Do you remember me? Kapitel 23

BABY!
http://www.youtube.com/watch?v=X0TcZUjNN0g&feature=related
Min söta Justin!


Justins perspektiv:
Jag hade jätterolig på soundchecken, och shit vad Zoé dansade sexigt!
Den rumpan och dom höfterna!
Alla var avensjuka, vilket jag gillade starkt!
Nu var konserten över och jag hade en underbar tid, jag älskade verkligen mina fans!
Påvägen hem åkte jag och Zoé in om konsum..
Vi köpte chips, läsk, godis.
- Om vi inte börjar äta mer sunt snart kommer vi rulla fram...
Sa Zoé och skrattade, jag höll faktiskt med henne, sedan svarade jag:
- Vi får sticka till gymmet imorgon älskling!
Hon log till svars och sedan åkte vi hem, klockan var runt 12 nu och vi satt på en film, vi drack och åt för fulla backar, sedan somnade vi, tätt intill varandra..
När morgon vaknade jag av att mamma satt igång mixern i köket, jag kollade på Zoé. Hon sov fortfarande, hon var så extremt gullig! Jag reste mig upp och gick ned till mamma, hon höll på att göra smoothie.
- Godmorgon min sångfågel!
Sa mamma och kom fram och gav mig en puss på munnen.
- Godmorgon mamman som väcker en på morgonen med en massa oväsen...
Hon skrattade till och jag gick fram och tog två glas med smoothie, sedan fixade jag frukost till Zoé.
Jag gick upp på mitt rum och hon sov fortfarande, jag skakade henne lite lätt och pussade henne på pannan, hon vaknade med ett ryck.¨
- Godmorgon min ängel!
Sa jag och kysste henne.
- Godmorgon min älskade flörtare.
Jag skrattade till och kysste henne igen, vi åt frukosten och sedan klädde vi på oss gym kläder och stack till gymmet. Härligt!

Detta hade Zoé på sig, SEXIGT!
Hon var riktigt duktig på boxning, hon var riktigt sexig för den delen också.
Hon hade samma tyngd som mig och hon är väldigt vältränad.

Efter några timmars träning stack vi hem för vi skulle ha soundcheck idag igen, samt en konsert.
Zoé var med på hela soundchecken, hon var jättegullig,
http://www.youtube.com/watch?v=t1KijPfB8pI&feature=related
jag var helt hyperventilerad, jag hade så mycket energi, vilket kanske syntes..
'
Snygg för den delen också...
Sedan var det äntligen dags för konsert...
Jag gav Zoé en snabb kyss sedan gick jag och ställde mig på min startposion.
Sedan började "Love me" spelas.
Allt gick skit bra och nu var det runaway love.
http://www.youtube.com/watch?v=i5qWzpUYUkI&NR=1
Det gick skit bra, sedan kom den låten jag fruktade mest!...
ONE LESS LONELY GIRL.
Även fast jag var djupt förälskade i Zoé och jag verkade perfekt i henne ögon så har jag brister.
Jag har svårt att hålla mig till en tjej, jag menar tänk att du kan få vem du vill, klart man tvekar då...
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande sedan jag blev känd. Och om the OLLG är snygg så kommer jag flörta för så är det bara, och då kommer Zoé bli arg och ledsen och så kommer allt vara kört...
http://www.youtube.com/watch?v=FbnPQxGmVgc&NR=1
När jag såg vem som kom in blev jag förtrollade, vilka ögon!
Hon var verkligen vacker alltså..
FAN också då.. Jag började flörta med försökte hålla mig till gränserna, men när ljuset hade släckts hände det jag frukade mest, hon kysste mig, eller jag kysste henne..?
ELLER, jag vet inte. skit samma vi kysstes iallafall!

Hon var riktigt bra på att kyssas måste jag bara säga.

Zoés perspektiv:
Nu var det OLLG låten, jag gillade inte den låten alls...
Så klart så var det en sjukt vacker tjej som fick gå ut på scenen och Justin flörtade.. lite för mycket.
Sedan släcktes det på scenen och i nästa sekund såg jag Justin och tjejens som hade varit OLLG kyssas..
Jag kollade bort och bara gick min väg, fuck han!
Jag boxade in i väggen sedan började jag springa..
Jag sprang till gymmet som fortfarande var öppen, jag sket i vad jag hade på mig..

Jag tog mina boxningshandskar och började boxa mot boxningspåsen, jag boxade så hårt som jag aldrig hade gjort för, och länge...
Jag höll på i nästan en timme, sedan var jag jättesvettig. Jag gled ned på marken och brast ut i gråt, jag grät aldrig! Jag var alltid den starka tjejen, men inte längre. Nu var jag bara en extremt sårbar tjej. Jag reste mig upp och började gå hem, jag gick snabbare och snabbare och tillslut sprang jag allt jag kunde, hela vägen hem.
När jag kom innanför dörren satt mamma i soffan och kollade oroligt på mig.
- Men hjärtat lilla vad har hänt!?
- Justin kysste en annan tjej, rakt framför ögonen på mig...
- Amen Zoé älskling! Fy vad fult, du ska inte låta dig tryckas ned av killar och speciellt inte om dom inte visar dig respekt..
- Jag vet mamma, det ska jag VERKLIGEN inte..
Jag pussade mamma sedan gick jag upp på mitt rum och hoppade in i duschen, sedan smsade jag Justin:

Justin, jag sover hemma inatt, och resten av nätterna i mitt liv...
Dom ska iallafall inte spenderas med dig, det är säkert. Och ja vi åker på semester tillsammans snart, men våga inte titta på mig en enda gång då, för då är det synd om dig! Jag trodde du var en speciell kille, men du är tydligen som alla andra, svin? Kan man uttrycka det som. Haha ha ett bra liv eller något. bye!:)
Jag tryckte på "skicka" knappen och sedan var det skickat. Jag ville inte visa mig svag för honom, fast det var jag egentligen, så otroligt svag, jag föll ihop i sängen sedan plingade min iphone. Jag kollade på den. Justin ?

Jag tog ett djupt andetag sedan tryckte jag på öppna, det öppnades och det stod:
.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0