Do you remember me ? Kapitel 21

- Jag älskar dig!
- Jag älskar dig!
Hon log och jag kysste henne långt och mjukt, nu var hon bara MIN!

Zoés perspektiv:
jag vaknade av att jag hörde ett oväsen nere i köket, och jag kollade runt om mig, och jag såg Justin ligga där bredvid mig. jag pussade han på kinden och gick i badrummet. jag kom på vad som hade hänt kvällen innan, jag gick in till Justin och kysste honom mjukt. Han vaknade och sa:
- Hej älskling!
- Godmorgon sömntuta!
- Igårkväll var fantastisk,
- Jadu det kan man verkligen säga!
Han gick upp ur sängen och kollade runt lite, sedan helt plötsligt hoppade han till:
- Vad är klockan!?
- Ehmm halv 12, varför ?
- OMG, jag ska ha soundcheck klockan två och jag måste träffa Scooter innan!
- Men lugn hjärtat, du har tid...
Jag log lite sexigt mot honom och gick fram till honom.. jag drog av min tröja och la den på hans axel, sedan bet jag mig i läppen och började gå mot duschen, på vägen dit kollade jag back och drog av min BH, jag flinade lite sexigt och drog till slut av mina troser.
Han sprang snabbt in efter mig och han drog av sina kalsonger, sedan hoppade han i in duschen med mig.
Jag tvålade in min kropp sexigt och han bara kollade på mig och bet sig i läppen, jag log lite sexigt och nu kom han fram till mig och jag började tvåla in hans kropp, han stönade lite lätt...
Vi hade det jättemysigt i duschen, jag älskar verkligen honom!
När vi hade duschat i en halvtimme så gick vi ut och fixade oss sedan stack Justin, men efter ungefär 5 minuter kom han tillbaka:
- Juste jag glömde och fråga om du ville hänga med älskling?
- Men Justin jag har inget att ha på mig?
- Men dom stylar dig där ju!
- Ja okejdå!
Jag kysste honom och vi gick ut till bilen. Väl framme så splittrades jag och Justin...
Han skulle iväg och klä på sig, och jag skulle iväg för smink och hår.
Mitt i allt så hörde jag Justin sjunga lite och sedan drog han världens sämsta skämt, men alla skrattade endå..
Säkert för att det var så otroligt dåligt, så typiskt Justin alltså, haha MIN Justin!
När jag väl var klar så såg jag Justin stå på scenen, han var så snygg!

http://www.youtube.com/watch?v=2wIaXpR5naI&feature=related
Jag hade på mig detta:

När Justin tittade bak och såg mig så gapade han bara, sedan sa han:
- ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0