Do you remeber me? Kapitel 14

Men jag behärskade mig och kollade på dom och log.
Dom ska inte få trycka ner mig, men en sak va säker. Det fanns inget vi längre. Nu fanns det bara jag eller du.


Justins perspektiv:
Asså är jag helt körd i huvudet?
Varför kysste jag först Sara sen strulade med Jasmine?
Varför bjöd jag ens henne?
Zoé var ju sviiiiiin sexig och hon var ju min, sen kysser jag någon annan som inte är ens inärheten av hur snygg Zoé är. Fan vad jag var arg på mig själv!
Jasmine snurrade flaskan och den stannade på mig.
FUCK!
- Ehmmm.... Konka?
- Du ska kyssa den snyggaste tjejen här.
Jasmine verkade tro att det var hon, men jag gick fram till Zoé och böjde mig fram för att kyssa henne, men Zoé puttade bort mig och jag kollade oförstående på henne, sedan sa hon:
- Tro du på fullt allvar att jag vill ha den lilla slampans saliv i mig? HA, glöm det..
Sedan skrattade hon lite bitchigt.
Jasmine reste sig och gick fram till Zoé, sedan sa hon:
- Vad kallade du mig?
- Slampa.
Svarade Zoé och skrattade.
- Säg det framför mig!
Zoé reste sig och gick fram till Jasmine och ställde sig bara några centrimetrar ifrån hennes ansikte och svarade kallt och lugnt.
- S.L.A.M.P.A
Catlin drog mig i armen och viskade:
- Zoé har gått på boxning i 8 år, Jasmine kommer bli sönderslagen!
Precis när Catlin hade sagt det så sa Jasmine:
- Inte om man gemnför med dig, strular med Justin sen kommer han till mig och vill ha mig.
Han smsa mig efter vi hade träffats på stranden.
Zoé var fortfarande jättelugn och fråga lugnt med ett leénde på läpparna:
- Vad skrev han då?
Jasmine tog upp sin mobil och visade smset.
Det stod:
Jasmine, jag drömmer fortfarande om dig på nätterna, tänker på våra stunder.
Du är och kommer alltid vara den finaste tjejen i mina ögon.
xoxo din justin.
När Zoé fick se det skrattade hon bara, sen gav hon Jasmine en box rakt på näsan så det började blöda.
Man såg att Zoé gick på boxning för hon visste var hon skulle slå samt hon slog VÄÄÄÄÄÄLDIGT hårt.
Jasmine föll ned på golvet och Zoé bara tittade på henne och skrattade, sedan spottade Zoé henne rakt i ansiktet och gick sedan därifrån.
Jag sprang fram till Jasmine och hjälpte henne men näsan.
Catlin gick förbi oss och kollade snett på Jasmine och viskade sedan till oss.
- Told ya ...
Sedan skrattade hon till och gick efter Zoé.
FAAN alltså!
Vad skulle jag göra.

Zoés perspektiv:
Jag gick och satt på musiken och började dansa.
Jag satt på work-ciara
http://www.youtube.com/watch?v=vD6qaYFVUng
Catlin och jag stod och gjorde vår dans till denna, så som dom gör i videon.
Alla kollade på oss och några killar började dansa med oss, vi skrattade och för ett tag glömde jag bort Justin.
Jag skulle aldrig åkt hit det skapade bara problem.
En av killarna började nu dansa med mig ensam och han var snygg.

Jag flörtade lite sedan .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0