Do you remeber me? Kapitel 13

Men isåfall skulle jag också kyssa andra, framför honom.
Jag kollade inte mera åt hans håll, nu var det krig



Zoés perspektiv:
När dom äntligen hade kyssts klart så kollade Justin på mig med en orolig blick, jag kollade bara bort.
Sara tog flaskan och den kom på en kille som jag inte iheller kände, han var riktigt snygg när jag tänkte efter.

- Konka..
Sa han. Sara tänkte ett tag sedan sa hon:
- Den som du tycker är snyggast här ska få dricka "bodyshot" från din mage.
Han pekade på mig och drog av sin tröja.
OUFF! den magen var inte att leka med, snyggare än Justins faktiskt.
Jag gick fram till honom och Sara hällde "absolut vodka" på hans mage, jag började slicka och kyssa hans sexiga magmuskler och han gillade det, det märkte man...
Jag kollade snabbt back och min blick fastnade på Justin, han såg jättearg ut.
- Rätt åt honom.
Viskade jag tyst för mig själv. Jag märkte att han kollade på mig och jag bara skrattade på ett retsamt sätt.
Man såg hur det kokade inom honom nu, jag gick och satt mig på min plats och Chad som han hette snurrade flaskan. Den stannade på Catlin. Jag och Catlin är bästavänner, vi har kännt varandra sedan tidig ålder och hon var verkligen mitt allt.

- Konka..
Svarade Catlin nevöst.
- Ehm du ska kyssa den du tycker är snyggast här.
Catlin kollade nervöst på mig och jag nickade som svar, hon reste sig sakta och gick fram till vår killkompis som Catlin hade gillat under ett längre tag men inte vågat säga till honom..
Hon böjde sig sakta ned och kysste honom, Michael som vår kompis hette tog tag om Catlins nacke och kysste henne tillbaka, lääääänge.
När dom äntligen hade avslutat kyssen hade både Catlin och Michael ett leénde på läpparna och Catlin gav mig en "givemefive" på vägen tillbaka till sin plats, jag skrattade för mig själv.
Men det gjorde fortfarande ont för det med Justin.. Hur kunde han ?
Catlin snurrade flaskan och den stannade på ?
JASMINE?
Jag hade inte ens märkt att hon va här, vad gjorde hon här ?
Hade Justin bjudit henne ?
Jag tog en klunk av min cider för att jag skulle lugna mig.
Jag hade redan varit med i föööööör mycket slagsmål så det va inte ens lönt att försöka.
- Konka!
Svarade hon glatt och log mot Justin.
Justin log oroligt tillbaka, sedan kollade han på mig. Jag kollade inte på honom men jag kände att han gjorde det för det brändes med hans blickar i ögonvrån.
- Du ska strula med den du tycker är snyggast här.
Jasmine reste sig och gick fram till Justin och nu var deras läppar bara några centimetrar ifrån varandra, jag fick hopp i mig att Justin skulle avvika, men det gjorde han såklart inte.
Dom strulade lääääääänge, för länge och det blev mer intensivt, Jag kunde inte fatta det.

Var han helt jävla dum i huvudet eller?
Jag hade lust att bara ställa mig upp, ge Justin en box i ansiktet och sedan spotta på han och sedan knäa Jasmine så hennes fula äckliga näsa skulle spräckas!
Men jag behärskade mig och kollade på dom och log.
Dom ska inte få trycka ner mig, men en sak va säker. Det fanns inget vi längre. Nu fanns det bara jag eller du.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0