Do you remember me? Kapitel 18

Vi pratade ett tag sedan var festen i fullgång, musik spelades högt och alla dansade, inklusive jag och Catlin.
Vilken tur att hon kom alltså annars hade jag ruttnat i ett hörn eller något...


Justins perspektiv:
Hon var så sexig när hon dansade med Catlin. Att jag kunde såra henne så hårt genom att strula med Jasmine, vad tänkte jag? Jag ångrar mig med hela mitt hjärta, hur ska hon kunna förlåta mig?
Jag måste komma på ett sätt att få henne att förlåta mig!
Jag tänkte tyst för mig själv, sedan fick jag den perfekta ideén!
Jag skulle en låt till henne och överraska henne, såhär!
http://www.youtube.com/watch?v=LXUSaVw3Mvk
Fast tänk er med Zoé!
Jag satt mig ned och började skriva, orden kom så naturligt. Precis så känner jag för henne.

Zoés perspektiv:
Justin hade varit borta länge nu, jag gick in i huset för att säga att det var mat.
Jag öppnade hans rum för jag hade gituarr ljud ifrån det.
Och helt rätt, där satt Justin med sin gituarr och kollade förvånat på mig.
OOOOHH, vad han är snygg!
Tänkte jag tyst för mig själv. Jag kollade bort och sa kallt.
- Ehm du det är mat.
Sedan gick jag snabbt ut och gick fram till Catlin.
- Vart va du någonstans ?
Frågade Catlin.
- Jag var uppe hos Justin och sa att det var mat.
- Kommer han då?
- Jag vet inte och jag bryr mig faktiskt inte.
Sa jag bestämt och gick och satt mig på min stol som stod placerad vid bordet. Jag kollade på placerings skylten, det stod Zoé. Jag kollade vem som skulle sitta brevid mig, och nej.
Justin sååååklart, på andra sidan skulle ?
Lucas sitta?
Jag hade fått reda på att han var Justins låtsasmammas son ifrån ett tidigare förhållande.
Plötsligt kom han bakifrån mig och kramade till mig hårt.
Jag puttade bort honom lite lätt och han kollade frågade på mig.
- Lucas jag har pojkvän...
- Som kysste TVÅ andra tjejer?
- Men jag älskar fortfarande honom..
- Mmm..
Jag satt mig ned och kollade bara rakt fram..
Nu hade alla satt sig vid bordet och börja äta.
Det var jättegott! 
Nu hade alla ätit upp och satt och snackade, Catlin satt mittemot mig så jag snackade med henne.
Vi skrattade och hade jättetrevligt!
Plötslig sa Justin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0