Do you remember me? Kapitel 19

Vi skrattade och hade jättetrevligt!
Plötslig sa Justin...


Justins perspektiv:
Helt utan att tänka sa jag till Zoé:
- Zoé, kan du hänga med till rummet en liten stund..?
- Ehm.. ja tror jag ?
Vi gick upp till mitt rum och jag gjorde som jag hade planerat.
Zoé blev tårögd..
Hon kollade på mig i ögonen och sa:
- Justin, hur sött detta än var så kan jag inte bara glömma det du gjorde, och jag hoppas att du förstår att du inte ska kämpa mera, men jag älskar dig fortfarande och vill verkligen vara tillsammans med dig!
- OHHHH, tack så jättemycket Zoé, ja jag ska kämpa som aldrig för!
Jag drog in henne i min famn och pussade henne på kinden och vi gick ned till festen.
Hand i hand.
Jag var nog den lyckligaste killen i världen, bra familj, känd, och världens snyggaste flickvän!
När vi kom ned drog Zoé mig till dansgolvet och vi började dansa, nära varandra.
Våra kroppar blev varma och svettiga... Det var sååååååååå härligt.
Och hennes rumpa.. den va inte att leka med.
När låten var slut så gick vi och satt oss,

Zoés perspektiv:
Det Justin gjorde till mig var jättesött, men jag hade fortfarande inte förlåtit honom, men jag var glad att vi kunde vara tillsammans iallafall och hoppas att han kommer visa mig att jag kan lita på honom.
Jag gick fram till mamma och såg att hon inte var speciellt nykter...
- Mamma hur ska vi komma hem ?
- Gumman vi ska sova här inatt igen.
Jag fick ett litet smile på läpparna och gick tillbaka till Justin.
- Du Justin ?
- Ja älskling ?
Det hoppade till i mig när han sa älskling.
- Vi ska sova här inatt också ...
- Vad mysigt, du kan väl sova hos mig, eller ?
Sa han och blev lite generad.
- Om jag får så gärna.
- Klart du får!
Båda blev smått generade och flinade lite tyst.
Nu hade klockan blivit mycket och Catlin hade gått hem, jag gick upp till gästrummet och tog på mig min pjamas

och fixade mig iför natten, sedan gick jag in till Justins rum, där stod han utan tröja.
Mmmmmm vad sexig han är !
Jag gick fram till honom och ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0