Do you remember me ? Kapitel 20

sedan gick jag in till Justins rum, där stod han utan tröja.
Mmmmmm vad sexig han är !
Jag gick fram till honom och ...


Zoés perspektiv:
Kysste honom, han stoppade in hans tunga in i min mun, och det kändes helt rätt efter ett tag så när vi hade stått där vid skrivbordet så gick vi bort till sängen och la oss där och hade det jätte mysigt, vi fortsatte att strula. sen så började han ta sina händer innanför min tröja och han tog av den och jag hade min BH på mig, han ville ta av den men jag kände inte att jag var redo för att "visa allt"
- Zoé tro inte att jag bara är ute efter sex, jag bryr mig verkligen om dig och vill att du ska känna dig trygg och vi gör inget som du känner dig obekväm med.
- Justin , det är lungt jag bryr mig också om dig, men så här vill jag ha det, sa jag och vi började strula igen
jag hade aldrig känt mig så här "vild" men det var inte det galna utan det lugna vilda som man har till den partnen som man gillar och tycker är aktraktiv. Han hade tagit av sin sina byxor och jag hade tagit av mig mina, vi låg under täcket och han var ovanför mig och jag kände hans mage imot mig, jag kände hans dunkade hjärta imot mitt det var sååå härligt... sen efter en stund kändes det rätt, så vi bestämde oss för att ha gå längre. vi låg under täcket och han va så sexig, så då kändes det mer rätt.Jag hade inte gjort detta med så många, bara en kille.
Jag rullade över Justin så nu låg jag på honom, jag började kyssa honom på halsen och han stönade lätt, sedan gick jag längre och längre ner..  
Justins perspektiv:
OMG va Zoé är sexig, jag kunde inte låta bli att stöna när hon kysste mig på min mage, jag kände hur jag gick stånd och Zoé kollade på mig och flinade lite.. Jag kollade bort för jag skämdes. Hon drog ned mina kalsonger sedan började hon runka av mig, jag stönad högt nu och jag vek mig rygg, vilken fantastisk känsla..
Hon höll på ett tag sedan slutade hon, förmodligen för att reta mig. 
- Zoé, sluta inte!
- Haha, varför inte ?
Sa hon och log sexigt.
- För du tar dö på mig...
- Haha, du är för söt!
Hon fortsatte och jag stönade ännu högre denna gången.
Jag kände hur alla muskler spändes och jag kom, shit vad underbart!
Jag satt mig på Zoé och knäppte upp hennes BH, shit vilka sexiga bröst, jag började smeka dom mjukt och sedan kysste jag henne på halsen, hon stönade lågt...
Jag kysste henne längre ner, och nu började jag slicka på hennes bröstvårtor. Nu stönade hon jättehögt och la sin hand på mitt hår och tog ett hårt tag.
Jag skrattade lite lågt för mig själv och jag gick längre ned, sedan började jag pulla henne, jag blev på något sätt upphetsas av att se henne njuta. Hon var så sexig!
Jag höll på ett tag sedan kom hon.. Jag kysste henne mjukt sedan la jag mig brevid henne.
Jag pussade henne på pannan och viskade tyst:
- Zoé, detta var verkligen underbart!
- Ja! det var det verkligen.
- Jag älskar dig!
- Jag älskar dig!
Hon log och jag kysste henne långt och mjukt, nu var hon bara MIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0