Do you remeber me? Kapitel 12

- Vad är det?
Frågade Justin och kollade undrande på mig.
-Jag har fått världens bästa ideé!


- Vad?
Frågade Justin uppspelt.
- Vi kan ha fest!
- JAAAAA!
Nästan skrek Justin till svar.
Han ringde några samtal och sedan sa han:
- Dom kommer om en halvtimme.
Jag sprang upp på rummet och fixade mig.
Jag la på lite extra smink och fixade mitt hår och bytte som till kvälls outfiten.
- PERFEKT!
Skrek jag.

Jag gick ner där Justin stod färdig fixad.
Han hade jerkglasögon och en cool tjocktröja,svara jeans och ett halsband.
en riktig sexbomb helt enkelt!
Tänkte jag för mig själv.

Folk hade redan börjat komma. När Justin fick syn på mig så tappade han bokstavligen hakan.
Han bara stod och gapade sedan bet han sig i läppen, jag skrattade till och sedan sa Justin:
- WOW! Du är ju inte lite sexig om man säger så!
Han blev lite röd om kinderna och sedan skrattade han till nervöst.
Jag gav honom en snabb puss på munnen sen gick jag och hämtade en cider.
Det va riktigt bra musik och just nu spelades hold me-movado.
http://www.youtube.com/watch?v=mGDammP9PkM
Jag som älskade att dansa gick ut på dansgolvet och gjorde en dans som jag hade lärt mig.
Alla skingrade sig och kollade på mig med stora ögon.
http://www.youtube.com/watch?v=dTTHnZ7IXwQ
Denna dansen, kolla på 4,30.
Efter dansen spelades.
http://www.youtube.com/watch?v=VxD_7S7bl8k
Jag fortsatte dansa som jag kunde och alla stod fortfarande och gapade.
Efter den låten så gick jag och satte mig.
Justin kom fram till mig, sen sa han.
- Zoé ? Vet du hur sexig du är när du dansar och när lärde du dig dansa så?
Jag bara skrattade, sedan svarade jag:
- Talang..
Jag log lite flörtigt, nu spelades en låt jag också gillade.
gimme gimme- beeinman & Mother earth- culcha candela.
Jag gick ut på dansgolvet och började dansa.
http://www.youtube.com/watch?v=dndOeqlIpXk&feature=related
Ännu en gång kollade alla på mig och jag började skratta för mig själv.
Jag fortsatte att dansa och denna gången kom Justin till mig och vi dansade tillsammans,
våra kroppar var nära varandra och båda blev väldigt svettiga, Justin dansade faktiskt jättebra.
Jag började shakea mot Justin och han blev upphetsad.
Det såg man...
Jag drog bort honom ifrån dansgolvet och vi tog varsin shot.
Sedan bestämde vi oss för att stänga av musiken och köra sanning eller konsikvens.
Justin gick iväg och hämtade en flaska och kom strax efter tillbaka med en tumm cola flaska.
Alla satt i en ring och jag kände blickarna på mig.
Justin snurrade flaskan och den pekade på en kille som såg helt okej ut.
Han hette tydligen Yousef.
Han sa sanning och Justin tänkte efter lite sedan sa han:
- Vem i detta rummet är snyggast?
Han svarade utan att tveka en sekund.
- Zoé lätt, hon är sexig på hög nivå.
Jag blev väldigt förvånad och jag såg att Justin blev avensjuk.
Sedan tog Yousef flaskan och snurrade den.
Den kom på en tjej som jag inte kände.
Hon hette Sara. Hon svarade konka.
Yousef tänkte sedan sa han:
- Du ska kyssa den killen du tycker är snyggast i detta rummet.
Hon gick raka vägen fram till Justin och böjde sig ned och kysste honom, jag bara satt och gapade.
Justin kysste tillbaka.

Jag visste inte hur jag skulle reagera, det va ju en lek men endå hur lågt kan man sjunka.
Men isåfall skulle jag också kyssa andra, framför honom.
Jag kollade inte mera åt hans håll, nu var det krig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0