Do you remeber me ? kapitel 11

jag kunde bara inte motstå hennes skönhet, så jag tryckte henne upp mot mitt bröst och börja kyssa henne, våra tunger möte varandra som två ormar i öknen


Justins perspektiv:
Zoé besvarade kyssen och la sina händer på min nacke. Hela kvällen var underbar, vi grillade marshmallows och hade det jättemysigt, det sista vi gjorde innan vi gick var att säga hejdå till Emilia.
http://www.youtube.com/watch?v=G7SG3_u2K8M&feature=related
lyssna samtidigt. Vi satte på denna låten, det var Emilias favorit låt.
Zoé hade tagit med ljus som hon la ut i sanden med stenar som hon formade som ett hjärta.

såhära!
Sedan började Zoé med en darrig röst:
- Emilia, jag saknar dig otroligt mycket, det är så mycket jag skulle vilja dela med dig nu, jag kommer alltid att ha våra minnen tryggt vilandes i mitt hjärta.
Hon föll sedan ihop på marken och det gjorde ont att se henne så...
Jag sprang fram till henne och kramde henne hårt, hon var helt förstörd.
" Varför gud? "
" Vad gjorde hon för att förtjäna detta?"

Zoés perspektiv:
Jag kunde inte se någonting för mina ögon var fyllda med tårar, det gjorde så ont, det kändes som jag hade ett stort hål rakt i hjärtat.
Efter ungefär en kvart gick vi tillbaka till mopederna och åkte hem, jag fick sitta bakom Justin som innan, när vi åkte så kramade jag honom bakifrån och drog in hans doft. Justin märkte det och log lite för sig själv. Jag hade kroatiskt påbrå så jag viskade tyst:
- Sam propustila svoj miris ( Jag har saknat dig doft )
Justin kunde bara lite kroatiskt eftersom jag hade lärt honom när vi var yngre, jag vaknade ur mitt drömmande och vi var hemma. Chaz och Ryan hade åkt hem till sig så nu var det bara jag och Justin. Vi gick in genom dörren och skrek att vi var hemma, men vi fick inget svar, konstigt.
Vi kollade runt lite sen såg vi att det låg en lapp på köksbordet. Det stod:
Justin och Zoé!
Vi är ute och festar, men vi kommer hem ikväll, ha det så kul!
puss/ era mammor.
Jag skrattade till lite när jag såg lappen och tänkte tyst,
hon är knäpp.
Jag gick och satt mig på soffan sedan lös jag upp.
- Vad är det?
Frågade Justin och kollade undrande på mig.
-Jag har fått världens bästa ideé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0