Do you remeber me ? kapitel 25

Jag vaknade av att min mobil pep till.
Det var ett sms ifrån Justin.
Jag kollade inte ens på det utan raderade det direkt. Smuts sa jag lågt för mig själv.
Sedan kom jag på Catlin. Jag kollade på klockan, hon skulle komma om en halvtimme.
Jag gick fram till garderoben och tog fram en enkelt byxdress och ett brunt skärp till. PERFEKT!


Zoés perspektiv:

När Caitlin kom var jag klar så vi satte oss på cyklarna och cyklade iväg. När vi kom fram till stranden var där ganska lite folk så vi gick och hyrde vars en solstol och la oss sedan ner och solade. Jag var fortfarande väldigt ledsen över det med Justin men försökte att inte visa det. Men eftersom att Caitlin är min bästa vän så märkte hon ju självklart att något va fel och frågade vad det va.
- Inget, sa jag.
- Men sluta Zoé, jag ser ju att det är något. Säg nu, sa hon väldigt bestämt.
- Okej då, sa jag och tog ett djupt andetag. Igår på Justins konsert så när det va OLLG så tog dom ju upp en tjej som vanlig och Justin flörta lite med henne som han brukar göra med alla. Sen helt plötsligt så kysste dom varandra, sa jag och kände nu att en tår rann ner för min kind.
- OFTA! Varför gjorde han så ?, nästan skrek Caitlin. Hade ni bråkat eller nåt sånt? , sa hon.
- Nej, det va det jag tyckte va så jävla konstigt, sen nu försöker han få mig att förlåta honom och sånt och jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar honom riktigt mycket men jag tror inte jag kan förlåta honom efter något sånt här, sa jag.
- Nej jag förstår dig verkligen gumman.
Sa Catlin och kramade om mig.
- Men skit i det nu, nu ska vi ha kul!
Sa jag och tvingade fram ett leénde.
- Haha, det är min Zoé det!
Jag skrattade till lite, sedan var det dags för ett dopp. Vi båda sprang till bryggan och hoppade i vattnet.
Dagen var jättemysig och jag behövde verkligen denna dagen, undra vad Justin gjorde...
Nej fy Zoé tänk inte på honom! Intalade jag mig själv.

Justins perspektiv:
Idag hade jag spelat in en ny låt.
http://www.youtube.com/watch?v=U26X1DYjrFY
Dr bieber. Bara på skoj. Fast jag hade inte alls så skoj, jag tänkte på Zoé...
Asså jag suger, helt seriöst.. Jag har världens snyggaste brud, vad tänker jag med?
Hon har säkert hittat någon annan nu...
Men snart skulle vi till Kroatien och då skulle jag få vara själv med henne jäääääääättelänge.
Men hur ska jag göra för att hon ska förlåta mig?...

Dagen dom skulle åka till Kroatien!
Zoés perspektiv:
Idag skulle vi åka till Kroatien, jag och Justin hade inte snackat sedan konserten..
Men skit i det nu skulle jag ha kul och skita i honom, jag hade faktiskt flörtat runt lite och träffat många snyggingar. Jag hade packat klart allt igår eftersom vi skulle bila ned plus att vi skulle åka klockan 06.00 på morgonen. Jag tog på mig min leopard onepice och mina rosa hörlurar, ljusrosa converse och solglasögon sedan satt jag mig i bilen,

Fast med Zoé.



Sedan kom Justin, han hade också onepice på sig, oj.

Ganska snygg var han ju faktiskt, han satt sig i bilen brevid mig och kollade på mig, sedan bet han sig i läppen.
Jag höjde musiken mer och kollade ut genom fönstret. Sedan kom Pattie och hälsade på mig, sedan åkte vi. ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0