa Catlin, vi bestämde att vi skulle träffas imorgon och åka till stranden.
Sedan la jag mig i sängen och somnade direkt och djupt.
Jag vaknade av att min mobil pep till.
Det var ett sms ifrån Justin.
Jag kollade inte ens på det utan raderade det direkt. Smuts sa jag lågt för mig själv.
Sedan kom jag på Catlin. Jag kollade på klockan, hon skulle komma om en halvtimme.
Jag gick fram till garderoben och tog fram en enkelt byxdress och ett brunt skärp till. PERFEKT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0